Pika-apua! Suosittele vatsamakkaran litistävää systeemiä, ei sukkiksia vaan alkkarit tms.
Pitäisi olla sellaiset, että pysyy ylhäällä eikä valahda kesken illan, niinkuin nykyiset tekevät :(
Kommentit (13)
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Rasva syötynä, se litistää rasvamakkarat tehokkaasti.
Mä käytän litistäviä sukkahousuja joista olen leikannut reisien kohdalta lahkeet pois
Actuellella on korkea yltäröidiä malleja, jotka ei valahda. Mutfa toki sen pitää olla tarpeeksi pieni koko.
Maidenformilla on alushousuja joissa on korsettimainen kovitettu vyötäröosa (puetaan hakasilla, paitsi hiusuosaan pitä tiety astua sisään). Toinen vaihtoehto on maidenformin vyötärökorsetti.https://www.sokos.fi/fi/sokos/maidenform-muotoileva-korsetti
Stockmannilta löytyy muotoilevia alushousuja ja housuliivejä.
Lindexillä ja KappAhlilla on muotoilevia, korkeavyötäröisiäpöksyjä ollut ja ihan Sloggilla jne.
Muistaakseni ostin Stockalta sellaiset korkeavyötäröiset litistävät alushousut, joissa oli olkaimet 🤔
Jeesusteipillä muodot sileiksi ja tissit ylös.
Valitettavasti aine ei häviä. Jos litistät jostain, tursuaa se toisaalta.
Olen joskus vuosia sitten ostanut tuollaisen korsettijutun, joka noissa linkeissä yllä molemmissa on (sokoksen ja stockkan linkit). Mut osaako joku kertoa mulle, miten päin sitä on tarkitus pitää? Kumpi on yläpää ja kumpi alapää ja hakaset eteen vai taakse?
Niin ja pitäisi olla saatavilla noista perusketjuista, en ehdi tilaamaan enää mistään.