Jäätävä määrä ruokaa mutta nälkä on ollut voimakas!
Olenollut pidemmän aikaa miinuskaloreilla vähän huomaamatta. Nyt se kai kostautui kun pääsin viineistä viimein lepäämään ja lataamaan akkujani muutamaksi päiväksi. Hirveä nälkä seurasi mukanani.
Vajaan kolmen päivän aikana:
200g munajuustoa
400g juustoraaste
400g jauhelihaa
11 kananmunaa!
200g tuorejuustoa
200g chorizo
100g voita
Puoli kiloa tomaatteja
Yksi paprika
2 sipulia
Herkuttelut päälle kun pitkästä aikaa oli ihan järkyttävä makeanhimo myös
100g cashewpähkinöitä
400g irtokarkkeja
100g 99% suklaata
100g makeuttamaton maapähkinävoi
100g mascarpone
1dl kuohukerma
150g mustikoita
200g mansikoita
Olikohan se siinä.
Huhhuh sanon minä. Olen laihtunut (karpannut) kyllä onneksi reippaasti yli kymmenen kiloa ja nyt tuli takapakkia ihan kunnolla.
Kaksi kiloa tuli lisää näiden jälkeen :D
No seuraava viikko menee tarkkailen.
Uskomatonta kuinka väsymys ja stressi voi saada aikaan täydellisen hallituksen menettämisen.
Toivottavasti saan tämän tältä istumalta kuriin. :(
Kommentit (6)
Tosin onnekseni nämä taitavat olla pms oireisiin liittyviä nyt kun aloin tarkemmin miettimään.
Onko mulla välillä tällaista pms:n aikaan?
Pari päivää kuukaudessa ei vaikuta painoosi juurikaan. Nauti elämästä.
et ole saanut tukea riittävästi mieheltäsi ja perheeltä ja naapurilta.
ferritiini ehkä alhaalla myös.jos ei,niin kilpparin arvot tarkista.
Vierailija kirjoitti:
et ole saanut tukea riittävästi mieheltäsi ja perheeltä ja naapurilta.
ferritiini ehkä alhaalla myös.jos ei,niin kilpparin arvot tarkista.
Minulla ei ole läheisiä oikeastaan muualla kuin puhelimen päässä. Minä olen loppuen lopuksi melko yksinäinen mutta sekin on ollut osittain oma valintani. En siis valita vaan pyrin tekemään muutoksia jos tilanne sen vaatii.
Minulla on ferritiini alhainen. Noin 30 paikkeilla, tiedän puutoksesta ja heti kun saan rahaa menen ostamaan laadukkaita pillereitä luontaistuotekaupasta.
Lisäksi ikäväkseni vielä kerron, että myös vajis löytyy. Rauta ja vajis ovat luultavasti kytköksissä toisiinsa, niin olen ymmärtänyt, sillä rautaa ja kilpirauhasenhormoneita tarvitsee oikeastaan joka solussa.
Vajis on rauhoittunut siitä mitä se on joskus ollut. Ruokavalion muutos on ollut varmaan yksi oleellinen tekijä ja myös rauta on imeytynyt paremmin.
Ap
Lisäksi olen ollut ihan pihalla, aivot eivät ole jaksaneet toimia, olen nukkunut paljon ja ollut itkuinen.
Enkä osaa edes kirjoittaa nyt selkeästi.
Pahoittelen aloitusta ja kirjoitusvirheitä.
Puhuin hallinnan menettämisestä, en hallituksen*
Ap