Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että olen sivistymätön koska en katso Junior-Haluatko Miljonääriä?

Vierailija
19.05.2019 |

Lisäksi en osaa syödä oiken, koska Järviradiossa asiantuntija oli sanonut, että pannukahvin rasva on kaikkein vaarallisinta!

Kävin eilen säälistä vanhan äitini luona, eikä reissussa ollut mitään muuta positiivistä kuin se, että se loppui siihen kun lähdin sieltä pois. Kamalaa kuunnella jatkuvaa narinaa häntä ahdistavista asioista jotka ovat tyyliin sellaisia kuin joku lihava ihminen osti kaupasta ison kennollisen kananmunia vaikka hänelle (äidille) riittää kuusi kananmunaa sen minkä ne kestää, kuinka tikka on inhottava lintu, koska se on kytännyt vuosikymmeniä (sen ajan, jonka hän on asunut nykyisessä paikassaan) laulurastaita, kesämökillä (300 km matkaa, eikä minulla ole sinne edes avaimia) haisee muovi, koska minä olen käynyt polttamassa siellä sisällä muoviroskia, sarviorvokit siementävät ihan itsestään koska ne ovat luonnollisempia kukkia kuin jalostetummat ja sitä rataa...

Menee aina useampi päivä toipua tuolla vierailusta. Onko tosiaan vanheneva ihminen noin rasittava, vai olenko minä vain herkillä ja vainoharhainen...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementia painaa päälle, tauti pahenee nopeasti, välillä ihan selviä hetkiä mutta hämärät pimenevät lisää. valitettavaa jos on jo vainoharha asteella (tuo muovin poltto). 

Vierailija
2/2 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ovat ihan oikeasti rasittavia! Sinussa tuskin on mitään vikaa - yritä nyt vaan painaa asia villaisella ja keskity johonkin aivan muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan