Mistä löytäisin nätit kesäkengät, hankalat jalat, mahdoton toive?
Ongelma on hankala suomalainen leveä jalka ja vaivaisenluut, mutta en halua mitään mummokenkiä. Haluaisin jalkaa tukevat, mutta silti nätit kesäkengät, jotka sopii mekon kanssa. En mitään ballerinoja, sandaaleja mutta en sen enempää lenkkareita kuin turvakenkiä. Nyt vain tuntuu, että kaupoissa on lähinnä ballerinoja, korkeakorkoisia juhlakenkiä ja mummokenkiä. Muita on tarjolla todella vähän.
Kommentit (27)
Noissakin on pari hieman vähemmän kolhoa mallia:
Itse leveäräpyläisenä olen harkinnut Softia, Verkkoa, Paulaa, Stellaa. Pitäis vaan päästä oikeasti näkemään ja koittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, joku tämän tyyppinen ehkä, mikä löysin linkeistä: https://www.sievishop.fi/sievi-kengat/tuote/sievi-klaara-xl-musta-balle…
Pitääpä käydä Sieviliikkeessä, eikös Tampereella ole? Siellä en asu, mutta kyllä siellä päiväseltään täältä käy.
Eli niillä pitäisi voida myös kävelläkin.
Nätit ei kyllä kuvaa noita monoja.
https://www.kenkaliike.fi/merkki/arcopedico/31/
Arcopedico kannattaa tsekata. Sopii ainakin omille ongelmakavioille :)
Teetä kengät. Jalkineet tärkeät ja jos on vaivoja, moinen kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tilata netistä, ei nykyään kaupoissa ole juuri mitään verrattuna siihen mitä netissä on saatavilla. Voi jopa ulkomailta tilata jos siellä halvempaa. Tosin palauttaminen vaikeampaa mutta itse olen monesti tilannut niin että jos mulla on jo ollut esim. jotain tiettyä kenkää tai samanmerkkisiä ja tiedän tarkan koko numeron mikä sopii niin sitten tilannut amazonista tms uusia jos vanhat alkanut rispaantua.
Siis ymmärsinkö oikein että tilaat samaa kenkää uusia pareja jos vanhat on alkanut rispaantumaan? Miksi ihmeessä? Eikö tuossa jo ala työkaverit yms. ihmettelemään jos vuositolkulla on aina samat kengät, eihän ne voi tietää että olet tilannut uusia samanlaisia vaan kaikki luulee että niitä yksiä ja samoja käytetään vuodesta toiseen.
Lisäksi muotivirtaukset vaihtuu kausittain, ei samanlaisilla voi montaa vuotta mennä kun eivät ole enää muodissa sitten.
pohjassa usein se ongelma, mitä enemmän pohjaa sen enemmän ongelmia. Yksi ratkaisu on heittää kengät menemään ja kulkemaan paljain jaloin. Toinen on nahkapohjaiset kengät hieman mallia mokkasiinit mutta voivat edelleen näyttää kengiltä.
Eikös Janitan kengissä ole eri levyisille jaloille?
Arcopedicon kengissä on myös kivoja malleja ja ne ovat mukavan tuntuiset.