Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis nainen ottaa ruman miehen?

Vierailija
19.05.2019 |

Onko naisen itsetunto huono?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi komea mies ottaa ruman naisen? Näitä tapauksia tiedän paljon enemmän.

Vierailija
2/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvioivat oman tasonsa todellista alemmas. Miehet taas todellista ylemmäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut katsovat pintaa syvemmälle. Ehkä sinunkin kannattaisi yrittää joskus, saattaisit yllättyä :)

Vierailija
4/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole pinnallisia

Vierailija
5/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Hjallikselta.

Vierailija
6/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille miehen ulkonäkö on pienempi osa kokonaisuudesta kuin miehille naisen näyttävyys.

Vierailija
7/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi komea mies ottaa ruman naisen? Näitä tapauksia tiedän paljon enemmän.

Minä myös tiedän useita ns menestyviä ja meneviä miehiä joilla on joku harmaahiirulainen.

Vierailija
8/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Mun mies ei ole kauhean komea (tai siis periaatteessa on ollut nuorena muttei ole pukeutumisesta yms. enää kiinnostunut). Mut mies on älykäs, meillä on kivaa yhdessä ja ihan helvetin hyvää seksiä. Ja miehellä on lisäksi tosi iso muna.

Miestä edeltävät ehdokkaat ovat olleet tosi hyvännäköisiä (olen kasvoiltani kaunis ja erittäin hyvävartaloinen) ja heidän kanssaan seksi on ollut ihan OK. Mutta se joku yhteys on jäänyt puuttumaan ja kun seksiin ei riitä se ”hyvä” vaan sen pitää olla parasta.

Vierailija
9/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin ekan miehen jonka sain, koulukiusaus oli laittanut itsetunnon alas, tosin seksikin oli mahtavaa.

Vierailija
10/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on subjektiivista. Tutut piirteet tutkitustikin miellyttävät silmää. Jos vaikka kaikki lähipiirin rakkaat miehet ovat kaljuja, kohdistuu katse helposti samantyyppisiin miehiin. Ja se käytöksen kauneushan on lopulta asian ratkaiseva tekijä.

Vierailija
11/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mies on naisen mielestä komea, karismaattinen, muuten vaan ihana. Eivät sinun mieltymyksesi määrää ihmisten välistä vetovoimaa.

Vierailija
12/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-status

-kovat tulot

-iso penis

Vierailija
13/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut katsovat pintaa syvemmälle. Ehkä sinunkin kannattaisi yrittää joskus, saattaisit yllättyä :)

Lompakko löytyy kaikilta, sisältö ratkaisee

Vierailija
14/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on rahaa ja valtaa, ei ulkonäöllä ole merkitystä.

Vierailija
15/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on rahaa ja valtaa, ei ulkonäöllä ole merkitystä.

Kyllä nykynainen vaatii komean varakkaan miehen joka on hyvissä sosiaalisissa piireissä. Sellainen mies on ainoa jolle naiset jaksavat 99tehdä aloitteita.

Loput miehistä joutuvat sitten tekemään töitä asian eteen.

Kaikkia ei voi saada joten voi olla että jokunen kaunis nainen tinkii tosta ulkonäöstä kriteeristä jos muut asiat ovat tip top kunnossa. Tosin harvassa ne sellaiset naiset ovat.

Vierailija
16/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille miehen ulkonäkö on pienempi osa kokonaisuudesta kuin miehille naisen näyttävyys.

Ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
17/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen tyttöystävä ihmetteli miksi naisilla täällä oli niin rumat poikaystävät. Siis ostarilla oltiin ja niillä ne oletetut poikakaverit olivat irakista ja afrikasta.

Vahvisti sitä mitä olen aina epäillyt. Ulkkarit kelpaavat suominaisille vaikka olisivat rumia.

Vierailija
18/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt tätä toisinpäin. Komea mies ottaa vaatimattoman rumavartaloisen vaimon. Onko se nainen kenties vaan niin hyvä sängyssä? Olen nähnyt tässä suuria kontrasteja, eikä minulle ole tavatessa selvinnyt mikä on syy, mutta ei ainakaan naisen briljantti äly tai luonne. Mies sellainen, joka saisi melkein kenet vaan, ja kun näen vaimon olen ihmeissäni. Eikä nainen välttämättä ole vanhempi tms. Ihailen sitten lähinnä siinä kyseisen naisen miehensaalistuskykyä. On jotenkin saanut miehen uskomaan, että hänen kanssa kannattaa perhe perustaa. Pottunenä ja alkava kaksousleuka ei haittaa, kun lapset saa paremmat geenit komistkselta.

Vierailija
19/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
20/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvioivat oman tasonsa todellista alemmas. Miehet taas todellista ylemmäs.

Huomiot baari illassa kertovat ihan toista. Jotkut tavisnaisetkim antavat pakit viidelle tai kymmenelle miehelle illan aikana.

Miehet taas saavat pakit niin usein ettei kusi siinä mitenkään voi nousta päähän.

Naiset tekevät aloitteita niin aniharvoin ettei se komeankaan miehen itsetuntoa nosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi