Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poden huonoa itsetuntoa mieheni komeuden takia

Vierailija
23.05.2019 |

Olen 41 ja mieheni 44, mutta mies näyttää paljon nuoremmalta. Minua usein luullaan puumaksi, koska mieheni voi uskottavasti väittää olevansa 24, mutta minusta ei voi samaa sanoa. Kadulla nuoremmat naiset katselevat miestäni ja pari kertaa on tullut joku iskemaan miestäni luultuaan minua miehen äidiksi. Onko muilla sama tilanne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mahdollista panostaa hyvään kasvohoitoon? Joku sarjahoito. Mitä mieltä olet kevyistä täyteaineista?

Kuinka muuten huolehdit itsestäsi? Onko ylipainoa? Kampaajakäynnit jääneet välistä? Vaatteet kaipaisi päivitystä?

Ala panostamaan itseesi tuon murehtimisen sijaan 👍❤

Vierailija
2/3 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun mahdollista panostaa hyvään kasvohoitoon? Joku sarjahoito. Mitä mieltä olet kevyistä täyteaineista?

Kuinka muuten huolehdit itsestäsi? Onko ylipainoa? Kampaajakäynnit jääneet välistä? Vaatteet kaipaisi päivitystä?

Ala panostamaan itseesi tuon murehtimisen sijaan 👍❤

Kolmenkympin puolella pääsin eroon raskauskiloista ja aloin laittautumaan paremmin, mutta ikä näkyy kasvoissa, enkä lähde hankkimaan täyteaineita kauhutarinoiden pelossa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymärrän tuskasi, eräs sukulaisnaisella on sama tilanne, mies on häntä joku 5v vanhempi ja ihmiset ihmettelivät nuorempana kuinka hän on saanut niin nuoren miehen saaliiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi