Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olin kasvanut kaksi senttiä!!!

Vierailija
23.05.2006 |

Kävin tänään lääkärissä ja pituus mitattiin eka kertaa varmaan viiteentoista vuoteen. Se mitta oli sellainen seinässä kiinni oleva, jossa on suora tuki joka tulee päähän kiinni, sellainen samanlainen kuin lasten neuvolassa. Pyysin hoitajaa mittaamaan uudestaan ja tulos oli sama! En tajua, eihän aikuisena enää voi kasvaa?!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä mitoissa sentti tai kaksi on kullanarvoisia:-). Jotenkin vain tuntuu hassulta, että olisin 165 cm, kun koko elämänsä on ollut jotain muuta. Vähän niin kuin olisi nimi muuttunut... En vain ymmärrä, mistä se johtuu sillä aikuisena pitäisi kai korkeintaan kutistua.

Vierailija
2/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

persjalkaisista keskimittaiseksi siirtymisestä! Vai paljonko on suomalaisten naisten keskipituus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 40v nainen,syytä kasvamiseeni ei tiedetä,on otettu magneettikuvat päästä haimasta kasvaimien pois sulkemiseksi, otettu verikokeita, mutta näin on työterveyskäynneillä on mitattu aina pituutta lisäää,en enää haluaisi kasvaa

Vierailija
4/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin 159 cm

Vierailija
5/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulos oli 165 cm. Ei hemmetti, tämä on ihan järisyttävää!:-))) Koko aikuisen ikäni olen tosiaan kuvitellut olevani 163 cm ja nyt pääsinkin keskimittaisten kastiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän