Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turistit Suomessa - kokemuksia

Vierailija
23.05.2019 |

No niin aspat ja muut turistien kanssa tekemisissä olevat. Kertokaa tarinoita ärsyttävistä, hauskoista tai muuten vaan mieleen jääneistä tilanteista turistien kanssa. Voi myös vaan vaikka kertoa, mikä turisteissa ärsyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisteissa ei ärsytä yhtään mikään. Olen aina iloinen kun voin palvella ulkomaalaista ihmistä, olen otettu siitä, että juuri tämä ihminen on valinnut Suomen matkansa kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kesä sitten istuskelin erään keskisuomalaisen kylpylän baarissa kesällä ja siellä oli paljon venäläisiä turisteja. Siinä parin tunnin aikana kävi useampi porukka ostamassa muutamaa kahvikuppia tai jäätelöä ja ainoa maksu väline tuntui monella olevan 500€ seteli. Eikö venäläisillä ole kortteja vai meinasko että saa ilmaiseksi, en tiedä, ostokset jä tiskille. 

Vierailija
4/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ne turistit, jotka puhuvat vain omaa kieltään ja jos en kyseistä kieltä satu osaamaan, alkavat yleensä huutaa kyseisellä kielellä. En ikävä kyllä osaa esim. venäjää yhtään sen paremmin, vaikka minulle huudettaisiin sillä kielellä.

Vierailija
5/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kesä sitten istuskelin erään keskisuomalaisen kylpylän baarissa kesällä ja siellä oli paljon venäläisiä turisteja. Siinä parin tunnin aikana kävi useampi porukka ostamassa muutamaa kahvikuppia tai jäätelöä ja ainoa maksu väline tuntui monella olevan 500€ seteli. Eikö venäläisillä ole kortteja vai meinasko että saa ilmaiseksi, en tiedä, ostokset jä tiskille. 

Venäläisten kanssa on paljon tuota ongelmaa, että yrittävät maksaa pieniä ostoksia 500 euron setelillä. Monissa paikoissa ei turvallisuussyistä hyväksytä 500 euron seteliä, vaikka olisi isotkin ostokset.

Vierailija
6/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistit (etenkin aasialaiset) tunnistaa siitä, että eivät osaa pysyä siellä jalkakäytävällä vaan levittäydytään pahimmillaan autoteillekkin.

Vierailija
7/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole aspakokemus. Mieheni oli taaperon kanssa Helsingin keskustassa liikkeellä kävellen. Jostain ilmestyi lauma japanilaisia turisteja jotka olivat tarranneet poikamme poskiin ja hiuksiin kiinni innostuneena ja iloisina. Poika ei ole edes vaaleatukkainen ja pelästyi heitä, vaikka eivät tietenkään mitään pahaa tarkoittaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän