Mistä löytyää nainen?
Mistä löytää nainen jos ei viihdy baareissa tai halua käyttää tinderiä?
Kommentit (51)
No ensin kannattaa ehkä rajata vähän tarkemmin kuin että etsit "vaan jotain naista". Ei kukaan halua puolisoa, jolle kelpaa kuka tahansa, joka huolii. (Tai saa olla hemmetin epätoivoinen, jos näin on.) Esim. millaiset mielenkiinnon kohteet tai muut ominaisuudet olisivat sinusta kivoja puolisossa ja alat hakea niiden mukaan. Jos esimerkiksi pidät tietystä elokuvagenrestä, kirjasarjasta, tv-ohjelmasta tms. niin hakeudu niiden fanifoorumeille ja tapaamisiin. Tai jos olet vaan tavis niin ulos ja tutustumaan ihmisiin.
Esim. Facebookissa on näitä sinkkuryhmiä, sinne vaan juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin.
Näin naisena antaisin sen neuvon, että kannattaa tutustua useampaan naiseen siltä pohjalta, ettei ajattele heti seurustelua. Ei niistä naispuolisista ystävistäkään ole haittaa, esim. heidän tuttavistaan saattaa sitten osua kohdalle se sinulle sopiva kumppani. Ja ainakin minusta on yleensä ollut kivempi ensin tutustua ihmiseen henkilönä, koen todella vaikeaksi ihastua ventovieraaseen.
Joillakin lavoilla tietääkseni järjestetään lyhyitä tanssikursseja enne varsinaista tanssi-iltaa. Eli voisi mennä matalalla kynnyksellä ensin kurssille (eikös niillä ole aina pulaa miehistä vieläpä..?) ja sitten jäädä treenaamaan vasta opittuja taitoja varsinaisiin tansseihin. Jos tuon toistaa kesän aikana muutamankin kerran, niin luulisi siinä oppivan jonkinlaisen tanssitaidon!
Joo unohtakaa koko homma. Pysyn runkkarina sitten.
Melkein mistä vaan, missä liikut. Opettele silmäpeliä ja hymyile mukaville tyypeille. Siihen jos tulee vastakaikua, voit ihan hyvin lähestyä, keksit vaikka siitä kuuluisasta "tikusta" asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Maitokaupasta ostamasta kurkkuja.
Missä on maitokauppa? Onko se heti siinä lihakaupan vieressä, lyhyttavarakaupan vastapäätä?
Vierailija kirjoitti:
Melkein mistä vaan, missä liikut. Opettele silmäpeliä ja hymyile mukaville tyypeille. Siihen jos tulee vastakaikua, voit ihan hyvin lähestyä, keksit vaikka siitä kuuluisasta "tikusta" asiaa.
Elämässäni ei kamalasti uusia naisia näy, varsinkaan oman ikäisiä. Ainoa uusi nainen mitä liikkumisalueellani on, on eräs kesätyöntekijä, mutta taidan olla liian vanha hänelle.
Oon 35 v. nainen ja mulla samankaltainen ongelma, eli mistä löytää mies. Pitkään ollut jo sinkkuna ja tuntuu melkein mahdottomalta tehtävältä löytää sopivaa. Mulle ei oo ainakaan ikinä tullut kukaan tuntematon suomalainen juttelee missään selvinpäin. En tee sitä itekkään, koska se ei vaan tunnu luontevalta. Enkä kyllä uskaltaisikaan, varsinkaan kellekkään kiinnostavalle miehelle.
"Taidan olla liian vanha. En osaa tanssia. En viitsi laittaa nettiin hiukan tietojani itsestäni. Koen puhumisen toisille ahdisteluna. Kavereina vain miehiä. "
Voi huokaus... Joo-o...eiköhän pelisi ole pelattu jos et yhtään edes yritä! Joskus pitää mennä vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle jotta jotain voi löytää/saada. Ole mies, äläkä nynny!
Vierailija kirjoitti:
"Taidan olla liian vanha. En osaa tanssia. En viitsi laittaa nettiin hiukan tietojani itsestäni. Koen puhumisen toisille ahdisteluna. Kavereina vain miehiä. "
Voi huokaus... Joo-o...eiköhän pelisi ole pelattu jos et yhtään edes yritä! Joskus pitää mennä vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle jotta jotain voi löytää/saada. Ole mies, äläkä nynny!
Hän on varmaan 22-23, itse olen 29, aika iso ikäero mielestäni. Niin? En voi asialle mitään jos en osaa tanssia. Luuletko minun todellakin löytävän jonkun vauvan AV foorumilta? Ei pelkästään minä vaan monet muut miehet... metoo ja silleen. Niin? Mitä minä silleen mitä voin jos kaverini on vain miehiä?
Eikö sun kavereilla ole tyttöystäviä?
Jos on, voisivat esitellä jonkun ystävänsä sulle tai järjestää sokkotreffit.
Jos ei, voisit varmaan saada niistä kavereista seuraa jonnekin arjesta poikkeavaan ajanviettoon, jossa voisi tavata XX-sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan 22-23, itse olen 29, aika iso ikäero mielestäni. Niin? En voi asialle mitään jos en osaa tanssia. Luuletko minun todellakin löytävän jonkun vauvan AV foorumilta? Ei pelkästään minä vaan monet muut miehet... metoo ja silleen. Niin? Mitä minä silleen mitä voin jos kaverini on vain miehiä?
Millaisen vastauksen olisit halunnut? Jonkin missä nainen vain tupsahtaa elämääsi ilman että teet itse mitään?
Siinä tapauksessa nettideitit on paras sinulle, voit omalta kotisohvalta tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei, voisit varmaan saada niistä kavereista seuraa jonnekin arjesta poikkeavaan ajanviettoon, jossa voisi tavata XX-sukupuolta.
Ei ole. Sinkkuja kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen vastauksen olisit halunnut? Jonkin missä nainen vain tupsahtaa elämääsi ilman että teet itse mitään?
Siinä tapauksessa nettideitit on paras sinulle, voit omalta kotisohvalta tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan.
Jaahas. Turha tääll näyttävästi mitään kysellä kun olette niin ilkeitä. Odotin asiallisempia vastauksia naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa nettideitit on paras sinulle, voit omalta kotisohvalta tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan.Jaahas. Turha tääll näyttävästi mitään kysellä kun olette niin ilkeitä. Odotin asiallisempia vastauksia naisilta.
Mikä vastaus täällä ei ole ollut asiallinen? Ihan tosissani neuvon nettiin jos et halua lähteä tekemään mitään, esim tuota tanssimista. Miten sinä haluaisit tavata naisen ja millaisen? Tuolla on maailma niitä pullollaan ettei yhden yksilön löytämisen sinänsä pitäisi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei, voisit varmaan saada niistä kavereista seuraa jonnekin arjesta poikkeavaan ajanviettoon, jossa voisi tavata XX-sukupuolta.Ei ole. Sinkkuja kaikki on.
Eli hyvä tilaisuus saada seuraa ja lähteä porukalla jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä yllä kuvattua juuri voi tehdä vaikka siellä ruokakaupassa tai työmatkalla. Nyt ei elinpiirin kapeus käy perusteeksi! :D
Minua lähestyi kerran mukava mies kirjaston hyllyjen välissä. Selailin yhtä valokuvakirjaa, ja hän sanoi sen näyttävän mielenkiintoiselta ja kysyi voisiko ottaa kirjan tiedot muistiin jotta voi itse lainata sen myöhemmin. En aikonut kirjaa lainata, joten annoin sen hänelle. Tästä jatkoimme keskustelua kirjaa koskevasta teemasta, jatkoimme juttua kirjaston kahvilassa ja vaihdoimme puhelinnumerot. Lopputulos: ihana parisuhde samanhenkisen ihmisen kanssa. Ei tuntunut ahdistelulta lainkaan.
Sanoisin, että ei kannata lähestyä naisia arkisissa tilanteissa läpinäkyvällä iskumeiningillä vaan ihan vaan mielenkiintoisena ihmisenä. Siitä voi sitten poikia jotain muuta.
Harmi vain että en osaa tanssia.