Mikä on pahin turistihuijaus jonka olette kokeneet?
Ja missä paikassa oli?
Itselleni sattui niin kun olin meksikossa nostamassa 10000 pesoa ettei se pankkiautomaatti antanut kun kuitin. Sitten kun menin pankkiin sisään valittamaan niin väittivät että valehtelen koska automaatista ei edes ollut mahdollista nostaa niin paljon rahaa kerralla.
Sitten kun näytin kuitin väittivät että olin väärentänyt sen.
Oli joku 600e siihen aikaan. Vieläkin sapettaa.
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo noin kymmenen vuotta, oltiin kaverin kanssa Kosilla. Hotellin baarissa oli Happy hour, mainostivat isoilla kirjaimilla, tiettyyn aikaan 2 drinksua yhden hinnalla. No mentiin sitten yhtenä päivänä sinne ja tilattiin juomat. Ja kun juomat oli juotu ja oli laskun aika niin lasku tulikin kahdesta juomasta. Sitä sitten tietysti protestoitiin ja selitys oli että meidän kummankin lasissa oli kahden drinksun verran juomaa. Kumma kun ei vaan sitä itse huomattu. No eipä auttanut muu kuin maksaa mutta eipä menty enää toista kertaa.
Oon varmaan ollu tässä samassa hotellissa ja aikaa siitä on varmaan 12 vuotta. Ihan kaamee huijari se kaiffari, joka sitä baaria piti, hyi!! Hotellin nimeä en saa nyt mieleeni.
Pakko sano, että tulin just Lontoosta eikä kertaakaan yritetty huijata, päinvastoin todella avuliasta ja hyvää asiakaspalvelua joka paikassa! Niitä ruusutyyppejä oli Oxford Streetillä, mutta niin on Suomessakin.
Kannattaa katsoa Youtubesta Honest Guiden videoita, joissa prahalaisjäbät käräyttää turistihuijareita
Ravintolassa tilattiin vettä eikä huomattu kysyä hintaa ja hintavoli tietenkin pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleen, miksei Suomessa kuseteta turisteja, muuten kuin korkeilla hinnoilla, kun se näyttää olevan monessa paikassa enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tosin Suomessa kusetetaan erityisesti suomalaisia.
Kyllä kusetetaan. Nyt, kun taksiluvat ovat vapautuneet. Esim. Rovaniemellä lentokentällä päivystävät, muualta tulleet taksit voivat periä moninkertaisia hintoja matkasta keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Rodoksen vanhassa kaupungissa tilattiin ruoan kanssa oluet. Meille tuotiin valtavat saappaan malliset olutlasit joiden hinta oli 10€/kpl. Tästä opin että aina pitää kysyä hinta ja tuopin koko etukäteen. En olisi edes halunnut niin isoa olutta koska sitten saa heti kohta alkaa etsimään vessaa mutta pakkohan se oli loppuun juoda kun oli niin kallis. Muualla semmoinen normaalin kokoinen tuoppi maksoi 2-3€.
Itse olimme Rodoksella joskus 20 vuotta sitten. Silloin jo varoitettiin, ettei pidä tilata vain isoa olutta, silloin tulee iso ja saappaan mallinen, pitää tarkistaa koko. Kymppi oluttuopilla taitaa olla ihan normi Suomessa.
Turkissa taksi lähti ihan eri suuntaan mihin piti. Intiassa vei väärään paikkaan kokonaan. Veneretken keskeytys eikä saa rahoja takaisin. Kuin hintojen muuttaminen laskuun. Väärin takaisin rahasta. Raiskaukset ja varastelu kaduilla. Sitä ne tulee Suomeen tekemään. Arabimaassa siivooja mies oli tehnyt patjan vaatteista hotellin käytävälle ja yritti saada naisia siihen yöksi. No ei saanut.
Intiassa joku alkoi kivittää yhtä naista jolla oli normi vaatteet mutta olkapäät näkyi 😭😭🐫
Suurkaupungissa normi taksit niin niiden lisäksi pimeät laittomat , taksit normi autot , yrittää väkisin saada asiakkaaksi.
Huumekuskit pyytää voitsä viedä tän matkalaukun sinne ja sinne sille. Lentokentillä , voitko viedä mun laukun .
Hinnoissa huijaa myös retkillä . Näyttää eri hintaa kuin minkä ottaa.
Suomessa ne huijaa uskontolahkoissa samat tyypit. Anna mulle sun tavarat kuin kaduilla varastaa YouTube taskuvarkaat.
Tästä on jo noin kymmenen vuotta, oltiin kaverin kanssa Kosilla. Hotellin baarissa oli Happy hour, mainostivat isoilla kirjaimilla, tiettyyn aikaan 2 drinksua yhden hinnalla. No mentiin sitten yhtenä päivänä sinne ja tilattiin juomat. Ja kun juomat oli juotu ja oli laskun aika niin lasku tulikin kahdesta juomasta. Sitä sitten tietysti protestoitiin ja selitys oli että meidän kummankin lasissa oli kahden drinksun verran juomaa. Kumma kun ei vaan sitä itse huomattu. No eipä auttanut muu kuin maksaa mutta eipä menty enää toista kertaa.