Suonikohjut pilaavat kesän :(
Mulla on todella rumat jalat, ja olen kärsinyt näkyvistä verisuonista niin kauan kuin muistan, mutta parin viime vuoden aikana jalkoihini on ilmestynyt sellaisia kunnon suonikohjuja. Olen 37, mulla on kaksi lasta. Raskaudet ovat pahentaneet tilannetta, ja joka vuosi niitä näkyviä suonia ja kohjuja on enemmän.
Olen hoikka ja jalkani olisivat muuten tosi kauniit ja hyvännäköiset, mutta kamalien verisuonten takia en varmaan voi enää ollenkaan käyttää shortseja ja hameita 😪. Ja kesällä sitten läkähdyn.
Harmittaa.
Kommentit (22)
Kiitos kaikista mukavista kommenteista! Tosiaan pitkät hameet ja pellavahousuthan on keksitty ja ovat vilpoisi, niitä hankintaan siis!
Mulle on tehty kerran laserleikkaus, kun polven kohdalla toisessa jalassa oli laajentunut verisuoni. Samoin vaahtoruiskutushoito on tehty joitakin vuosia sitten. Nämä julkisella, koska jalka oli todella kipeä. Operaatiot eivät vaan poistaneet ongelmaa lopullisesti.
Ap
Pienet on murteet ihmisillä. Omani on taaperosta asti olleet täynnä palovammoja joten en on ikinä voinut käyttää shortseja. Olisin iloinen pelkistä suonikohjuista.