Kukaan fiksu ei enää osta Huawei ja Honor puhelimia
Kommentit (28)
Onneksi ei tarvitse miettiä näitä. Minulla ei ole koskaan ollut omaa kännykkää, vaan vuodesta 1996 lähtien työnantajan puhelin ja tietysti työnantaja päättää mikä puhelin milloinkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nimenomaan ostaa jonkun lippulaivamallin törkeän halvalla sitten kun hinnat rommaa ja asentaa siihen vaikka LineageOS-käyttiksen jos päivityksiä ei muuten saa.
Aika hyvät alennukset pitää olla että jaksaa tuollaista.
Tuleeko tohon lineageos ään päivitykset automaattisesti netin kautta?
Tulee, mutta alkuasennuksessa tietysti vähän nörtteilyä pitää harrastaa eikä välttämättä onnistu aivan joka perustavikselta. Mutta sitten tavis ostaa tietysti jonkun kalliimman puhelimen jota on helppo käyttää ja fiksu pääsee halvemmalla.
Itellä honor 9 ja on ollu ylivoimaisesti paras puhelin tähän mennessä. Harmillista jos siitä joutuu luopumaan jossain vaiheessa kun hyviä vaihtoehtoja ei oikeen ole. Samsungists en tykkää ja ylihintaista Applea en tule koskaan ostamaan. Mut katellaan miten tässä käy🤔
Nokia 7.1 on seuraava puhelin. 199 eur
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisten vastaisku tulee olemaan metallien vientikiellot. Siinä menee USofA polvilleen kun homma teollisuusalat pysähtyvät.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kiinan-vastaisku-kauppasodassa-voi-o…
Kiinako on ainoa maa joka myy metalleja?
harvinaisista maametalleista 80% tulee heiltä.
Mä en ymmärrä, miksi HTC on puhelinmallina niin tuntematon. Mulla on viimeisimmät kaksi kännykkää ollut HTC:n lippulaivamalleja, eikä niissä ole ollut kertakaikkiaan mitään vikaa. Ekan ostin varmaan kymmenisen vuotta sitten, ja se tuli tiensä päähän muutaman vuoden vanhana koska se kastui kokonaan vahingossa. Sen jälkeen ostin uuden HTC:n lippulaivapuhelimen, maksoi varmaan sen 700-800e, ja se on mulla edelleen käytössä eikä mitään vikaa. Katsoin juuri takuutiedoista, että oon ostanut tämän nykyisen puhelimeni vuonna 2013! Lataan sen täyteen kerran päivässä, ja akku riittää hyvin taas seuraavaan iltaan, jopa pitempäänkin jos ei tule puhuttua pitkiä puheluita.
Mitä oon muita tuttavia seurannut, uusi puhelin pitää hankkia vähintään parin vuoden välein, kun puhelin tai sen näyttö, akku, käyttöjärjestelmä tai kosketusnäyttö vaan hajoaa. Ihan sama onko merkki Samsung, Huawei, Apple, Honor jne jne jne.
Kun tämä mun nykyinen puhelin joskus tulee tiensä päähän, on mun seuraava puhelinmerkki takuuvarmasti HTC. Leikkikää te muut vaan niillä kertakäyttöpuhelimilla.
Ei hetkauta mitenkään itseä. Samalla puhelimella on menty jo kohta neljä vuotta. sitten kun tulee tarve hankkia uusi niin tärkein kriteeri on hinta. Merkillä ei kuitenkaan ole mitään väliä. Seuraavaan puhelimeen satsaan korkeintaan n.150 euroa.
Kiinako on ainoa maa joka myy metalleja?