Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee Beyoncesta niin ihmeellisen?

Vierailija
21.05.2019 |

Mikä Beyoncessa on niin ihmeellistä, että sitä hehkutetaan Queen B:nä sun muuta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton laulutaito, on varmaan tekniikaltaan täydellisin poptähti 2010-luvulla. Lisäksi erittäin hyvä tanssija ja esiintyjä, osaa pistää shown pystyyn. Oli menestynyt jo ennen Jay-z:tä, joten ei se menestys pelkästään ukon ansiosta ole, tietysti takana on vaikuttanut iso markkinointikoneisto jne. mutta sellainen on kaikilla nykyajan laulajilla.

Vierailija
22/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täysin tavallinen ikäisensä nainen ulkonäöllisesti. Jopa vähän tukevahko, max. tavallinen kropaltaan.

Lauluääni ja osa biiseistä taas hyviä.

Haha, olisipa ihan tavallista että 35+ naiset ja kolmen lapsen äidit näyttäisivät Beyoncelta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja lahjakas, muttei mielestäni seksikäs enää äitiyden myötä. Vaikuttaa "kilttinaiselta", ja esim. All night -musiikkivideon piehtarointi näyttää kömpelöltä ja päälleliimatulta. Esimerkiksi Rihannassa on enemmän sellaista vaaran tuntua. Mutta toki on hyvännäköinen. Kauniit kasvot ja upea kroppa!

On joo kiltti nainen tämä noita :D

On kuitenkin julkisuudessa paljon äitiytensä ja perhe-elämän kautta. Vaikea siitä mielikuvasta on irrottautua, vaikka kuinka keikistelisi hiekassa. Onhan heillä ollut sitä pettämistäkin puolison kanssa..

Vierailija
24/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beyoncellakin on tekotissit.

Silikonityrkky ei koskaan ole luonnollisen seksikäs, hyväitsetuntoinen ja itsevarma, kun kerran on varaosiin ja tekohärpäkkeisiin haksahtanut.

Surullista!

Tällä nyt ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Vaikka olisi tekonenä, tekovarpaat ja tekokorvat, niin B on edelleen uskomaton laulaja, uskomaton esiintyjä ja merkittävä artisti.

Oliko Michael Jacksoninkin uskomaton laulaja, uskomaton esiintyjä ja merkittävä artisti riippumatta siitä mitä hän teki keinotekoisesti kasvoilleen ja ihonvärilleen puhumattakaan hämärästä yksityiselämästä?

Oli tietenkin. Miksi ei olisi ollut? Selitätkö minulle miten ihmeessä esim. nenäleikkaus mitätöi artistin taidot ja saavutukset artistina? Ymmärrän sen että yksityiselämän hirvitysten myötä ihmiset menettävät kunnioituksen ja sympatian, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että MJ oli massiivinen pop-ilmiö ja huikean suosittu, lahjakas ja valtavasti levyjä myynyt artisti. Saati sitä, että hänellä on erinomainen lauluääni ja hyviä biisejä.

Beyonce ei ole tiettävästi todellakaan tehnyt mitään sellaista, minkä pitäisi jotenkin himmentää hänen staravoimaansa. 

Se on kato tää av logiikka. :D Jos henkilö x on mahtava piirtäjä ja menee nenä leikkaukseen, leikkauksen jälkeen hänen piirtäjäntaidot ovat kadonneet vaikka laatu olisi yhä sama. :D

Toisaalta Michaelin liittyen, ei mitään ole kuitenkaan pystytty todistamaan. On vain syytöksiä ja väitteitä, puolin ja toisin. Toki en itse tuomitse oli mitä mieltä tahansa. Itse olen ollut aina mieltynyt Michaelin. taiteilijana, kuten myös Beyoncéen. Sanoisin siinä olevan minun kaksi ikisuosikkia.

Vierailija
25/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonityrkky ei koskaan ole luonnollisen seksikäs, hyväitsetuntoinen ja itsevarma, kun kerran on varaosiin ja tekohärpäkkeisiin haksahtanut.

Surullista!

Tällä nyt ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Vaikka olisi tekonenä, tekovarpaat ja tekokorvat, niin B on edelleen uskomaton laulaja, uskomaton esiintyjä ja merkittävä artisti.

Oliko Michael Jacksoninkin uskomaton laulaja, uskomaton esiintyjä ja merkittävä artisti riippumatta siitä mitä hän teki keinotekoisesti kasvoilleen ja ihonvärilleen puhumattakaan hämärästä yksityiselämästä?

Oli tietenkin. Miksi ei olisi ollut? Selitätkö minulle miten ihmeessä esim. nenäleikkaus mitätöi artistin taidot ja saavutukset artistina? Ymmärrän sen että yksityiselämän hirvitysten myötä ihmiset menettävät kunnioituksen ja sympatian, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että MJ oli massiivinen pop-ilmiö ja huikean suosittu, lahjakas ja valtavasti levyjä myynyt artisti. Saati sitä, että hänellä on erinomainen lauluääni ja hyviä biisejä.

Beyonce ei ole tiettävästi todellakaan tehnyt mitään sellaista, minkä pitäisi jotenkin himmentää hänen staravoimaansa. 

Se on kato tää av logiikka. :D Jos henkilö x on mahtava piirtäjä ja menee nenä leikkaukseen, leikkauksen jälkeen hänen piirtäjäntaidot ovat kadonneet vaikka laatu olisi yhä sama. :D

Toisaalta Michaelin liittyen, ei mitään ole kuitenkaan pystytty todistamaan. On vain syytöksiä ja väitteitä, puolin ja toisin. Toki en itse tuomitse oli mitä mieltä tahansa. Itse olen ollut aina mieltynyt Michaelin. taiteilijana, kuten myös Beyoncéen. Sanoisin siinä olevan minun kaksi ikisuosikkia.

Anteeksi kirjoitusvirheet. Puhelimella nopeasti kirjoittaen näitä välillä sattuu.

Vierailija
26/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärillään se lähinnä tuntuu ratsastavan.

Vierailija
27/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus + lahjakkuus + markkinointi.

Unohdit varastamisen.

Vierailija
28/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa Saara Aalto tähän keskusteluun mukaan. Ei liity mitenkään, mutta Saara oltava aina mukana!

Saara on myös huikea laulaja ja esiinttyjä, vaikka monet tahot toista yrittävätkin väittää.

Vierailija
29/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyoncesta on tullut Serena Williamsin ohella "tiedostavien ihmisten" symboli vanhaa valkoista patriarkaalia vastaan. Suurinta osaa heidän faneistaan ei kiinnosta rnb tai tennis ollenkaan.

Esim GQ-miestenlehti joutui järkyn somehyökkäyksen kohteeksi, kun teki Roger Federeristä kansijutun "Greatest Tennis Player". Ketkä olivat hyökkäyksen taustalla? Ei ollut Nadalin tai Djokovicin fanit :D teityissä jenkkien kulttuuripiireissä Beyoncen tai Serenan kritisoiminen on tabu.

Vierailija
30/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti taitava laulaja ja esiintyjä, mutta silti ihan tavallinen musiikkibisneksen ehdoilla per*ettään ketkuttanut julkkis, joka jostain syystä on noussut feministiseksi ja vihervasemmistolaiseksi ikoniksi...

Vierailija
31/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettipolitiikka sucks kirjoitti:

Ihonvärillään se lähinnä tuntuu ratsastavan.

Ai, mitätöikö ihonväri artistin lahjat ja biisimateriaalin laadun samalla tavalla kuin nenäleikkaus.

Mutta tosissaan, Beyonce on vasta ihan viime vuosina ryhtynyt selkeän poliittiseksi. Oli pitkään "vain" popstara. Nykyään on myös vaikuttaja. Mikä sekään ei mitenkään mitätöi artistiutta.

Vierailija
32/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti taitava laulaja ja esiintyjä, mutta silti ihan tavallinen musiikkibisneksen ehdoilla per*ettään ketkuttanut julkkis, joka jostain syystä on noussut feministiseksi ja vihervasemmistolaiseksi ikoniksi...

Jos on musiikkibisneksessä on musiikkibisneksessä. Erikoista mitätöidä laulaja-artisti sillä perusteella, että hän on laulaja-artisti.

Onko poliitikkokin huono poliitikko koska on politiikassa?

Vierailija
33/36 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boy once

Vierailija
34/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista!

Anteeksi kirjoitusvirheet. Puhelimella nopeasti kirjoittaen näitä välillä sattuu.

Kannattaa kirjoittaa pöytätietokoneella tai kannettavalla tietokoneella, jossa on kunnollinen näppäimistö, mikä mahdollistaa entisajan kirjoituskoneista tutun kymmensormijärjestelmän käytön. Esimerkiksi kirjain A kirjoitetaan vasemman käden pikkusormella, ja kirjain Ä oikean käden pikkusormella.

Mitä tulee musiikkiin, niin Prince oli huomattavasti Michael Jacksonia lahjakkaampi muusikko, joka toimi haluamallaan tavalla eikä välittänyt pelkästään kaupallisesta menestyksestä.

Vierailija
35/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tämä video, jossa Beyoncé laulaa Halo-kappaleensa syöpää sairastavalle pikkutytölle. Mä en ainakaan pysty katsomaan tätä itkemättä kuin vesiputous enkä usko, että moni muu artisti olisi saanut esitykseen yhtä voimakasta tunnetta.

Vierailija
36/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen B on kylläkin Lil'Kim :)