Ottaisitko kumppanin jolla eksien nimet tatuoitu nahkaan?
Wallu Valpiolla on tatuoitu kylkeen lista entisten vakituisten naisystävien nimistä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9f5da11b-9e25-42f7-bffb-1ed430…
Kommentit (23)
Mitäs tekisitte muuten jos nykyinen kumppani saisi tällaisen hassunhauskan idean ja kävisi ottamassa tuollaisen tatuoinnin teille kertomatta?
Voisin, jos se ei olisi Wallu Valpio.
En. Tuollaisen ihmisen äo on niin matala ettei yhteiselo voisi onnistua.
Tatuoija kirjoitti:
Mä voisin itse peittää ne nimet.
Ai väkisin...?
Vierailija kirjoitti:
En tunne Wallua henk. koht., mutta epäilen että hänellä on aika korkea ÄO. Hän on menestynyt vaikka ei olekaan korkeasti kouluttautunut ja sanavalmis. Osasi myös hienosti pelata Selviytyjissä.
Ihan tyhmä ei voi menestyä ilman koulutusta. Media-alalla on kova kilpailu.
Utelias Ihminen79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Wallua henk. koht., mutta epäilen että hänellä on aika korkea ÄO. Hän on menestynyt vaikka ei olekaan korkeasti kouluttautunut ja sanavalmis. Osasi myös hienosti pelata Selviytyjissä.
Korjaan, että hän on sanavalmis ja menestynyt, vaikka ei olekaan korkeasti koulutettu.
Pelle jätkä! Nimet kuuluu sängynpäätyyn 👍
Vierailija kirjoitti:
Millä mittapuulla Valpio on menestynyt?
Naisella sisähaarassa "Chad <3"
Joo, kyllä, menisin naimisiin. NOT.
Mulla oli joskus poikaystävä, jolla oli 2 exänsä nimi tatuoituna rintakehään. Kun hän ei suostunut tatuoimaan minun nimeäni, jätin hänet. Minusta ei vain ollut reilua. Hän vetosi siihen, että ero tulee kuitenkin, joten sai mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus poikaystävä, jolla oli 2 exänsä nimi tatuoituna rintakehään. Kun hän ei suostunut tatuoimaan minun nimeäni, jätin hänet. Minusta ei vain ollut reilua. Hän vetosi siihen, että ero tulee kuitenkin, joten sai mitä tilasi.
Voi olla, että vaikutti sekin, kun mulla on todella harvinainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on kaksi vapaa-ajan asuntoa , työkiireitä ja varaa olla tarttumatta kaikkiin työtarjouksiin , niin eikö se ole menestystä?
Tässä kuvia Turkin asunnolta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/974a8f62-f994-4c87-bd0b-925fe1…
Mutta tarkoitus ei ollut keskustella Wallu Valpion ÄO:sta vaan siitä, että ottaisitko kumppanin jolla tatskattu eksien nimet.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on kaksi vapaa-ajan asuntoa , työkiireitä ja varaa olla tarttumatta kaikkiin työtarjouksiin , niin eikö se ole menestystä?
Tässä kuvia Turkin asunnolta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/974a8f62-f994-4c87-bd0b-925fe1…
30 000 euron asunto. Kuka tuollaista ei saisi halutessaan?
Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti rumia. En haluaisi sellaista miestä. Toisaalta jos mies olisi muuten unelmien täyttymys niin kaipa sen sitten ottaisi :)
Ei kiitos, ei olisi minun mies. Ei hän ole kyllä mitenkään muutenkaan tyyppi, johon edes vilkaisisin.
En ottais, enkä myöskään miestä jonka rinnassa lukee äiti, eli omasta näkökulmasta sama kun siinä lukis anopin nimi.
Mä voisin itse peittää ne nimet.