Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät ole iloisia lämmöstä ja lähestyvästä kesästä?

Vierailija
18.05.2019 |

Tänään oli varsin lämmin ja kesäinen päivä. En pidä kuumuudesta. En pääse kävelyllekään kuumuuden takia. En tykkää käyttää niukkoja vaatteita. Joudun taas viettämään kesän vanhempieni luona.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama

Vierailija
2/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vihaan sitä kun aurinko paistaa naamaan ja on niiin kuuma ja pitää siristellä silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Inhoan hellettä, en tykkää paljastavista vaatteista. Lomalla ei ole mitään tekemistä, koska olen yksinäinen, ei ole kavereita eikä miestä. Kauhulla odotan... Syksy on ihanaa aikaa, voi fiilistellä kotona ja nauttia pimenevistä illoista.

Vierailija
4/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kultanennoutaja. Viime talvi oli hänelle elämän ensimmäinen ja lumikinokset tolle pikkupojalle kun taivas maanpäällä. Uiminen ei aja samaa asiaa.

Vierailija
5/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lämpö menee 23 ja siitä ylös päin ja aurinko paistaa täytenä ja tuuli olematon alan voimaan huonosti ja väsyn, juon syön ja puen miten vain. Alastomana ei oikein kehtaa kulkea kaupungissa eikä oikein muuallakaan:D

Vierailija
6/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen 9 kk vuodessa, joten en todellakaan ole pahoillani lämpimistä ja aurinkoisista kesäpäivistä.

Vierailija
7/36 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus diagnosoitu 2013. Ei vielä tänäkään vuonna piristä kevät mitenkään 😔

Vierailija
8/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Onko muita joita ikävästi kuumottaa jalkapohjat?

Vierailija
9/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea masennus diagnosoitu 2013. Ei vielä tänäkään vuonna piristä kevät mitenkään 😔

Onpa ikävää. Voimia sulle!

Vierailija
10/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää! Suunnilleen vuoden ekat lämpimät päivät kyseessä ja porukka jo valittaa täällä! Mahtaa olla oma elämä helvetin köyhää ja kurjaa, jos tällaisesta pitää jo valittaa. Ja ollaan vasta toukokuussa, joka ei ole edes läheskään lämpimin kuukausi.

Olisikohan syytä mennä itseensä tai suunnitella asuinpaikan vaihtoa, jos tällainen ottaa aivoon?

Vierailija
11/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Voin parhaiten miinuskeleillä, minua ei oo luotu lämpöön.

Syksyä odotan ja toivon viileää raikasta kesää, sadepäiviä (ilman ukkosta ja painostavaa  ilmaa).

Vierailija
12/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan hellettä. Silloin ei jaksa tehdä mitään, vaikka pitäisi. Vaatteet liimautuvat ihoon kiinni. Ei voi käyttää paljastavia vaatteita eli kuljen aika samoissa kuin muutenkin helteellä. Sitten vie se jatkuva laulanta, kun on niiiin ihanaa, kun on lämmintä, joka suusta.

Vierailija
13/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hellettä ja auringon armotonta porotusta.

Olen arktinen eläin, synnyinkin paukkupakkasilla.

Talvella pystyy hengittämään ja olemaan normaali. En ymmärrä ihmisiä joilla tulee kylmä jo -10 asteessa, jopa nolla-asteessa, mikä sellasia ihmisiä vaivaa, varsinkin kun eivät ole etelänmaista kotoisin. Mua ei haittaa pakkaset mitenkään, vaatetta saa päälle.

Hellettä vastaan ei ole mitään keinoja. 

Vierailija
14/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla oma elämä helvetin köyhää ja kurjaa, jos tällaisesta pitää jo valittaa. Ja ollaan vasta toukokuussa, joka ei ole edes läheskään lämpimin kuukausi.

Mitäs tuo nyt sitten auttaa, kun lämpöä on tässä vaiheessa jo 24?

Vierailija
15/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöiset päivät ovat ihan ok, kunhan yöt vain pysyvät viileinä. En minäkään pidä ulkoilusta liian kuumassa kelissä. Eilen oli vielä ihan hyvä lenkkeilypäivä, tänään olen keskittynyt kotitöihin. En asu lounais-Suomessa, missä nyt ilmeisesti ovat ne kaikkein lämpimimmät lämpötilat.

Viime kesän tappohelteitä en kaipaa yhtään. En henkilökohtaisesti tunne edes ketään, joka niitä kaipaisi. Veikkaan, etteivät ne sovi suurimmalle osalle suomalaisia, vaikka meitä onkin joka lähtöön.

Vierailija
16/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää! Suunnilleen vuoden ekat lämpimät päivät kyseessä ja porukka jo valittaa täällä! Mahtaa olla oma elämä helvetin köyhää ja kurjaa, jos tällaisesta pitää jo valittaa. Ja ollaan vasta toukokuussa, joka ei ole edes läheskään lämpimin kuukausi.

Olisikohan syytä mennä itseensä tai suunnitella asuinpaikan vaihtoa, jos tällainen ottaa aivoon?

Ja oli pakko avata ja lukea tää ketju syystä että...?!!

Ei ole mitenkään vähemmän hyväksyttävää inhota hellettä ja lämpöä kuin se että joku inhoaa vaikka räntäkelejä tai sadetta.

Kyllä se elämä on köyhää ja kurjaa ennemmin sulla, joka et ymmärrä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.

Vierailija
17/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateongelmiin: todella lämpimissä maissa ei pukeuduta paljastavasti koska ohut pitkä kaapu/paita/mekko viilentää paremmin kuin suora auringonpaiste iholle, plus ihosyöpä

Vierailija
18/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, en pidä kuumasta ilmasta. Olen hoikka ja hyväkuntoinen, helteillä kuntoilu ei ole kivaa. Lisäksi olen yksinäinen, toisten hehkuttamat festarit, terassit, uimarannat,

mökkireissut yms ei houkuttele yksin, niissä yksinäisyys oikein tiivistyy.

Vierailija
19/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi iloinen lämmöstä ja valosta? Onko tämä kansa jotain mordorin örkki kansaa? Ilmeisesti kun lempi musiikki on joku deathmetal karjunta.

Vierailija
20/36 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sitä onkin kevättä rinnassa😠