Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen takia kotini on kuin kaatopaikka

Vierailija
22.07.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mehut menee lapsen hoitoon, en kertakaikkiaan jaksa kieltää sotkemasta enkä myöskään jaksa siivota. Onneksi kohta taas päiväkoti aukeaa ja minä saan päivät lepäillä rauhassa. Tenava on pissannut jo kolme kertaa tänä iltana lattialle

Vierailija
2/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kämppä on kaatopaikka ihan sun saamattomuutes tähden, sori vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on lapsen vika että tämä on kaatopaikka

Vierailija
4/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen ohjaaminen on myös osa lapsen hoitoa?

Mikä muu lapsen hoidossa vie niin paljon aikaa, ettet voi perusasioista huolehtia?

Vierailija
5/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pentu kylläkin. Ne pissat tietenkin luuttuan heti pois. Muuten ei paljon jaksa siivota, kun nuo sotkee koko ajan. Vähän kuin loisi lunta lumisateessa.

Vierailija
6/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos on sama kuin puhuis kuurosokealle, eli ei vaikutusta. Ja sotkut kasaantuu, koska mulla on jatkuvasti joku projekti päällä, milloin kirppis ja milloin remppa. Kaikki jää puolitiehen ja lapsi saa puuhailla omiaan

Vierailija
7/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki asiat muuttuu, sitä o kenenkään turha kieltää.

Vierailija
8/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoksi luulet. Hyvä jos löytää lattiasta tyhjän kohdan johon astua. Lapsi kompuroi koko ajan ja minä kiroan kun astun lelun päälle

Vierailija
9/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoksi luulet. Hyvä jos löytää lattiasta tyhjän kohdan johon astua. Lapsi kompuroi koko ajan ja minä kiroan kun astun lelun päälle

Vierailija
10/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee nukkumaan. Viimeistään lounaan aikaan talo on sen näköinen kuin pommi olis räjähtänyt. Ennen päiväunia kerätään lasten kans lelut ja kun ukko tulee töistä niin kaikki on taas levällään...ja saa olla siihen nukkumaan menoon asti. Antaa lasten leikkiä niin kauan kun ne on pieniä!

Vierailija
11/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos on sama kuin puhuis kuurosokealle, eli ei vaikutusta. Ja sotkut kasaantuu, koska mulla on jatkuvasti joku projekti päällä, milloin kirppis ja milloin remppa. Kaikki jää puolitiehen ja lapsi saa puuhailla omiaan

Puuhaat liikaa kaikkea muuta etkä ole tarpeeksi lapselle läsnä, niin hänen täytyy sitten hakea huomionsa sotkemalla? Jätä ne kirppikset ja vähiten välttämättömät rempat nyt joksikin aikaa...

Vierailija
12/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppiksellä on pakko myydä, koska työttömyyskorvaus ei muuten riitä elämiseen. Myyn omia ja lapsen vanhoja vaatteita, jotta saan ostettua edes jotakin uutta. Olen aika erakkoluonne, en osaa asua kenenkään kanssa. Kun lapsi nukkuu, katson televisiota paskan keskellä

Vierailija
13/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI jä mä sentään JAKSAN siivota... Että hallelujaa vaan missä paskassa asuu tosian ne raukkaäidit jotka ei jaksa......

Vierailija
14/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa raivata kotona edes joskus ja opettaa lasta potalle/vaihtaa vaippaa, niin vanhempi on väsynyt. Ja jollekin aikasemmalle tiedoksi, että jaksamaton ei todellakaan ole raukka, taustalla voi olla sairaus tai muuta, jota ulkopuoliset ei tiedä tai näe.

Lapsiperheen kodin tuskin kukaan odottaakaan olevan aina viimeisen päälle tip top, itseasiassa huolestuttavaa myös sellaiset liian siistit, steriilit himat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän