Haluaako kukaan mies kumppaniksi raajarikkoista naista?
En ole käynyt viiteen vuoteen treffeillä enkä ulkona sen jälkeen kun menetin toisen käteni ja sain tilalle proteesin. Vastatkaa rehellisesti kelpaako raajarikkoinen nainen seurustelukumppaniksi ja voitteko aidosti rakastaa naista?
Kommentit (31)
Yleensä rakastetaan naista, eikä vain toista kättä.
Eli luonne ratkaisee.
Tuollaisilla seikoilla ei ole mitään väliä siinä vaiheessa, kun kunnolla ihastuu.
Jos luonne ja ulkonäkö kohdillaan, niin raajarikkous ei haittaa mitään.
Helposti. Ei mitään ongelmaa
Mies51v
Varmaan ihmisiä on monenlaisia, mutta luulisin, että suurimmalla osalla miehistä tuollainen asia ei ole kovin merkittävä tai ainakaan se ei minulle olisi kovin erikoinen asia.
Varmaan hyvä ilmoittaa ennen treffejä tuosta, jos siis ei ole ennen nähty. En tuota erikseen mainostaisi silti jossain nettiprofiilissa, kun se ei nyt mielestäni sellainen asia, jota pitäisi jotenkin erikseen maininta.
Ilman muuta, jos muuten synkkaisi.
Kyllä. Sukupuolet toisinpäin taitaa olla hieman haastavampaa
Mulla on 20 v työuran jälkeen lonkka kipeä ja kävelen vähän ontuvasti välillä....kyllä Helsingin naiset kattoo pitkään ja toisia treffejä ei tule. Pitäis käydä salilla 5 kertaa viikossa ja kokoajan olla menossa niin vissiin kelpais. No talvella Vietnamiin hakemaan vaimoa.
Naimaikäisiä miehiä on melkein satatuhatta enemmän kuin naisia. Eli kyllä, aika monelle kelpaa mikä vain, kun harva haluaa ikuisesti yksinkään olla.
En missään tapauksessa. Naisen on oltava täydellinen.
En uskoisi että vaikuttaisi mitenkään tunnetasolla. Tietty sen ymmärtäisi jos esim taikanaa vaivataan tai autoillessa. Oon pahoillani sun puolesta ap mutta tuosta ei varmaan ehkä ole sille toiselle niin ongelmaa. Ja siis pahoillani että sinulle on käynyt noin mutta ollaanhan tässä hengissä avllä kuitenkin. Kivaa kesää
Vierailija kirjoitti:
Yleensä rakastetaan naista, eikä vain toista kättä.
Eli luonne ratkaisee.
Minäkin niin mielelläni rakastaisin naista.
Mutta aina joutuu tyytymään oman käden rakkauteen ja kylmän oluttölkin suudelmaan.
No esimerkiksi Liisa Lilja on hottis, ja huumorintajuinen.
Paul McCartneykin, Beatles-muusikko, otti vaimokseen naisen, jolta oli amputoitu jalka.
Tuskin kukaan erityisesti "haluaa", ellei ole joku siihen liitty fetissi.
Jos olet muuten lähes virheetön, niin ei tuo juurikaan haittaa. Mutta jos olet vain keskiverto persjalkainen ohuthiuksinen pottunokka, et saa edes rumaa, lihavaa ja työtöntä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 20 v työuran jälkeen lonkka kipeä ja kävelen vähän ontuvasti välillä....kyllä Helsingin naiset kattoo pitkään ja toisia treffejä ei tule. Pitäis käydä salilla 5 kertaa viikossa ja kokoajan olla menossa niin vissiin kelpais. No talvella Vietnamiin hakemaan vaimoa.
Taitaa olla sinun kuvottavasta asenteesta kiinni, kun et löydä naista Tarkoitan tuota viimeistä kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan erityisesti "haluaa", ellei ole joku siihen liitty fetissi.
Fetissi? En halua olla sulka hatussa vaan haluan että minua rakastetaan sellaisena kuin olen. En halua seksisuhteeseen vaan naimisiin rakastavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet muuten lähes virheetön, niin ei tuo juurikaan haittaa. Mutta jos olet vain keskiverto persjalkainen ohuthiuksinen pottunokka, et saa edes rumaa, lihavaa ja työtöntä miestä.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta persjalkainen, pottunokkainen ja ruma en ole. Kauneus on katsoojan silmissä ja jokainen on omalla tavallaan kaunis.
Kyllä.