Mies haluaa seksiä synnytyksen jälkeen
Menimme naimisiin reilu vuosi sitten ja tulin nopeasti raskaaksi. Emme harrastaneet seksiä ennen avioliittoa, joten ajattelin kolme kertaa päivässä olevan väliaikainen tilanne, mutta ei ollut. Synnytyksen jälkeen mies ei yrittänyt pariin viikkoon, mutta nyt taas hän aloitti, vaikka lapsi on 2 kk ikäinen ja minua väsyttää. Miten saisin miehen jättämään minut rauhaan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sua on ap lähes mahdoton auttaa, kun selvästi sulle on ihan käsittämätön ajatus, että seksiin ei TIETENKÄÄN paitsi tarvitse, myöskään PIDÄ suostua, jos ei sitä halua. Pidemmän päälle se saa sut inhoamaan seksiä ja hyväksikäyttäjämiestä.
Tietenkin on ihan ok yrittää lämmetä ja lähteä mukaan vaikka ei just silloin aktiivisesti panettaisi kun toinen tekee aloitteen, mutta mua ainakin kuvottaa ajatus että miehesi haluaa seksiä jossa sinä olet pelkkä alistunut reikä johon hän voi tyhjentää itsensä. Jos olet tähän asti esittänyt olevasi mukana seksissä silloinkin kun et haluaisi koko seksiä, niin lopeta se heti ennen kuin tulee tavaksi.
Ilmoita miehelle, että sinä teet tästä lähin aloitteet silloin kun sinun tekee seksiä mieli, ja muun ajan hän sitten joko on ilman tai unohtaa uskonnolliset höpöhöpöt ja runkkaa.
Aivan sairasta, että sinun pitäisi olla joku vastentahtoinen seksiorja siksi, että uskonto ah niin näppärästi kieltää miestä runkkaamasta. Alkoi ihan ahdistaa tämä aloitus.
Kyllä munkin mies varmaan voisi harrastaa seksiä joka päivä, mutta hänelle ei onneksi tarvitse erikseen selittää, että toisenkin osapuolen kuuluu nauttia siitä ja haluta sitä, joten seksiä on noin kolme kertaa viikossa.
Kerroin miehelleni miltä seksiin painostaminen tuntuu ja sanoi kunnioittavansa minua tulevaisuudessa. Kiitos asiallisista vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua on ap lähes mahdoton auttaa, kun selvästi sulle on ihan käsittämätön ajatus, että seksiin ei TIETENKÄÄN paitsi tarvitse, myöskään PIDÄ suostua, jos ei sitä halua. Pidemmän päälle se saa sut inhoamaan seksiä ja hyväksikäyttäjämiestä.
Tietenkin on ihan ok yrittää lämmetä ja lähteä mukaan vaikka ei just silloin aktiivisesti panettaisi kun toinen tekee aloitteen, mutta mua ainakin kuvottaa ajatus että miehesi haluaa seksiä jossa sinä olet pelkkä alistunut reikä johon hän voi tyhjentää itsensä. Jos olet tähän asti esittänyt olevasi mukana seksissä silloinkin kun et haluaisi koko seksiä, niin lopeta se heti ennen kuin tulee tavaksi.
Ilmoita miehelle, että sinä teet tästä lähin aloitteet silloin kun sinun tekee seksiä mieli, ja muun ajan hän sitten joko on ilman tai unohtaa uskonnolliset höpöhöpöt ja runkkaa.
Aivan sairasta, että sinun pitäisi olla joku vastentahtoinen seksiorja siksi, että uskonto ah niin näppärästi kieltää miestä runkkaamasta. Alkoi ihan ahdistaa tämä aloitus.
Kyllä munkin mies varmaan voisi harrastaa seksiä joka päivä, mutta hänelle ei onneksi tarvitse erikseen selittää, että toisenkin osapuolen kuuluu nauttia siitä ja haluta sitä, joten seksiä on noin kolme kertaa viikossa.
Kerroin miehelleni miltä seksiin painostaminen tuntuu ja sanoi kunnioittavansa minua tulevaisuudessa. Kiitos asiallisista vastauksista.
Unohtui viestistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta miehelle fleshlight ja sano että lykkii sitä ennen kuin sinä olet valmis ja jaksat seksiin. Olet tehnyt raskaan urakan kun olet synnyttänyt ja miehen halut tulevat vasta sinun jälkeesi tässä tilanteessa. Miehethän tästä tietysti taas saavat pippeliraget, mutta jos heidän olisi mahdollista synnyttää ja kokea sen lieveilmiöt niin tästä ei olisi kahta sanaa.
Ei myöskään itsetyydytä uskonollisen syyn takia.
-apKuinka nuori 'miehesi ' oikein on? Minä en ole koskaan ollut poika, mutta ilmeisesti he 'tyydyttyvät' vaikka nukkuessaan ennen varsinaista seksiä naisen kanssa ja siksi malttavat olla ilman ennen avioliittoa. Kolme kertaa päivässä pitemmän aikaa jaksaa parikymppisenä, mutta iän karttuessa kyllä harvenee.
Uskonnollisista syistäkö se olet sinä, joka vältät riitaa mutta miehen ei tarvitse? Kokeilepa sinä sytyttää kunnon riita kieltäytymällä sievästi ja syytät sitten MIESTÄ riitelemisestä, jonka hän itse on aiheuttanut esittämällä kohtuuttomia vaatimuksia.
Miten taivuttelusta kieltäydytään "sievästi"?
-ap
Sanot että ”voi kun minä niin haluaisin, mutta minua vielä sattuu, joten en millään voi..” ja vähän tirautat.
AP: lla meni provoa keksiessään viikot ja kuukaudet sekaisin.
Mies ei synnytyksen jälkeen kahteen viikkoon halunnut, mutta nyt kun lapsi on kaksi kuukautta haluaa.
Eli joko synnytyksestä on 2 viikkoa tai 2 kuukautta, mutta ei molempia.
Ei 2kk synnytyksestä kuullosta pahalta ellei sitten ole pahoja vaurioita. En ihan ymmärrä, että miksi ei voisi myös sitä sekuaalisuutta herätellä - avioliiitossa kun kuitenkin ollaan. Tuskin mies olisi ryhtynyt isäksi, jos olisi kerrottu, että se on isyys tai seksi jatkossa...
Meillä kyllä aika pian aloiteltiiin sekiselämä uudestaan vaikka aina ei huvittanut. Mieheni on ihana, ei vastenmielinen eikä seksi tunnu yhtään pahalta. Siitä sitten omakin seksuaalisuus heräsi jälleen ja omat halut. Aluksi seksi oli aika tylsää ja yksiulotteista, mutta monipuolistui kyllä ennalleen ajan kanssa. Loppuraskausestahan se jo typistyi kahden asennon välille muutenkin, kun en muuhun enää taipunut. En kyllä jättäisi miestäni seksittä, se ei ole mikään aidon rakkauden mitta mieheltä, etttä kuinka kauan kärvistelee ilman.
No jos synnytyksestä on jo 2kk niin kyllä muakin panettaisi ihan helvetisti, mutta ei tietenkään mitään montaa kertaa päivässä, en saa orgasmia jos liian usein jyystetään, pitää ehtiä tulla vähän odotusta niin se tuntuukin joltain. Kerran viikossa on hyvä tahti.
N44