Mies nukkui yön taloyhtiön grillikatoksessa, aamulla oli kaula syöty ja sisäreidet naarmuilla
Kehtasi väittää että oli itikat syöneet, että hänelle helposti tulee mustelmia pistoksista kuten minun pitäsi tietää (en tiedä) ja että kutina oli niin kova että on reisiään nukkuessaan raapinut.
Joopa joo ja lehmät lentää.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kiva nyt arvuutella oliko se naapurirapun munahaukka vai yläkerran vanha kotka joka oli raapinut.
Ties mikä rutto tai hyppykuppa tulee tuollaisista vanhoista kurpista jotka viettää aikansa saalistaen talon grillikatoksessa kesäisin.
Naapurin munahaukkainen 20 v. mirkkuhan se oli. Ne kun tunnetusti ovat kiimassa Viriilien HopeaKetkujen perään.
Mua nyt lähinnä ihmetyttää että, miten sillä HopeaKetkulla on se pää talella kun siltä oli se kaulakin syöty vissiin kokonaan irtipoikki. Niin eikö se nyt sitä meinaa että tuolla ukolla on pää irti ?
Vierailija kirjoitti:
Naidessa harvoin sisäreidet naarmuuntuu. Mitä lie touhunnut.
joku innolla aukonut jalkoja päästäkseen makkaraa maistamaan.
Vähän yritystä nyt.
”Mies myöhästyi viimeisestä bussista. Ei saanut taksia eikä voinut soittaa, kun akku sippasi. Käveli koko yön kotiin potkien susia ja supikoiria kauemmaksi. Luuli oikaisevansa lähipuiston läpi, mutta kävelikin vahingossa nokkospuskaan, johon sammui. Jossain vaiheessa havahtui sen verran, että sai raahauduttua puun alle nukkumaan. Herättyään tajusi, että puun toisella puolella oli valtava muurahaispesä. Raapi vimmoissaan reisiään saadakseen murkut pois. Pomppasi pystyyn ja pudotti päällään jalkapallon kokoisen ampuaispesän. Juoksi paniikissa huiskien karkuun ja hyppäsi epätoivoissaan mutalampeen. Lopulta konttasi sieltä pois ja nukahti uudestaan. Herättyään totesi iilimatojen syöneen kaulansa mustelmille. Pääsi viimeisillä voimilla pihaan ja nukahti grillikatokseen aamun valjetessa.”
Vierailija kirjoitti:
Naapurin eukko sitä on imenyt ja kalanhaju on samasta lähteestä mutta eri päästä peräisin!
Miksi se naapuri kalalta haisis jos ovat makkaraa grillanneet? Harvoin kai kalaa grillataan.
Vierailija kirjoitti:
Kaula syöty... OMG! Onko hengissä vielä? Sudet?
Paikallinen puuma.
Minun miehellä oli kerran ryyppyreissultaan tultuaan kanssa sisäreidet naarmuilla. Lisäksi vielä yksi syvempi viilto , ihan kunnon verta vuotava haava siis. Selitystä vaurioille ei osannut antaa. Mikä näitä jälkiä tekee ?
Humalassa miehet tekevät tyhmyyksiä. Tarjoa miehellesi graham-puuroa aamiaiseksi. Sillä ne tavatkin siistiytyvät. Minun mieheni syö joka päivä graham-puuroa eikä hän käytä alkoholia lainkaan.
Naarmut tulleet kaljatölkeistä kun aukonut niitä istuessaan.
Kaulan mustelmat selittyy huonolla nukkuma-asennolla, voinut pitää vaikka harjasta tai hiilihangosta kiinni ja unissaan kolauttanut niihin kaulan.
Väittää jääneensä yksin lepolasseen kun naapurin pariskunta mennyt kotiinsa. Ei halunnut herättää kuulemma minua ja lasta kun ei ollut avain mukana. Aamulla heräsi eikä tiedä mistä jäljet tulleet.
Uskoisinko vai en.
Tullessa sanoi itikan puremiksi, nyt ei sanonut mitään niihin viittaavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa, AP, nähnyt sen toisen osapuolen, joka kaikesta päätellen oli B-rapun Pertti.
Parta pistellyt sisäreidet verinaarmuille.
Ukkosi grillasi makkaraansa naapuripariskunnašsa.
Haravalla ratsastanut katosta ympäri aamuyön kylminä tunteina.
Naapurin eukko raapinut reidet verille kun piti päästä tunkemaan pää paremmin jalkojen väliin että saa kassitkin imeskeltyä. Jos grillikatos osaisi puhua niin aikamoinen juttu olisi yöstä kerrottavana.
Mies on elänyt niinkuin viimeistä kesäpäivää!
Aaaaa kesän lapsi hän on, aaaaaa villi luonteensa onn..
On tosiaan naapurin muija imeskellyt herkkumutteria juurta myöten.
Sinua kävisin tutkimassa katoksen.
Pallit hikoo, reidet likoo, niitä raavitaan. Kassit kaavitaan, irti ihosta, yo. Word.
Niin, eihän se kerta vielä homoksi tee. Kysyppä tuota siltä naapurin raipelta, joka kävelee haaristelemalla, kuin sillä olisi paskathousuissaan.