Huawein käyttäjät, ostatko uuden puhelimen
vai menetkö entisellä? Itse katson postit sitten läppäriltä. Trump joutas mennä h....n.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinalaisilla ole aikaa lukea mun viestejäni.
Niitä kiinalaisia on tosi monta, voivat hyvinkin ehtiä.
En osta uutta ennen kuin vanha hajoaa lopullisesti. Honor 6 ja vielä toimii. Vasta kolme ja puoli vuotta ollut käytössä. En tajua miksi niitä luureja pitäisi nyt pakolla jo alkaa vaihtamaan?
Googeli kusee omaankin pesään. tietää miljarditappioita pitkällä tähtäyksellä ja ehkäpä lopulta monopoli romahtaa, niin kuin on tapana käydä, kun valta-asemaa käytetään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi persujen olla iloisia, kun heidän idolinsa toimii näin. Onneksi on omppu.
Toivottavasti 7 tai uudempi, tuki loppuu muista 😭
Eu:n toimet kieltää tulevaisuudessa Googlen käytön Euroopassa, niin mitä väliä?
Huvittavaa, että kyseessä juuri google, joka on maailman ylivoimaisesti suurin vakoilijayhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi persujen olla iloisia, kun heidän idolinsa toimii näin. Onneksi on omppu.
MItäs ajattelit kun Kiina laittaa iPhoneille vientikiellon. Sitten niitä ei saa mistään. Ne katsos tehdään Kiinassa ja Kiinakin voi ottaa järeät keinot käyttöön.
Aivan.
Omenapuhelinfirmalla ei ole omaa puhelintehdasta.
Mä ostin just uusimman Huawein, ja ihan sen loistokameran vuoksi. Uskon sen yhden analysoijan mielipiteeseen, että kyllä Google löytää ratkaisun päästä toimimaan myös Huaweissa. Ihan liian paljon asiakkaita menettäisivät muuten. Vaihtavat nimen vaikka Hoogleksi ja taas mennään :D :D :D.
Älkää alkako nyt hyvät ihmiset panikoimaan. Toimivia käytössä olevia laitteita ei tarvitse lähteä vaihtamaan. Mitä enemmän jenkkilästä tulee paskaa niskaan, sitä enemmän Huawei panostaa Eurooppaan. Kyllä ne puhelimet tulee toimimaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin just uusimman Huawein, ja ihan sen loistokameran vuoksi. Uskon sen yhden analysoijan mielipiteeseen, että kyllä Google löytää ratkaisun päästä toimimaan myös Huaweissa. Ihan liian paljon asiakkaita menettäisivät muuten. Vaihtavat nimen vaikka Hoogleksi ja taas mennään :D :D :D.
Juuei. Valtiotason sopimusten kiertäminen on sen verran iso rikos jenkeissä, ettei Google taatusti lähde "kiertelemään".
Ps. Vodanfone ja EE tiputtivat juuri Huawein 5g -avauksestaan. Kyllä se oli huihain hommat tässä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää alkako nyt hyvät ihmiset panikoimaan. Toimivia käytössä olevia laitteita ei tarvitse lähteä vaihtamaan. Mitä enemmän jenkkilästä tulee paskaa niskaan, sitä enemmän Huawei panostaa Eurooppaan. Kyllä ne puhelimet tulee toimimaan jatkossakin.
Vodafone ja EE tiputtivat juuri huawein ulos 5G avauksestaan. Uusia laitteita ei tule.
Oliko vielä 90 päivää ennenkuin muutokset tulee.