Merikapteenin vaimo Instagram ja blogi
Merikapteenin vaimon instagram-tili ja blogi poistettu yhtäkkiä. Tietääkö joku mitä on tapahtunut? o.O Juuri kovasti kuhertelivat ainakin instassa.
Kommentit (34)
Insta ja blogi katosivat yhtäkkiä jo ainakin pari viikkoa sitten. Instassa oli vähän ennen poistoa kuva merikapteenin vaimosta miehensä kanssa kahvilassa tai ruokapaikassa kuvatekstillä happy wife happy life tai jotakin saman suuntaista. Onko tullut ero?
Ero? Selvisi kapteenin vaimolle, että mies on ns. perinteinen, moniavioinen, merillä seilaaja...
Tai mies halunnut eron? Vaimo on vain kotona eikä käy töissä...
No sitten se ero on tullut todella yhtäkkiä, kun toimenpiteenä poistetaan välittömästi kaikki sometilit.
Jos ne molemmat upposi jonkun veneen mukana pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai mies halunnut eron? Vaimo on vain kotona eikä käy töissä...
Tuskin, eikö hän miehen toivomuksesta jäänyt kotiin?
Toivottavasti kaikki on hyvin heillä, tykkäsin lukea blogia kun oli niin aito.
Blogi oli kuin kopio kalastajan ex-vaimon blogista. Kaneja lemmikkeinä kuiten kalastajan exällä, samantapaisia ruokaohjeita, samantyylisiä sisustuskuvia, vaatetyyli myös jne.... ja tietenkin blogin nimessä pitää olla miehen ammatti!
Neuleohjeet ja Me naisten lehtiin parisuhdehaastikset...
Nimi kyllä selvästi sovellettu Kalastajan vaimosta mutta enpä kyllä muuta yhteistä noissa kahdessa blogissa näe.
Entä jos tulossa perheenlisäystä ja eivät halua sitä jakaa?
Oliko tämä se pari, joka meni viiden päivän tuntemisen jälkeen naimisiin? Ja muija lopetti työt, jotta voi sipsuttaa miestä vastaan kunnon tällingeissä... taisi loppua yhtä nopeasti, kuin alkoikin, yllätyyyyys.
Ei kuulu mulle, mutta en oikein ymmärrä niitä blogin kirjoittajia, jotka blogin nimeä myöten profiloituvat miehensä ammatin kautta. Ihmiset eroavat jne. mutta blogin nimi ei.
Insta on ainakin mun mielestä toiminnassa? Ovat pitäneet ilmeisesti some taukoa kuukauden asiaa sen kummemmin mainostamatta? Pointsit siitä ja kaikkea hyvää jatkoonkin. Kiva ja maanläheinen pari, tykkään seurata.
Sama. Kivasti aito pari ja blogi.
Toi olisi tosirakkautta. Vaimo kotirouvana = syy eroon 🤣
Mä tiedän tän parin vaik en voi kyl väittää tuntevani. Eivät ainakaan vedä normien mukaan ja se on nykypäivänä harvinaista. Sometauko, ilmoittamatta? Sopisi kyl kuvioon.
Samaa ihmettelin, on kiva blogi.