Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko?

Vierailija
19.05.2019 |

Mieheni kanssa harrastamme lavatansseja.
Olimme perjantaina tanssimassa, mieheni haki muutaman kerran muita. Poislähdön aikaan lähdimme kumpikin tahoillemme etsiskelemään muita samaan kyytiin tulevia. Kun tulen takaisin lavan reunalle, mies onkin tanssimassa.
Vedin herneen nokkaan palkoineen. Ilmoitin yksitavuisesti porukalle että nyt mennään enkä puhunut matkan aikan kuin ihan pakolliset.
Kotona avauduin sitten ihan huolella. Kerroin että koska mies kulkee menoissaan ja tanssimassa paljon myös yksin, olisi ihan kohtuullista että silloin kun olen mukana, hän huomioisi minut. Mies ei ollut tajunnut, ei tarkoittanut loukata ja oli hyvin pahoillaan.
Lauantaina iltapäivällä vietimme siestaa sängyllä loikoillen kun hän kysyi onko ihan poissuljettu ajatus että hän lähtee tansseihin.
Olin hetken hiljaa koska olin niin äärettömän äimistynyt moisesta tilannetajuttomuudesta. Ensimmäinen ajatus oli että hän voi mennä mutta mä en enää ole kotona kun hän palaa. Pokka kuitenkin petti ja kerroin että hän on täysin idiootti ja tilannetajuton kun eilisen selvittelyn jälkeen ehdottaa moista. Ja taas hän oli pahoillaan, ei todellakaan tarkoittanut pahoittaa mun mieltäni jne.
Jälkeenpäin mietin että yliragoinko?
Miehelle todellakin on paljon menoja sekä työn että viihteen takia joten en ole mikään pallo jalassa mutta nyt meni kuppi nurin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut.

Miehesi on joko todella ajattelematon tai sitten vaan hyvin itsekäs.

Vierailija
2/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap puolestaan lapsellinen pikkurouva vai viisikymppinen menopaussimamma? Molemmilla on taipumus vetäistä herneet nenään asiasta jos toisestakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti tanssiharrastuksessaan mukavampaa kuin kotona. Normaali ihminen haluaa mielummin olevan mukavampaa kuin tylsää, joten peilistä löytyy taas syypää. Jos kotona olisi mukavaa, niin kyllähän mies siellä viihtyisi.

Vierailija
4/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko molemmille paras, että kulkisitte jatkossa omia polkujanne? Sinä et keksi miehestä mitään hyvää sanottavaa ja mies ei jaksa sinua ja sinun kälätystäsi. Erotkaa ja eläkää niin kuin itse haluatte.

Vierailija
5/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on varmasti tanssiharrastuksessaan mukavampaa kuin kotona. Normaali ihminen haluaa mielummin olevan mukavampaa kuin tylsää, joten peilistä löytyy taas syypää. Jos kotona olisi mukavaa, niin kyllähän mies siellä viihtyisi.

Niin. Totta.

Kun mies on niiin väsynyt töistään ettei jaksa saunan ja hyvän ruuan jälkeen muuta kuin tuijottaa televisiota sohvalla maaten mutta jaksaisi kyllä lähteä tanssimaan. Kehoitin häntä ihan oikeasti miettimään onko hän onnellinen ja tyytyväinen avioliitossaan. Siis miettimään ihan oikeasti. 

Mä olen katsonut peiliin. Ei mitään syytä paniikkiin. Mä viihdyn hyvin yksinkin mutta en hetkeäkään epäile että mun tarvitsisi olla yksin ellen tahdo. 

Vierailija
6/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin parasta vauvapalstan antia taas.

Ihan ohis mutta meillä myös mies tekee osansa kotona viihtymisen suhteen. 

Vierailija
7/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko molemmille paras, että kulkisitte jatkossa omia polkujanne? Sinä et keksi miehestä mitään hyvää sanottavaa ja mies ei jaksa sinua ja sinun kälätystäsi. Erotkaa ja eläkää niin kuin itse haluatte.

Sulla on siellä kristallipallo vai kerrotko omasta elämästäsi=)

Vierailija
8/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli siis ongelma? Se että mies yleisesti tanssi vielä yhden tanssin ja piti hauskaa ilman sinua, vai se että hän teki niin jonkun toisen naisen kanssa (mustasukkaisuus)? Ymmärrän kiihtymyksen siitä, jos mies tansseihin lähtee ilman sinua, mutta yhden extra-tanssin tanssimisesta loukkaantuminen kuulostaa oudolta. Sinä et ilmeisesti ollut lähettyvillä kun tuli vielä into yhteen tanssiin, muuten hän olisi sen varmaan tanssinut sinun kanssa?

Vierailija
9/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylireagoit. 

Voi olla ihan kohteliasuuskysymys vetää yksi tanssi vielä, jos daami kokee sitä kaipaavan. Ihan ihme nipotusta sinulta. 

Yksi tanssi kestää maksimissaan viisi minuuttia. 

Ihan herrasmiesmäiseltä kuulostaa miehesi asenne ja teko. Mutta jatka samalla linjalla, niin on kohta ex. Ottajia varmaan löytyy. Tanssitaitoiselle on aina tilausta:D

Vierailija
10/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä mietityttää, että miehellä kutkuttaa muukin kuin tanssijalka. En tarkoita pettämistä vaan flirttailua ja naisten ihailu kun oooo mies osaa tanssia ja viedä. Ja kun on tämä harrastus niin saa hakea, pitää sylissään vaikka nuorempiakin naisia, katsoa syvälle silmiin, hymyillä ja viedä naista ja tunnelmoida. Mutta kuntoilunhan vuoksi siellä käydään ja kun niin rakastaa tanssimista. Tulella leikkiminen siinä on kiehtovaa ja toisen sukupuolen mahdollinen ihailu.

Sen näkee esim. jos on oma puoliso mukana niin huomioiko hänet vai onko tapana viilettää. Sen näkee siitä, että ei malta olla rauhassa vaan eilen on oltu ja tänään mennään taas. Ja yksin meneminen on hanakkaa.

Ap on kurjassa tilanteessa. Sinänsä tanssiharrastus on hyvä harrastus mutta kun tietää armaansa mahdolliset syvemmät motiivit niin voiko sitä puolisoaan enää kunnioittaa? Vipeltäjillä on vähän huono maine.

Valitettavasti oma tulkinta olisi heittää kekkeruusi puolipohjineen nurkkaan ja tanssahdella itse helvettiin tuosta parisuhteesta.

Vierailija
11/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siellä kristallipallo vai kerrotko omasta elämästäsi=)

No mikäs tuli? En tiedä ap:n elämästä yhtään enempää kuin aloituksessa oli, mutta tekstissä en nähnyt ap:n kirjoittavan yhden yhtä hyvää sanaa. Näkikö joku muu? Niinpä mielestäni ap on hyvin kettuuntunut mieheensä ja mies ei rouvastaan myöskään välitä, joten miksi sitä pitäisi jatkaa toisen haukkumista, kun voi itsekseenkin olla.

Ja juu, voin kertoa omasta elmästänikin. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja olemme toistemme parhaat ystävät. Tänään heräsimme 7:30 ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä, mutta nyt vartti sitten mies lähti lahjaa nurmikkoa. Meillä ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, vaan olemme onnellisia yhdessä.

Vierailija
12/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nuorempaa tai ainakin ihanampaa naista. Ap on hänelle vain riesa.

Vierailija
13/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä mietityttää, että miehellä kutkuttaa muukin kuin tanssijalka. En tarkoita pettämistä vaan flirttailua ja naisten ihailu kun oooo mies osaa tanssia ja viedä. Ja kun on tämä harrastus niin saa hakea, pitää sylissään vaikka nuorempiakin naisia, katsoa syvälle silmiin, hymyillä ja viedä naista ja tunnelmoida. Mutta kuntoilunhan vuoksi siellä käydään ja kun niin rakastaa tanssimista. Tulella leikkiminen siinä on kiehtovaa ja toisen sukupuolen mahdollinen ihailu.

Sen näkee esim. jos on oma puoliso mukana niin huomioiko hänet vai onko tapana viilettää. Sen näkee siitä, että ei malta olla rauhassa vaan eilen on oltu ja tänään mennään taas. Ja yksin meneminen on hanakkaa.

Ap on kurjassa tilanteessa. Sinänsä tanssiharrastus on hyvä harrastus mutta kun tietää armaansa mahdolliset syvemmät motiivit niin voiko sitä puolisoaan enää kunnioittaa? Vipeltäjillä on vähän huono maine.

Valitettavasti oma tulkinta olisi heittää kekkeruusi puolipohjineen nurkkaan ja tanssahdella itse helvettiin tuosta parisuhteesta.

Tää oli hauska. Varsinkin kekkeruusi =)

Ihan varmaan kekkeruusi saisi ihailua ja seuraa.

Vierailija
14/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovittu pitää. Jos sovitaan, että lähdetään ja itse menen hakemaan porukkaa autoon niin olisin loukkaantunut jos mies päättääkin tehdä muuta, porukan hakemisen sijaan jättää sen homman minun harteille ja itse lähtee tanssimaan. Jos olen tästä avautunut, että toivoisin mieheni huomioivan minut silloin kun yhdessä ollaan sekä sanoin että teoin kun hän kumminkin kulkee myös yksin omia menojaan, niin kyllä ärsyttäisi jos hän heti perään on kovasti lähdössä yksin tanssimaan.

Ehkä on sovittu viimeisen tanssijan kanssa, että olipa kiva tanssia, nähdäänkö huomennakin? Tai se tanssimeininki on vaan niin paljon kivempaa kuin parisuhdemeninki.

Jos tästä miehestä ja suhteesta haluaa pitää kiinni niin ainakin kannattaa hommata rakastaja.

Vierailija
15/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Flirtti virkistää ketä vaan ja lavatanssien tanssiminen ei oo pettämistä. Lavatansseissa kädetkin on siveästi. Eiköhän jokainen nauti huomiosta ja flirtistä, vaikka olisi kuinka onnellisessa parisuhteessa. Varmasti vähentää myös pitkässä suhteessa tulevaa kyllästymistä, kun voi harrastuksessa tanssahdella muidenkin kanssa. Tanssiminen on hyvä harrastus ja en näkisi syytä rajoittaa kumppanin harrastamista siksi, että siellä on vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Vierailija
16/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, kevyitä on avioerot nykyisin, kun tuollaisestakin jo eroa ehdotellaan. Aivan uskomatonta sontaa nuo neuvot. Relatkaa mimmit ja tulkaa sankoin joukoin tanssilavoille!

Vierailija
17/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli siis ongelma? Se että mies yleisesti tanssi vielä yhden tanssin ja piti hauskaa ilman sinua, vai se että hän teki niin jonkun toisen naisen kanssa (mustasukkaisuus)? Ymmärrän kiihtymyksen siitä, jos mies tansseihin lähtee ilman sinua, mutta yhden extra-tanssin tanssimisesta loukkaantuminen kuulostaa oudolta. Sinä et ilmeisesti ollut lähettyvillä kun tuli vielä into yhteen tanssiin, muuten hän olisi sen varmaan tanssinut sinun kanssa?

En ole ap mutta voin vähän avata. Lavalla tanssitaan aina 2 kappaletta samaa lajia. Ja tanssiin haetaan aina 2 kappaleen välein (paitsi amatöörit)

Ymmärrän aapeen närkästyksen siinä mielessä että kun ollaan pois lähdössä ja aletaan keräillä porukkaa kasaan, ei ole kovin ajateltua lähteä tanssimaan ja antaa kaikkien muiden odotella. Niin että mitä muista, odotelkoot.

Vierailija
18/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Flirtti virkistää ketä vaan ja lavatanssien tanssiminen ei oo pettämistä. Lavatansseissa kädetkin on siveästi. Eiköhän jokainen nauti huomiosta ja flirtistä, vaikka olisi kuinka onnellisessa parisuhteessa. Varmasti vähentää myös pitkässä suhteessa tulevaa kyllästymistä, kun voi harrastuksessa tanssahdella muidenkin kanssa. Tanssiminen on hyvä harrastus ja en näkisi syytä rajoittaa kumppanin harrastamista siksi, että siellä on vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Jos on niin tampio ettei tajua huomioida omaa kumppaniaan, varsinkin kun hän on paikalla.. vaan leuhottaa menemään takki auki ja fuksaa menemään niin harrastus on hyvä mutta mies idiootti.

Vierailija
19/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tajunnut miksi ap ylipäätään veti herneen nenään.

Vierailija
20/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin tampio ettei tajua huomioida omaa kumppaniaan, varsinkin kun hän on paikalla.. vaan leuhottaa menemään takki auki ja fuksaa menemään niin harrastus on hyvä mutta mies idiootti.

Tansseissa vain vierailevilla amatööreillä on takit, tanssilaji jota tarkoitat on fusku.

Äärimmäisen harva muuten flirttaa lavatansseissa, sekin on vähän amtöörimäistä.