Ruotsalainen taapero oli kuolla nälkään vegaaniruokavalion takia - vanhemmille vankilatuomio
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb7ffb5b-0e7d-40ad-906a-a230ef55135e
Hyvä, että tähän viherhömppään puututaan.
Kommentit (47)
Haloo, vegaaninen ruokavalio oli tuossa kyllä pienin ongelmista. Osaatteko te lainkaan lukea?
Nämä auringonpaisteella eläjät eivät ole vegaaneja, vaan mielisairaita.
Yhdestä tapauksesta ei voi vetää mitään yleisiä johtopäätöksiä tietynlaisen ruokavalion terveellisyydestä. Jos näin olisi, voisi nakeilla ja ranskiksilla elävien takia julistaa sekaruokavalion erittäin epäterveelliseksi ja syöpää aiheuttavaksi. Vika oli vanhemmissa, jotka eivät syystä tai toisesta osanneet ruokkia lastaan.
Kaikki omaan tuttavapiiriini kuuluvat vegaanit ovat paremmin tietoisia ruokien ravintoaineista kuin keskiverto sekasyöjä ja osaavat täydentää ruokavalion B-vitamiinilisällä. Heiltä olenkin oppinut paljon, vaikka itse ladon lautaselle myös eläinperäisiä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa Vihreät ajaa nyt demareiden johdolla koko Suomeen kaikille. Ei hyvältä näytä Suomen tulevaisuus.
Miksi valehtelet? Tekeekö se päivästäsi paremman?
Löyhkäävät persutorakat valehtelevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa Vihreät ajaa nyt demareiden johdolla koko Suomeen kaikille. Ei hyvältä näytä Suomen tulevaisuus.
Veronmaksajien rahoilla on hyvä suoltaa persupropagandaa. Ei ruokavalio ketään tapa vaan puutostilat otsikko on maalattu syyttämään vegaaneja vaikka kyse on vanhemmista. Kuitenkin sekasyöjienkin lapset kuolevat puutostiloihin, eikä niistä revitä rafalaavia otsikoita, sekasyöntiruokavalio tappoi lapsen. Tyypillistä some kohuttelua ilman mitään sisältöä tai rehellistä suhtautumista. Hyvin persumaista toimintaa. Muiden vikaa muiden vikaa....ja botit alapeukuttakaa siitähän teille maksetaankin,.
Sekasyöjä = ihminen joka hyväksyy merenpinnan nousun 20 metrillä.
Mitä helvettiä taas Iltis.. Ei NÄLKÄ synny siitä, että noudatetaan jotain tiettyä ruokavaliota.
Nälkä, eli käytännössä vatsan tyhjyys, tulee siitä, ettei syö tarpeeksi. Vegaanisen ruoan vaara on ruoan yksipuolisuus, eli ravintoaineiden puute, EI NÄLKÄ!!!
Jos lapsi näkee nälkää, se ei mitenkään liity veganismiin, vaan vanhemmat muuten vaan täysiä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajien rahoilla on hyvä suoltaa persupropagandaa. Ei ruokavalio ketään tapa vaan puutostilat otsikko on maalattu syyttämään vegaaneja vaikka kyse on vanhemmista. Kuitenkin sekasyöjienkin lapset kuolevat puutostiloihin, eikä niistä revitä rafalaavia otsikoita, sekasyöntiruokavalio tappoi lapsen. Tyypillistä some kohuttelua ilman mitään sisältöä tai rehellistä suhtautumista. Hyvin persumaista toimintaa. Muiden vikaa muiden vikaa....ja botit alapeukuttakaa siitähän teille maksetaankin,.
Laitatko lähdettä sille koska pohjoismaissa on viimeksi kuollut sekasyöjien lapsi puutostilaan?
Kukaan normaali vegaani ei toimi niin kuin nämä vanhemmat, jotka selvästi ovat mielenvikaisia.
Ja taas vedetään mutkat suoriksi.
Vegaaniruokavalio ei tarkoita sitä, että syödään pelkkä salaatinlehtiä, totta kai siitä sairastuu kuka tahansa.
Minä olen ollut vegaani yli 20 vuotta, olen erittäin terve, veriarvot on optimaaliset. Saan kaiken muun paitsi B12-vitamiinin ruokavaliostani. Se vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä, että ottaa selvää asioista, mutta se palkitsee.
Ei mikään ruokavalio autuaaksi tee. Toinen ääripää vegaaneissa on ”sipsikaöjavegaanit”, jotka syövät pizzaa, hampurilaisia ym. Eivät ne oli terveellisiä, oli niissä lihaa tai ei.
Tulee aina mieleen se tapaus, missä vauvaa ei rintaruokittu tai käytetty korvikkeita vaan juotettiin kauramaitoa.
Tai se yksi lapsi, jolla oli aivoissa jotain ja "vaihtoehtotohtorikin" käski menemään oikealle lääkärille (eivät menneet).
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vedetään mutkat suoriksi.
Vegaaniruokavalio ei tarkoita sitä, että syödään pelkkä salaatinlehtiä, totta kai siitä sairastuu kuka tahansa.
Minä olen ollut vegaani yli 20 vuotta, olen erittäin terve, veriarvot on optimaaliset. Saan kaiken muun paitsi B12-vitamiinin ruokavaliostani. Se vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä, että ottaa selvää asioista, mutta se palkitsee.
Ei mikään ruokavalio autuaaksi tee. Toinen ääripää vegaaneissa on ”sipsikaöjavegaanit”, jotka syövät pizzaa, hampurilaisia ym. Eivät ne oli terveellisiä, oli niissä lihaa tai ei.
Minä syön pizzaa ja hampurilaisia ja veriarvoni ovat aina olleet testeissä optimaaliset. Saan myös B12-vitamiinin ruokavaliostani. Ruokavalioni ei vaadi aikaa eikä viitseliäisyyttä. Voin hyvin ja syön hyvin.
Vegaanius tuottaa samaaa kuin kehitysmaissa. Vatsa pullottaa mutta silti kuollaan nälkään.
Kaikista vegaaneista pitäisi tehdä lasu ja ottaa pienet lapset huostaan.
Minulla tuli mieleen että olivatko sattumoisin näitä super food / pure food / fruitaristi ”en tarvitse B12-vitamiinia kun saan sitä auringosta, enkä ota rokotteita koska haluan elää luonnollisesti” YouTubettajia tai heidän seuraajiaan. Vegaanien kanssa heillä on yhteistä yleensä vain se etteivät syö lihaa, koska se nähdään epäpuhtaana, mutta syy on täysin ”terveydellinen” eikä esim. eettinen. Ja heidän käsityksensä terveellisyydestä perustuu siis uskomushoitoihin, kaupallisiin ihmedieetteihin ja muuhun huuhaa tietoon.
Samasta aiheesta oli kys lehdessä totuudenmukaisempikin otsikko:
Ruotsalaisvanhemmat olivat näännyttää 2-vuotiaan lapsensa he ngiltä – ravintolisän sijaan tyttö sai ”auringonpaistetta, naurua ja halauksia”
Eihän tätä lasta veg aaniruokavalio näännyttänyt, vaan tietämättömät vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli mieleen että olivatko sattumoisin näitä super food / pure food / fruitaristi ”en tarvitse B12-vitamiinia kun saan sitä auringosta, enkä ota rokotteita koska haluan elää luonnollisesti” YouTubettajia tai heidän seuraajiaan. Vegaanien kanssa heillä on yhteistä yleensä vain se etteivät syö lihaa, koska se nähdään epäpuhtaana, mutta syy on täysin ”terveydellinen” eikä esim. eettinen. Ja heidän käsityksensä terveellisyydestä perustuu siis uskomushoitoihin, kaupallisiin ihmedieetteihin ja muuhun huuhaa tietoon.
Niin kuin se yksi vegaanitubettaja, joka jäi vähän aika sitten kiinni kalan syömisestä. Lääkärinsä oli määrännyt kalaa ruokavalioon, koska sillä oli puutostiloja.
Tässähän oli ongelmana se että lapsi painoi 1,5 vuotiaana samanverran kuin puolivuotias lapsi ja oli lähes nääntymässä.
Pelottaa tämä tuleva hallitus. Kuinkahan monta lasta heidän uhriksi joutuu?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa tämä tuleva hallitus. Kuinkahan monta lasta heidän uhriksi joutuu?
Synkkää menoa on tiedossa.