Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monta päivää olet ollut flunssan takia pois töistä?

Vierailija
21.05.2019 |

Yleensähän flunssaan kuuluu myös kurkkukipu ja kuume.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä työpaikassa elokuussa 2 vuotta, enkä ole ollut päivääkään pois flunssan takia. 2 päivää olin vatsataudissa yli vuosi sitten.

Ja minulla ei kuulu flunssaan yleensä kuume.

Vierailija
2/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tässä työpaikassa elokuussa 2 vuotta, enkä ole ollut päivääkään pois flunssan takia. 2 päivää olin vatsataudissa yli vuosi sitten.

Sinulla ei mutta joillakin kuuluu esim minulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat kysymykseen jos et ole edes ollut pois?

Vierailija
4/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta samalla työnantajalle ja onneksi olen saanut olla terveena. Poissaoloja on yhteensä kokonaiset 5 päivää, josta yksi oli pidempi sairausloma, eli 3 päivää. Silloin olin influenssassa, 2 muuta päivää on ollut migreenikohtaus. Muuten olen ollut terve ja töissä. Pieni nuha ei estä ainakaan minun työntekoa, mutta jos on kuumetta, niin silloin pitää olla kotona ja jos pärskii kovasti, jotta ei tartuta muita.

Vierailija
5/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli alkutalvesta kauhea flunssa, jonka takia olin 11 päivää pois. Niistä neljä olisi ollut muutenkin vapaapäiviä, joten varsinaisia poissaolopäiviä töistä oli 7. Vain muutama viikko tuon kauhutaudin jälkeen minulla oli ärsyttävä räkätauti (kurkkukipu, yskä ja nuha) joka ei kuitenkaan vienyt työkykyä, eli kävin töissä siinä räkätaudissa. Sitten oli muutama viikko väliä ja taas se sama ärsyttävä räkätauti. Se ärsytys tuli lähinnä siitä, että olin jo sairastanut kauhuflunssan enkä olisi kaivannut muita tauteja. Mutta onneksi nuo jälkimmäiset oli kuitenkin sellaisia että pystyi hyvin olemaan töissä. Tuo kauhuflunssa oli ihan järkyttävä, olo oli niin karmea että toivoin vain että se loputtoman pitkältä tuntuva tautui vihdoin loppuisi ja pääsisin töihin.

Vierailija
6/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pöpöstä. Viimeksi oli nopeasti noussut napakka kuume joka myös hellitti nopeasti ja olin pois vain kaksi päivää. Todella pitkä yskä jäi kyllä päälle. Muutama vuosi sitten taas oli sellainen kestotauti että olin aluksi kolme päivää pois, sitten tulin koittamaan työntekoa mutta palasin kotiin makaamaan puolitajuttomana kun meinasi taju lähteä.

Harva asia ärsyttää yhtä paljon kuin työpaikan yhteiskeittiössä flunssassa pyörivä työkaveri joka ei malta olla pahimpinakaan päivinä kotona.

Vierailija
7/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön kysymys. Tietysti sen verran mitä kestää parantua. Joskus kaksi päivää ja joskus viikko. Riippuu taudin laadusta.

Ottaa ihan jumalattomasti päähän nää duunikaverit, jotka tulee kipeinä töihin. Sitten russutetaan koko ajan kun on kamala olo ja nenä vuotaa ja yskittää ja valivalivali. Mene kotiin sitten, urpo.

Vierailija
8/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työuran, noin 30v, aikana flunssapoissaoloja yhteensä viitisentoista päivää.

Vierailija
9/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tule flunssassa kuumetta, mutta olo on heikko.

Viimeksi sairastin vapaapäivillä ja sitä edellisellä kerralla taisin olla 5 päivää poissa tms. ei meinannut millään tauti mennä ohi.

Vierailija
10/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat kysymykseen jos et ole edes ollut pois?

Koska minulla on kuitenkin vastaus kysyttyyn kysymykseen: en yhtään.

Vierailija
11/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää

En viitsi olla pois, jossei ole kuumetta. Mun ongelma on, ettei kuumetta ei yleensä nouse.

Viikko sitten oli viikonlopun kuumetta se 38,7. Mutta kas, kun maanantai koitti oli vain lämpö siinä 37 astetta, niin ei sitä voinut olla pois, kun ei ollut kunnon syytä. Toki keuhkot yskin pihalle ja väsytti vietävästi, mutten kehdannut olla sen takia että vähän yskittää.

Vierailija
12/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa töihin tulla edes flunssassa,oli kuumetta vai ei.

Vierailija
13/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 päivää

En viitsi olla pois, jossei ole kuumetta. Mun ongelma on, ettei kuumetta ei yleensä nouse.

Viikko sitten oli viikonlopun kuumetta se 38,7. Mutta kas, kun maanantai koitti oli vain lämpö siinä 37 astetta, niin ei sitä voinut olla pois, kun ei ollut kunnon syytä. Toki keuhkot yskin pihalle ja väsytti vietävästi, mutten kehdannut olla sen takia että vähän yskittää.

Tätä mä en tajua, että miksi pitää vääristellä: Et kehdannut olla pois sen taki, että VÄHÄN yskittää. No mikset sitten rehellisesti sen takia, että sulla oli todella paha yskä, mitä ymmärtäisin keuhkojen pihalle yskimisen tarkoittavan. 

Eikä se kuume ole se ainut syy olla pois vaan että on niin kipeä, ettei pysty töihin. Itselleni ei tule koskaan kuumettaa flunssassa, mutta olen ihan helvetin kipeä. Sattuu joka paikkaan, yskin niin että olen lopulta oksentanut ja näkyy tähtiä jos yritän nousta pystyyn. Flunssat kestävätkin todella pitkään, kai juuri siksi, ettei kuumetta tule. 

Vierailija
14/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 päivää

Tätä mä en tajua, että miksi pitää vääristellä: Et kehdannut olla pois sen taki, että VÄHÄN yskittää. No mikset sitten rehellisesti sen takia, että sulla oli todella paha yskä, mitä ymmärtäisin keuhkojen pihalle yskimisen tarkoittavan. 

Eikä se kuume ole se ainut syy olla pois vaan että on niin kipeä, ettei pysty töihin. Itselleni ei tule koskaan kuumettaa flunssassa, mutta olen ihan helvetin kipeä. Sattuu joka paikkaan, yskin niin että olen lopulta oksentanut ja näkyy tähtiä jos yritän nousta pystyyn. Flunssat kestävätkin todella pitkään, kai juuri siksi, ettei kuumetta tule. 

Sun olisi kuulunut olla pois töistä,tuo lasketaan jo sairausloman paikaksi.Nyt menit sitten yskimään ja rykimään sinne ja tartuttamaan muita.

Vierailija
15/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään.

Tässä pitää huomata että en ole ikinä ollut töissä.

Vierailija
16/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole laskenut. Olen poissa niin kauan kunnes olen parantunut. Ei ole tarvetta leikkiä "sankaria" ja mennä puolikuntoisena töihin muita tartuttamaan. 

Vierailija
17/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää, en ole koskaan ollut flunssan takia poissa töistä.

Kerran erehdyin olemaan mahataudin takia 2 päivää poissa, ja kun palasin töihin niin uhattiin potkuilla. Siitä lähtien olen joka päivä mennyt töihin oli olo mikä tahansa.

Vierailija
18/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina 4 päivää kunnon flunssassa eli 2-4 päivää pois töistä riippuen osuuko flunssa viikonlopulle vai ei. Pari päivää toinen sierain ja silmä vuotaa, sitten toiset. Aina samalla kaavalla ja pientä lämpöä.

Vierailija
19/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään päivää. Työelämässä 13 vuotta.

Joskus on ollut nuha, mutta ei sen kummempia tauteja eli en myöskään ole ollut sairaana töissä.

Vierailija
20/33 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pois töistä flunssan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan