Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, mutta mulla toimii "kuivana" höyläys parhaiten bikinialueen karvojen poistossa

Vierailija
21.05.2019 |

Ennen käytin kaikenlaisia vaahtoja, höylä tukossa jne. enpä olisi uskonut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuivana höylääminen pidempään ole hyväksi. Tulee hiertymiä. Ja kyllä kai sitä väkisinkin kostuu, kun vähän aikaa höylää?

Vierailija
2/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama! Myös säärten kanssa. Joskus yritän käyttää tuotteita, ennen tai jälkeen. Seurauksena kamala kutina. Kuivana kaikki lähtee helposti ilman kutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mitään vaahtoja tai muita aineita käyttänyt, kun totesin ettei niistä mitään hyötyä ole. Suihkussa höylään pelkän veden kanssa kainalot ja bikinirajat.

Sääret taas on helpompi ja miellyttävämpi sheivata vaahdon kanssa.

Vierailija
4/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuivana höylääminen pidempään ole hyväksi. Tulee hiertymiä. Ja kyllä kai sitä väkisinkin kostuu, kun vähän aikaa höylää?

Avaatko vähän tätä kostumista? Ja vaikka niitä hiertymiäkin.

Minulla toimii kuivana sheivaus häpykummulle ja kainaloille, märkänä+saippualla taas häppärit ja sääret. 

Vierailija
5/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi puhua erilaisesta höyläämisestä

Vierailija
6/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän tätä kostumista? Ja vaikka niitä hiertymiäkin.

Minulla toimii kuivana sheivaus häpykummulle ja kainaloille, märkänä+saippualla taas häppärit ja sääret. 

Jaa että teillä höylätään pelkää kumpua. No ei kai siihen mitään liukasteita tarvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme