Mistä postinumerosta palstailet?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
18100 - terveisiä Heinolasta!
Kiitos!
T. Ex-heinolalainen 🥰
Vierailija kirjoitti:
15100
Moi naapuri! 😄
Vierailija kirjoitti:
06100 Porvoo, OIKEESTI 😂😂😂
Jösses, tästä heräsi mulla paljon kysyttävää!
Ensinnäkin, onko tää nyt oikea postinumero alueelle, jossa kuljetaan niiden norppien ja emättimien kanssa? En ole koskaan nähnyt kumpaakaan käytettävän siivoustarkotukseen, joten olen utelias tietämään tapahtumien tarkan sijainnin.
Toiseksi - muita porvoolaisia ei ole ketjuun ilmottautunut, joten ootko ainoa ja alkuperänen vauvapalstan trolli? Meneekö kaikki porvoolaiset jutut täällä nyt sun piikkiin? Vai eivätkö muut porvoolaiset kehtaa ilmottautua.
Vähän myös huolestuttaa tää helsinkiläisten ja espoolaisten yliedustus, koska vaikutan päivittäin molemmissa kaupungeissa. Jos nyt siis kaupassa joku näyttää tekevän listaa mun ostoskorin sisällöstä niin ei ole enää ihme, että pelkään päätyväni vauvapalstalle ruodittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
01350
Oi. Vietin koko lapsuuteni tässä postinumerossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
06100 Porvoo, OIKEESTI 😂😂😂
Jösses, tästä heräsi mulla paljon kysyttävää!
Ensinnäkin, onko tää nyt oikea postinumero alueelle, jossa kuljetaan niiden norppien ja emättimien kanssa? En ole koskaan nähnyt kumpaakaan käytettävän siivoustarkotukseen, joten olen utelias tietämään tapahtumien tarkan sijainnin.
Toiseksi - muita porvoolaisia ei ole ketjuun ilmottautunut, joten ootko ainoa ja alkuperänen vauvapalstan trolli? Meneekö kaikki porvoolaiset jutut täällä nyt sun piikkiin? Vai eivätkö muut porvoolaiset kehtaa ilmottautua.
Vähän myös huolestuttaa tää helsinkiläisten ja espoolaisten yliedustus, koska vaikutan päivittäin molemmissa kaupungeissa. Jos nyt siis kaupassa joku näyttää tekevän listaa mun ostoskorin sisällöstä niin ei ole enää ihme, että pelkään päätyväni vauvapalstalle ruodittavaksi.
Ihan oikea postinumero on, norpista ja emättimistä siivoustarkoituksessa en oo kyllä kuullutkaan 😂😂😂
Tuskinpa oon se aito oikea trolli, vaikka usein aamuisin näytän kyllä noita-akalta.
Monesta mua on elämäni aikana syytetty, mutta kaikki Porvoon juttuja en kyllä varmasti ota kontolleni 😳 ja ei, kukaan muu ei uskalla ilmoittautua porvoolaisena, ainakaan näin julkisesti 🤪🤪🤪
Kuten joku sanoi, ap:n ilmoittamaa postinumeroa ei ole Suomessa. Ap ilmeisesti luotti siihen, ettei palstalla tajuta tätä, jolloin hänen ei tarvitse paljastaa sijaintiaan mutta muut paljastavat XDDD vaikka voihan toki kuka tahansa heittää tänne mitä tahansa.
40640 Jyväskylän Mustalampi