Tuoreita kokemuksia Mary Kay - kosmetiikasta?
Googlella löytyy vain vanhoja keskusteluja, joten auttakaas. Sellainen tuputus käy lähipiirissä ko. merkin osalta. Onko hintansa väärtejä??
Kommentit (9)
Järkyttävän kallista!
Ja tuo 'saat kasvohoidon tapaamisen yhteydessä' levitti jotain rasvaa naamaan ja se oli siinä.
Ei minusta ole hintansa väärtejä. Ihan tosi kalliita ja jos erehdyt jotain ostamaan, niin sitten alkaa hirveä painostus ryhtyä itse "konsultiksi".
Täyttä vedätystä. Pysy loitolla sellaisista ihmisistä, jotka puhuvat aiheesta.
Ihan kivoja tuotteita, mutta on tosiaan hintaa juu. Käytän paljon kosmetiikkaa ja kyllä mieluummin laitan rahani selektiiviseen kosmetiikkaan ihan sokokselle. Joskus jonkun Mary kayn yksittäisen meikin tilaan, kun kaveri niitä myy, joten ihan tukemismielessä oon sitten hältä joskus jotain ottanut. Ei se laatu kyllä ole minusta mitenkään erityisen hyvää, joskaan ei huonoakaan.
Käytin sitä vanhaa ihmesettiä vai mikä nyt olikaan, siitä tykkäsin. Sarja uudistui ja kallistui, en oo raaskinut sitä enää sit ostaa. Vaikka kuin kehuttiin. Mitä nyt kokeilin niin musta vanhan sarjan koostumus tuntui paremmalta.
Tuotteet olisi edelleen ihan kivoja, mut en mä jaksa sitä "uramahdollisuuden" tuputusta.
Ihan ylihintaista tavaraa. Purkit on nättejä.