Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin taapero pitäisi vieroittaa hellyydestä

Vierailija
21.05.2019 |

Poikani 1v 10kk tykkää kovasti halata ja suukottaa ja olla sylissä. On tosi kiltti ja rauhallinen tapaus. Mummo on nyt sitä mieltä, että on liikaa sylissä ja osoittaa liikaa on vanhemmilleen hellyyttä. Pitäisi kuulemma totuttaa olemaan pääsemättä syliin ja opettaa rajumpia leikkejä. Miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mummo teillä.

Vierailija
22/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tyttö vierotti itse itsensä hellyydetä 11v. Ei saanut enää halia.

Poika 17v. tulee vielä halaamaan äitiä monta kertaa viikossa. Tosi hellusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Kysy mummolta myös, miksi ihmeessä pitäisi?

On nuo mummot niin kamalia! Onko pahempia kuin anopit? Siitä voisi aloittaa seuraavan ketjun :D.

Vierailija
24/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli pienenä isän ja vaarin kanssa kalassa ja kun tulivat kotiin niin poika ryntäsi onnesta kiljuen minun syliin halimaan kun oli tullut kai vähän ikävä. Vaari tätä paheksui kovasti. Nähtävästi pojat ei saa halia.

Vierailija
25/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo voi painua helvettiin.

Vierailija
26/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä ei tarvitse lopettaa ikinä. Mummo on sitä ikäpolvea, joka ei ole oppinut näyttämään hellyyttä ja aina on pitänyt olla vahva ja esittää reipasta ja pärjätä yksin.

Ehkä ei kannattaisi yleistää, meitä mummoja on kyllä moneen lähtöön. On halimummoja ja etäisempiä mummoja, aivan kuin äideissä ja isissäkin on monenlaisia.

Vierailija
27/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo voi painua helvettiin.

Paitsi nyt kohta, kun koululaiset jäävät lomille ja päiväkoditkin menevät varapaikkoihin, on mummojen apu kullanarvoista. Tämän mummon kesäkuu ainakin on buukattu jo tarkkaan, mutta autan mielelläni lasteni perheitä.