Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies selvästi nuoremman tyttiksen kanssa. Huomaatko tahtomattasi ajattelevasi

Vierailija
23.05.2019 |

miehessä on jotain ihanaa alkumiehen voimaa

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 47 vuotias hyvännäköinen mies ja tyttäremme on ihan kaunis 17 vuotias. Parivaljakko viihtyy hyvin yhdessä maastopyöräilyharrastuksensakin takia ja kerran heille oli tullut joku vieras muija sössöttämään, että mies on ottanut liian nuoren naisen itselleen ja että mikä on, kun pitää sekaantua alta kaksikymppisiin?

Jos yhden kerran on kylähullu tullut vastaan, ei pidä tehdä siitä isompaa ongelmaa. Lähes kaikki pystyvät näkemään sen, onko kyse lähisukulaisista vai ei.

Jaa? satuin matkustamaan isoveljeni ja hänen puolivuotiaan vauvansa kanssa, niin ihmiset olettivat että olen vauvan äiti.

Vierailija
42/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 47 vuotias hyvännäköinen mies ja tyttäremme on ihan kaunis 17 vuotias. Parivaljakko viihtyy hyvin yhdessä maastopyöräilyharrastuksensakin takia ja kerran heille oli tullut joku vieras muija sössöttämään, että mies on ottanut liian nuoren naisen itselleen ja että mikä on, kun pitää sekaantua alta kaksikymppisiin?

Jos yhden kerran on kylähullu tullut vastaan, ei pidä tehdä siitä isompaa ongelmaa. Lähes kaikki pystyvät näkemään sen, onko kyse lähisukulaisista vai ei.

Jaa? satuin matkustamaan isoveljeni ja hänen puolivuotiaan vauvansa kanssa, niin ihmiset olettivat että olen vauvan äiti.

Ymmärrettävää jos pieni ikäero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on selvästi nuoremman kanssa. 😁

Vierailija
44/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokemukseni mukaan vanhoja miehiä harrastavat tytöt ovat oman ikäisten parissa epäsuosittuja tai jotenkin friikkejä.

Et taida tuntea paljoa miesten ajattelua. Nämä miehet ovat sankareita.

Vierailija
45/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että kyseessä faija ja tyttärensä.

Tämä. Mikäli tapahtuu sopimatonta koskettelua , ilmoitan poliisille.

Vierailija
46/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton alkumies? Neanderilainen vai avaruusolio?

Cro Magnon

Vierailija
47/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen usein isäni kanssa liikkeellä. Faija kun teki lapsensa nuorena eikä vasta ikäloppuna.

Vierailija
48/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina mielessäni säälin mieelenterveysongelmaisia naisia. Eihän kukaan muuten jonkin vanhemman raakin kanssa kulje.

Vierailija
49/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokemukseni mukaan vanhoja miehiä harrastavat tytöt ovat oman ikäisten parissa epäsuosittuja tai jotenkin friikkejä.

Ehkä miehet ovat sankareita, mutta jos vielä kerran ajatuksella luet niin ehkä havaitset että tuossa kirjoitettiin siitä että mitä näistä naisista ajatellaan heidän ikätoveriensa kesken. 

Vierailija
50/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää kommentit itsellänne, koska usein kyseessä on isä ja tytär. Meillä isän kanssa tuli tätä joskus koska olimme usein liikkeellä yhdessä, isä oli nimittäin jo silloin 80-luvulla lasten elämään osallistuva isä, mikä ei ollut silloin ehkä niin tavallista. Ensi kerran huutelua pedofiilistä tuli kun olin 6 ja olimme juttelemassa ja odottamassa veljeä harrastuksesta. Isä hämmentyi pahasti. Emme siinä edes koskeneet, vaan juttelimme, tiedä mistä huutelija oli saanut sellaisen ajatuksen. Sitten kävi sama kun olin 12 vuotias ja talvivaatteissa, joku kai vain nopeasti katsoi ja totesi ääneen että ällöttävää kun mies on 20 vuotta vanhempi. Sitten kun tulin kunnolla teiniksi ja pukeuduin teinien tapaan joskus vähän sekikkäästi niin isä ei enää halunnut kävellä paljon kanssani ulkona, olen ajatellut jälkeenpäin että häntä ujona ihmisenä hävetti. Itseä tietysti myös vaivasi että mitä isä oikein häpeää ja se nöyryytti minua naiseksi kasvamisessa. Uskon että isää vaivasi juuri tällainen, että joku luulee että hän on pervo.

Jep, älkää kytätkö ja menkö mölisemään vaan käyttäytykää normaalisti ja ystävällisesti, ja jos oikeesti epäilet jotain niin hengaile ja ota selvää, sitten vasta teet jotain jos jotain ilmenee!

Vierailija
51/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää kommentit itsellänne, koska usein kyseessä on isä ja tytär. Meillä isän kanssa tuli tätä joskus koska olimme usein liikkeellä yhdessä, isä oli nimittäin jo silloin 80-luvulla lasten elämään osallistuva isä, mikä ei ollut silloin ehkä niin tavallista. Ensi kerran huutelua pedofiilistä tuli kun olin 6 ja olimme juttelemassa ja odottamassa veljeä harrastuksesta. Isä hämmentyi pahasti. Emme siinä edes koskeneet, vaan juttelimme, tiedä mistä huutelija oli saanut sellaisen ajatuksen. Sitten kävi sama kun olin 12 vuotias ja talvivaatteissa, joku kai vain nopeasti katsoi ja totesi ääneen että ällöttävää kun mies on 20 vuotta vanhempi. Sitten kun tulin kunnolla teiniksi ja pukeuduin teinien tapaan joskus vähän sekikkäästi niin isä ei enää halunnut kävellä paljon kanssani ulkona, olen ajatellut jälkeenpäin että häntä ujona ihmisenä hävetti. Itseä tietysti myös vaivasi että mitä isä oikein häpeää ja se nöyryytti minua naiseksi kasvamisessa. Uskon että isää vaivasi juuri tällainen, että joku luulee että hän on pervo.

Jep, älkää kytätkö ja menkö mölisemään vaan käyttäytykää normaalisti ja ystävällisesti, ja jos oikeesti epäilet jotain niin hengaile ja ota selvää, sitten vasta teet jotain jos jotain ilmenee!

Tarkkuutta!

Vierailija
52/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis-sanaa käyttävä on liian nuori seurusteluun.

Vierailija
53/72 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähinnä kuvittelevat olevansa sankareita. Kaikki muut pitävät heitä luusereina. Nuo nuorempien naisten kanssa elävät miehet myös jotenkin sairaalla tavalla kuvittelevat muiden miesten olevan heille kovin kateellisia, vaikkei ketään heidän wt-elämänsä kiinnostakaan.

Vierailija
54/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään kummempaa miehestä enkä naisesta, jos molemmat ovat kuitenkin selkeästi aikuisia. Pariskuntia nyt on ihan laidasta laitaan, huomaa kun joskus astuu kotiovesta ulos.

Vierailija
55/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ajattele toisista yhtään mitään. Mutta ap:n ajatuksia en todellakaan tunne.

Lähinnä että nainen ei ole saanut oman ikäistään joten joutunut tyytymään vanhempaan mieheen. Koska vanhemman miehen saa ihan millainen ja minkä näköinen nainen tahansa.

Vierailija
56/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Äiti menetti nuorena isänsä, joten hän ihastui naapurissa asuneeseen 20 vuotta häntä vanhempaan mieheen.

Myöhemmin he erosivat puolisoistaan ja aloittivat parisuhteen järkyttäen puolisoitaan ja pilaten lastensa elämän.

Kotona asui kärttyinen vanha mies, joka vaati äidiltä loputonta huomiota eikä käsittänyt, että ala-asteella olevat lapset tarvitsevat äitiään. 

Vierailija
57/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ajattelen niin ajattelen että varmaan ovat löytäneet toisistaan ainakin sillä hetkellä sopivan parin. 

Vierailija
58/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä ajattele toisista yhtään mitään. Mutta ap:n ajatuksia en todellakaan tunne.

Lähinnä että nainen ei ole saanut oman ikäistään joten joutunut tyytymään vanhempaan mieheen. Koska vanhemman miehen saa ihan millainen ja minkä näköinen nainen tahansa.

Niin varmasti saa, jos mies on todella huomattavasti vanhempi tai sitten ns. huonotasoinen (anteeksi sanavalinta, en keksinyt parempaa). Vähän vanhempaa tasokasta miestä tuskin saa kuka tahansa nainen.

Vierailija
59/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oon ihan isäni näköinen, ei tarvitse kyylien luulla tuollaista 😱

N23

Vierailija
60/72 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. Sugar dating on niin yleistä.

Nykyisin huomaan aina alitajuisesti ajattelevani, että kyseessä sokerideittailu. En voi sille mitään.

Miten tämä poikkeaa prostituutiosta?

Vai onko nimi vaan sokeroitu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi