Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iskeä mies?

Vierailija
21.05.2019 |

Emme tunne, tiedämme vain toisemme. Nään häntä hyvin satunnaisesti eräässä paikassa. Ongelmana on se, että mies ehkä kokee minun torjuneen hänet enkä tiedä miten voisin tuoda itseäni tykö, sillä mies tuskin enää yrittää ottaa minuun kontaktia.

Suuri ongelma on myös tuo satunnainen näkeminen, en tiedä törmäänkö häneen huomenna vai kolmen kuukauden päästä. Ja mitä enemmän aikaa menee, sitä enemmän tulee paineita mennä jutulle ja korjata mahdolliset väärinkäsitykset.

Lähinnä mietin, millä tavalla ilmaisisitte itse kiinnostuksen näin tuntematonta henkilöä kohtaan?

Tunnen itseni hieman hulluksi kun olen miettinyt tätä miestä, vuosiin ei ole tällaista ollut. Jos jollakulla on "epätoivoinen" ihastus päällä niin jakakaa ihmeessä omia tilanteitanne.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saa helposti kun sanot suoraan että haluat ottaa hänelta poskeen loppuun saakka mahd. pian.

Vierailija
2/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät sitä kahville. Jos häntä kiinnostaa, niin varmasti lähtee. Pääsettepähän juttelemaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen saa helposti kun sanot suoraan että haluat ottaa hänelta poskeen loppuun saakka mahd. pian.

Näin minullekin silloin nuorena naisena kerrottiin ja ei toiminut vaikka kuinka miellytin miestä sängyssä ja sen ulkopuolella. Käteen jäi huono itsetunto ja luottamusongelmat.

Ap, pidät nyt vaan pään kylmänä. Ilmeisesti törmäät mieheen kuitenkin jossain vaiheessa pakolla ja silloin menet juttelemaan ihan niitä näitä, yritä ehkä vaihtaa yhteystietoja?

Vierailija
4/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jonkunlaisen aloitteen tehnyt ja olet hänet "torjunut", niin ehkä on sinun vuorosi?

Vierailija
5/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minullekin silloin nuorena naisena kerrottiin ja ei toiminut vaikka kuinka miellytin miestä sängyssä ja sen ulkopuolella. Käteen jäi huono itsetunto ja luottamusongelmat.

Ap, pidät nyt vaan pään kylmänä. Ilmeisesti törmäät mieheen kuitenkin jossain vaiheessa pakolla ja silloin menet juttelemaan ihan niitä näitä, yritä ehkä vaihtaa yhteystietoja?

Ihanko totta? Koska tavataan suikkarin merkeissä? Saat sillä iskettyä minut koska tahansa.

Vierailija
6/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Ei se mies enää ole sinusta kiinnostunut, ja varsinkin jos kokee sinun jo kerran torjuneen hänet.

Hän ei anna toista toista mahdollisuutta, en antaisi itsekään.

Vierailija
7/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on jonkunlaisen aloitteen tehnyt ja olet hänet "torjunut", niin ehkä on sinun vuorosi?

Näin olen ajatellutkin, "torjunta" oli tahaton ja tajusin vasta jälkeenpäin miten mies on mahdollisesti käytökseni lukenut.

Pelkään vain tosi paljon miehen pitävän minua hulluna, ensin torjun jonka jälkeen pyydänkin ulos. Mutta pakkohan se on toimia jos häneen haluan tutustua.

Vierailija
8/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen ajatellutkin, "torjunta" oli tahaton ja tajusin vasta jälkeenpäin miten mies on mahdollisesti käytökseni lukenut.

Pelkään vain tosi paljon miehen pitävän minua hulluna, ensin torjun jonka jälkeen pyydänkin ulos. Mutta pakkohan se on toimia jos häneen haluan tutustua.

Anna palaa. Rohkeutta, hyvät naiset. Toivottavasti miehet ymmärtää olla asiallisia.

Vierailija
9/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ala hermoilla niinkuin minä, innostuin vähän turhan paljon ja mies pelästyi vaikka alunperin itse oli se kiinnostuneempi osapuoli. Jälkikäteen kyllä hävettää oma käytös ja olisin itsekin juossut karkuun jos joku olisi käyttäytynyt niinkuin minä.

Vaikutin takertuvalta hullulta ja sitä varmasti olinkin silloin. En kehtaa edes kertoa mitä kaikkea tein.

Vierailija
10/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan ala hermoilla niinkuin minä, innostuin vähän turhan paljon ja mies pelästyi vaikka alunperin itse oli se kiinnostuneempi osapuoli. Jälkikäteen kyllä hävettää oma käytös ja olisin itsekin juossut karkuun jos joku olisi käyttäytynyt niinkuin minä.

Vaikutin takertuvalta hullulta ja sitä varmasti olinkin silloin. En kehtaa edes kertoa mitä kaikkea tein.

Tämä kuulostaa hyvältä. Kerro? :D

Vierailija
11/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten torjunut? Yrittikö mies lähestyä silloin? Millä tasolla juttu on siis aikoinaan kulkenut.

Vierailija
12/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa hyvältä. Kerro? :D

Noh, muille rakkaudennälkäisille varoitukseksi. Meillä oli yhteisiä tuttuja joiden kautta törmättiin ja viestiteltiin pitkään kunnes mentiin ensimmäisille (ja viimeisille!) treffeillemme. Ne onnistuivat hyvin ja mies oli kiinnostunut, viestittelimme paljon jälkikäteen hänen aloitteestaan.

Miehellä oli työkiireitä ja minä heti epävarmuuksissani otin tämän torjuntana kun ei heti vastannut minulle tai ei joka päivä laittanut viestiä. Joten ilmoitin hänelle, että jos ei kiinnosta niin kertokoon sen ja lakkaan häiritsemästä. Mies vakuutti, että kiinnostaa, mutta se ei riittänyt. Pommitin häntä jatkuvasti ja lopulta itse ilmoitin, että tämä oli tässä. Kaikki tekstarien välityksellä...

Ja sitten kun mies ei tietenkään ottanut enää yhteyttä, pommitin häntä uudestaan. Ja uudestaan. Lopulta hiljennyin minäkin ja aikaa kului, numeroni vaihtui. Joku kaunis ilta sitten humalassa kaipuu iski ja laitoin miehelle facebookissa (emme olleet edes kavereita!) Viestiä, että tässä mun uusi numero jos laittaisi viestiä mulle kun meillä sujui mun mielestä niin hyvin.

Sujui todella hyvin, käytiin yhillä treffeillä ja minä jo kuvittelen omistavani miehen ja tuntevani hänet. Herranjumala sitä häpeän määrää.

Joo, ei kuulunut miehestä ja toivon todella etten häneen ikinä missään törmääkkään. Hävetti seuraavana päivänä niin paljon oma käytös enkä vieläkään tiedä mikä minuun iski.

Vierailija
13/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule miehet tykkää siitä, kun nainen välillä "torjuu" - paitsi jos on huono itsetunto. Ihan sama, torjuitko kenties vai et; olisiko suhteessanne järkeä?

Vierailija
14/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka'moon dude! Ajetaan harrikoil yhes aamuunkoittoon!

Vierailija
15/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Börje kirjoitti:

Ka'moon dude! Ajetaan harrikoil yhes aamuunkoittoon!

Ai aloitus olikin poikarakkautta:D

Vierailija
16/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule miehet tykkää siitä, kun nainen välillä "torjuu" - paitsi jos on huono itsetunto. Ihan sama, torjuitko kenties vai et; olisiko suhteessanne järkeä?

Ihan vinkkinä; ei tykkää.

Siinä siirtyy aika nopeasti seuraavaan jos tulee selväksi ettei toista kiinnosta.

Toi on tyhmyydessä samaa kamaa kun se vaikeasti tavoteltavan leikkiminen. Koko konsepti että mies arvostaa naista joka ei ole aina saatavilla tulee siitä että naisella on omakin elämä ja asiat joita tykkää tehdä, ja että nainen näin ollen on ihan kokonainen persoona josta voi kiinnostua. Hanki mielummin tekemistä ja kiinnostuksen kohteita kun feikkaat jotain vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
17/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siis tapaat tätä miestä?

Vierailija
18/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten torjunut? Yrittikö mies lähestyä silloin? Millä tasolla juttu on siis aikoinaan kulkenut.

No siis, tosiaan ollaan tavattu vain tässä eräässä paikassa. Ja itse en ollut miestä noteerannut aiemmin. Sattuman kautta sitten päädyttiin vierekkäin ja juteltiin niitä näitä, jossain vaiheessa mies myönsi katselleensa minua jo aiemmin ja oli toivonutkin pääsevänsä jutulle kanssani.

Sen jälkeen kun ollaan siellä tavattu on moikattu ja vaihdettu parit lauseet, mies heitti ilmoille, että voitaisiin joskus käydä kahvilla ja vastasin vain jotain ympäripyöreää joo ehkä, samalla mainiten kuinka huono olen treffailemaan. Mikä on siis totta, en ole eläissäni käynyt treffeillä, mutta todella typerästihän tuo oli sanottu.

Ja nyt viime kerralla, olin juuri lähdössä kun mies ilmestyi paikalle ja alkoi juttelemaan, minulla oli kiire ja mielessä aika raskaita asioita. Mies höpötteli suunnitelmistaan viikonlopulle ja kyseli omiani joihin vain nyökyttelin tuijottaen seinää, mies lopulta sanoi, että päästää mut lähtemään kun selkeästi kiire jonnekin, mutta "törmätään sitten taas joskus".

Tunnen itseni ihan idiootiksi, varsinkin tuosta viimeisimmästä. Olin saanut huonoja uutisia ja itku oli lähellä, joten en vain kyennyt käyttäytymään normaalisti.