Miten vegaani voi imettää, vai voiko?
Otsikossa kysymys. Kyseessä kuitenkin eläinperäinen tuote. En kysy pahalla vaan haluaisin tähän vastauksen.
Kommentit (16)
Laittaa tissin vauvan suuhun. Niin voi vegaanit(kin) imettää.
Vegaani ei käytä tuotteita, joissa eläintä on käytetty hyväksi. Imettäminenhän on luonnollinen toiminto, eikä siihen edes liity eläimiä, joten et taida tietää, mitä vegaani edes tarkoittaa :D
Eihän se imettävä vegaani itse sitä äidinmaitoa juo, vaan vauva, joka ei ole vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se imettävä vegaani itse sitä äidinmaitoa juo, vaan vauva, joka ei ole vegaani.
Juurikin näin, äiti voi olla vegaani imettäessään, vauva ei tietenkään.
Nämä kysymykset ovat jo ylittäneet hämärän rajamaan. Jos pitäisi uskoa, että kysyy kun ei ymmärrä, on jo tuen ja avun tarpeessa. Tai sitten tämä on samaa raadonsyöjien aggressiota kuin monet samanlaiset "kysyn kun en ymmärrä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva ei voi olla vegaani. Luonnollista.
Erinlainen ihminen joka on hyvästä perheestä vanhemmat ylioppilaita miljoona omaisuus aloittaa koulun käynnin jossa häntä kiusataan aina 8 luokkaa asti kunnes lopettaa koulun kun on jo 6 eri koulua vaihettu kiusaamisen takia, loppu vuodet teini-iästä menee 90-luvulla olessa internetissä kiinnostuen hakkeroinnista ja tietokonepeleistä. Täysi ikäisyyteen päästyään alkaa päihteet kiinnostaa kun haluaa päästä vihan tunteista eroon joita koulukiusaaminen on aiheuttanut, ja syyllistyy päihdepäissään laittomiin uhkauksiin joista hänet luokitellaan psykoottiseksi ja passitetaan pakkohoitoon siellä 3 päivää olleena passitetaan kotiin sillä ehdolla että sitoutuu avohoitoon, avohoitoa kun on kestänyt 3 viikkoa ja nähnyt lääkärin ensimmäisen ja viimeisen kerran hän antaa sinulle skitsofrenia diagnoosin ja neurolepsi lääkitys alkaa, 5 vuotta kestänyt lääkitys on turruttanut kaikki tunteet ja mikään ei tunnu miltään ja alkaa tekemään asioita että saisi edes jotain tunteita päähän, hakkaa ensimmäisen kadulla vittuilevan ihmisen, ja sen jälkeen passitetaan pakkohoitoon 10 vuodeksi jossa sadistiset sairaanhoitajat kokoajan vitt*ilevat että potilas provosoituisi ja saisivat käyttää voimakeinoja ja lepositeitä koktaileineen, ja siellähän minä olinkin 2 kertaa viikossa, lääkitys oli niin vahva 10 vuoden ajan jossa minua "parannettiin" etten tunne enää edes vihaa muita ihmisiä kohtaan vaan kävelen selkärutussa kuolavaluen kadulla. Ehkä elän jopa 50 vuotiaaksi jos lääkkeiden sivuvaikutukset sen suopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä vastaus. Minä voin syödä kinkkua, syököön vegaani vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eläinperäinen?
Ihminen on nisäkäs.
Vegaanin ajatusmaailma: lehmänmaito on tarkoitettu sen omalle poikaselle eli vasikalle, ei ihmiselle, ellei ole aivan hätätilanne. Ihmisen maito on tarkoitettu ihmisen poikaselle eli vauvalle.
Lihaanin ajatusmaailma: kaikki mikä on syötäväksi kelpaavaa on tarkoitettu minun suuhuni, minun minun minun, itkubyäääää, ja olen valmista ta*pamaan, rai*kaamaan, ki*duttamaan eläviä olentoja että saan näitä raatoja ja eritteitä suuhuni ja vihaan kaikkia jotka eivät syö eläinten eritteitä ja ruumiita ja kirjoittelen vegaanijuttuja vauvapalstalle koko joulun ajan muutaman tunnin välein ja imetysaiheesta parin päivän välein ja jos vauvapalstalla ei olisi moderointia kyselisin tunnin välein miten vegaani voi ottaa sui*kkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanin ajatusmaailma: lehmänmaito on tarkoitettu sen omalle poikaselle eli vasikalle, ei ihmiselle, ellei ole aivan hätätilanne. Ihmisen maito on tarkoitettu ihmisen poikaselle eli vauvalle.
Lihaanin ajatusmaailma: kaikki mikä on syötäväksi kelpaavaa on tarkoitettu minun suuhuni, minun minun minun, itkubyäääää, ja olen valmista ta*pamaan, rai*kaamaan, ki*duttamaan eläviä olentoja että saan näitä raatoja ja eritteitä suuhuni ja vihaan kaikkia jotka eivät syö eläinten eritteitä ja ruumiita ja kirjoittelen vegaanijuttuja vauvapalstalle koko joulun ajan muutaman tunnin välein ja imetysaiheesta parin päivän välein ja jos vauvapalstalla ei olisi moderointia kyselisin tunnin välein miten vegaani voi ottaa sui*kkiin.
Aamen! Olet sankarini.❤️
Vierailija kirjoitti:
Vegaani ei käytä tuotteita, joissa eläintä on käytetty hyväksi. Imettäminenhän on luonnollinen toiminto, eikä siihen edes liity eläimiä, joten et taida tietää, mitä vegaani edes tarkoittaa :D
Et taida tietää, mitä eläin tarkoittaa.
Nää "kunhan vaan ihmettelen" jutut on kyllä niin päättömiä. Jos ei huomaa eroa eläinten tehotuotannossa ja oman vauvan imettämisessä niin ei siinä varmaan kukaan ulkopuolinen voi auttaa..
Miten niin eläinperäinen?