Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömille ei kelpaa kuin "oman alan työt" Mistä tämä johtuu?

Vierailija
21.05.2019 |

Se johtuu siitä, että kaikki ne työt joita käytännössä ihminen pystyy tekemään on "oman alan" töitä, ei vaan ne joihin on koulutus tai joita haluaa tehdä.
Minä lasken ihan kaikki "omikseni" joihin mun eri koulutuksilla ja työkokemuksella tai edes henkisillä ja ruumiillisilla ominaisuuksilla ja kiinnostuksenkohteilla voisi päästä hyvällä lykyllä. Ne eivät ole mun omaa alaa joihin minulla ei ole mitään koulutusta, ei mitään kokemusta, en sovellu siihen henkisesti tai ruumiillisesti eli en ole hyvä siinä enkä tietenkään siksi viihtyisi siinä eikä työnantaja olisi minuun tyytyväinen.

Eli, jos kieltäydyn lääkärin työtä hakemasta koska se ei ole mun alaa, se tarkoittaa sitä että en voi ryhtyä lääkäriksi koska minulla ei ole lääkärin koulutusta ja pätevyyttä, ei sitä ettenkö voisi ryhtyä lääkäriksi jos se sallittaisiin minulle.
En myöskään voi hakea hitsarin työtä koska olen viimeksi hitsannut 30 vuotta sitten yläasteen käsityötunnilla kun tehtiin yksi sellainen kynttilänjalka, helvetin ruma siitä tuli. Mutta olen siis kerran hitsannut, ja jostain kumman syystä mua ei hitsariksi palkata vaikka kauhea työvoimapula niillä on hitsareista.
En hae myöskään kokkien paikkoja vaikka niitäkin on paljon avoimena, ensinnäkin siksi ettei ole koulutusta, ei ole edes mielenkiintoa, inhoan kotonakin ruuan laittoa, fyysisesti se olisi liian raskasta työtä, en jaksa seistä kauan jne. eli olisin heti ensimmäisen työpäivän jälkeen hakemassa sairaslomaa, jos selviytyisin pyörtymättä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä