Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia yövaatteita käytätte?

Vierailija
19.05.2019 |

Pitäisi kesäksi keksiä jotain mutta tulee niin kuuma

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäni olen nukkunut ilman pikkuhousuja, eikä koskaan ole ollut mitään alapääongelmia. N50

Ja minä taas ikäni alkkareilla, eikä myöskään ongelmia.

Joten ei vissiin voida vetää johtopäätöksiä .

Toinen melkein yhtä vanha

Vierailija
22/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voin hyvinkin käsittää ihmisiä, jotka nukkuvat alasti, vaikka itse en koe sitä miellyttäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten jotkut nukkuvat alusvaatteet yllään. Itse käytän alkkareita vain kuukautisten aikana, tai jos yövyn jossain kyläpaikassa.

En halua sotkea sänkyämme eritteillä.

Vierailija
24/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun aina frakkipuku päälläni ja silinteri päässä, sillä herrasmies on herrasmies nukkuessaankin.

Vierailija
25/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten jotkut nukkuvat alusvaatteet yllään. Itse käytän alkkareita vain kuukautisten aikana, tai jos yövyn jossain kyläpaikassa.

No aika eritteinen tyyppi sit pitäis olla että lakanat sottaantuu. Tavaran on hyvä antaa tuulettua, iho ja paikat kiittää. Nakkena ihanaa kun ei vaatteet painaudu tms, mihin tarvii vaatetta kun on peitto?

Vierailija
26/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika eritteinen tyyppi sit pitäis olla että lakanat sottaantuu. Tavaran on hyvä antaa tuulettua, iho ja paikat kiittää. Nakkena ihanaa kun ei vaatteet painaudu tms, mihin tarvii vaatetta kun on peitto?

Joillakin ihmisillä kyllä esim.valkovuoto saattaa ovulaation aikaan olla runsastakin.eilä johdu ihmisen puhtaudesta.

Vierailija
27/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkiyöpaita ja puuvillapikkarit.

Vierailija
28/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhana paikat ovat varmaan kuivat, mutta näin nuorena sitä näkee öisin eroottisia unia ja se aiheuttaa kostumista. Seksin jälkeen myös valun aika pitkään.

Vierailija
29/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä joka yö, joten pyykkiäkin syntyy lähes päivittäin.

Vierailija
30/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alasti nukun kotona vuoden ympäri.

Joskus sairaana saattaa palella niin paljon, että olen vetänyt päälle lököhousut, villasukat, paitulin ja villapaidan. Mutta näitä öitä ei ole kuin ehkä 1 vuodessa. Eikä niissä vaatteissa herääminen ole sitten niin viihtyisää. 

Jos olen esim. ystäväporukalla reissussa, otan mukaan paitulin ja puuvillaiset pikkuhousut tai lököhousut.

Aito silkki on myös hyvä materiaali. Se on viileässä säässä lämmin ja lämpimällä säällä vilpoisa. Tarvitsen yövaatteita kuitenkin niin harvoin, etten ole kokenut tarpeelliseksi silkkiasua. 

Alasti nukkuminen ei ole epähygienistä. Käyn suihkussa aina illalla ennen nukkumaan menoa ja sujahdan lakanoihin puhtaana. Tätä on tutkittu myös tieteellisesti jonkun verran. On todettu, että kehoa ei pitäisi hautoa vaatteilla vuorokauden ympäri. Jos yöllä haluaa pukeutua, pitäisi suosia luonnonmateriaaleja ja mahdollisimman väljiä vaatteita. Myös illalla peseytyminen on suositeltavampaa ja hygienian kannalta tärkeämpää kuin aamulla peseytyminen. 

Vierailija
31/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin niin herkkis että en siedä käsivarsien iholla lämpötilaeroja. Siksipä nytkin on yöpaitana ohut pitkähihainen trikoopaita. Vasta oikeilla helteillä vaihdan lyhyempään malliin. Pakkasilla taas saattaa olla toppi ja paksukin neule.

Yöhousuja käytän vain pakkasilla ja kylässä (siellä voi olla vaikka shortsit).

Aika usein jalassa on villasukat tai säärystimet vaikka ei olisi kauhean kylmä edes. Kolottaa jalkoja :D mulla on tosi usein penikka/aitiopaineoireita enemmän tai vähemmän. Lämpö auttaa.. Vähän.

Vierailija
32/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhana paikat ovat varmaan kuivat, mutta näin nuorena sitä näkee öisin eroottisia unia ja se aiheuttaa kostumista. Seksin jälkeen myös valun aika pitkään.[/quote

No ei tässä kuule vanhoja olla saati kuivia, ei kaikki vaan lakanoilleen valu silti. Seksipuuhat ja siihen kuuluvat eritteet vähän aiheen vierestä ehkä, kun kaikki ei joka ilta paneskele vaan myös usein aamuisin jne? Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
33/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sairaana saattaa palella niin paljon, että olen vetänyt päälle lököhousut, villasukat, paitulin ja villapaidan. Mutta näitä öitä ei ole kuin ehkä 1 vuodessa. Eikä niissä vaatteissa herääminen ole sitten niin viihtyisää. 

Jos olen esim. ystäväporukalla reissussa, otan mukaan paitulin ja puuvillaiset pikkuhousut tai lököhousut.

Aito silkki on myös hyvä materiaali. Se on viileässä säässä lämmin ja lämpimällä säällä vilpoisa. Tarvitsen yövaatteita kuitenkin niin harvoin, etten ole kokenut tarpeelliseksi silkkiasua. 

Alasti nukkuminen ei ole epähygienistä. Käyn suihkussa aina illalla ennen nukkumaan menoa ja sujahdan lakanoihin puhtaana. Tätä on tutkittu myös tieteellisesti jonkun verran. On todettu, että kehoa ei pitäisi hautoa vaatteilla vuorokauden ympäri. Jos yöllä haluaa pukeutua, pitäisi suosia luonnonmateriaaleja ja mahdollisimman väljiä vaatteita. Myös illalla peseytyminen on suositeltavampaa ja hygienian kannalta tärkeämpää kuin aamulla peseytyminen. 

Etkö vuoda kostumisen takia yöllä? Vai oletko iäkkäämpi?

Vierailija
34/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että tässäkin asiassa voi olla näin voimakkaita mielipiteitä😅👍

Vierailija
35/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi tai t-paita ja löysät shortsit. Ja sukat jalassa aina, ainoastaan viime kesän helteissä olin muutamia kertoja ilman sukkia yöllä. Alasti olisin mutta ku ei tarkene!

Vierailija
36/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että tässäkin asiassa voi olla näin voimakkaita mielipiteitä😅👍

Av ei petä koskaan

Vierailija
37/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukun.

Vierailija
38/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli ja löysät, pehmeät alushousut. Pidän peittoa jalkojen välissä ja pitäisi vaihtaa joka päivä pussilakana, jos olisin ilman alushousuja. Vaihdanhan pikkaritkin aamuin illoin.

Vierailija
39/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vuoda kostumisen takia yöllä? Vai oletko iäkkäämpi?

Olen eri, mutta kuinka paljon pitää vuotaa että se häiritsee? Tai vuodatko itse kuin Niagara? Itse nukun aina alasti, olen sitten kotona tai kylässä. Olen 28v.

Vierailija
40/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alasti. Munat hikoaa helteessä.

Eipähän tarvitse koko ajan kaivella.

Pylly kannattaa pyyhkiä, niin lakanoihin ei jää vauhtiraitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi