En tajua miesten logiikkaa deittipalstoilla
Erosin jokin aika sitten ja uteliaisuuttani rekistöidyin eräälle deittipalstalle. Kirjoitin kuvaukseeni, että minulla on lapset iältään x ja y enkä halua lisää lapsia. Tästä huolimatta miehet, jotka kertovat haluavansa lapsia (ja joilla ei edes ole ennestään lapsia), ottavat yhteyttä ja viestittelevät. Monet muut asiat, esimerkiksi harrastukset ja musiikkimaku kyllä matchasivat. Minusta on kuitenkin aivan ajanhukkaa, kun selvästikin molemmilla on aivan erilaiset intressit lapsiasian suhteen. Kuvittelevatko miehet, että pääni on ajan kanssa käännettävissä, koska olen jo aikaisemmin tehnyt lapsia. Haluaisin tapailla ja parisuhteen, mutta en viitsisi tuhlata aikaa sellaisiin, joiden kanssa pitkän tähtäimen suunnitelmat eroavat pahasti.
Kertokaa viisaammat mikä logiikka tuossa on taustalla?
Kommentit (37)
Mies haluaa seurustella kanssasi, kunnes löytää naisen joka haluaa lapsia.
Et kai kuvitellut, että deittipalstan mies haluaa kanssasi loppuelämä viettää?
Ethän sinäkään viettänyt lastesi isän kanssa.
Tässä se logiikka.
Sinulla on lapsia, miehellä ei.
Mies haluaa lapsia, sinulla niitä on.
Mies saa sinut, saa samalla lapset.
Sinä saat miehen.
Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jämä-yyhoot kelpuutatte kaikki jännämaket. Siksi sinäkin olet alunperinkin yyhoo
Heh heh
Exäni oli kiltti, työssäkäyvä mies, joka ei ollutkaan valmis isäksi ja alkoholisoitui 16 vuoden aikana.
ap
Eli sillä oli piilevä taipumus jännämieheyteen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikka on "sumeaa logiikkaa". Eli riippuu täysin asiayhteydestä ja siitä miten hyödyttää miestä itseään.
Miehet toimivat loogisesti ja korkealla moraalilla. Meillä naisilla sen sijaan on taipumusta antautua hormonitoimintamme ja kuukautiskiertomme vietäviksi.
Aijaa. Mun kokemuksen mukaan nimenomaan MIEHET toimii alapäänsä, elikkäs hormoniensa, ehdoilla. Ja jos moraalista puhutaan niin...
No miehet nyt vastaavat aivan kelle tahansa mitä tahansa jos tämä on tarpeeksi kivannäköinen tai edes nainen. Itse olen sanonut etten ole puuma, en halua kaukosuhdetta enkä kertakäyttöjuttuja. No viestejä latelee juurikin joiltain 500 kilsan päässä asuvilta nuorilta kolleilta jotka eivät etsi mitään vakavaa.
Ja sitten vielä puhutaan naisen logiikasta.
Vierailija kirjoitti:
No miehet nyt vastaavat aivan kelle tahansa mitä tahansa jos tämä on tarpeeksi kivannäköinen tai edes nainen. Itse olen sanonut etten ole puuma, en halua kaukosuhdetta enkä kertakäyttöjuttuja. No viestejä latelee juurikin joiltain 500 kilsan päässä asuvilta nuorilta kolleilta jotka eivät etsi mitään vakavaa.
Ja sitten vielä puhutaan naisen logiikasta.
Tuo on myös toinen asia, jota ihmettelen! Viestejä tulee toiselta puolelta Suomea välillä. En todellakaan muuttaisi lasten kanssa satojen kilometrien päähän jonkun miehen takia. En myöskään vaatisi miestä koskaan muuttamaan satojen kilometrien päähän. Pelkkää ajanhukkaa tuollainen viestittely.
ap
Niin eihän ne edes usein lue sitä tekstiä mitä sinne rustaa tai ajattelevat että siinä on joustovaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jämä-yyhoot kelpuutatte kaikki jännämaket. Siksi sinäkin olet alunperinkin yyhoo
Heh heh
Exäni oli kiltti, työssäkäyvä mies, joka ei ollutkaan valmis isäksi ja alkoholisoitui 16 vuoden aikana.
ap
Eli sillä oli piilevä taipumus jännämieheyteen. :)
K_ilttimiehethän täällä aina hokevat miten pussaavat kylmää kaljatölkkiään eli juovat myös alkoholia. Mitään jännää juomisessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelevat olevansa loogisempia kuin naiset. Mutta kun puhutaan naisasioista, miehiltä katoaa kaikki logiikka. Kuvittelevat olevansa ihan muuta kuin mitä ovat. Ja kuvittelevat naisten palvovan heitä, vaikka mitään ihmeellistä palvottavaa ei ole.
Eilen juuri olin tällaisessa keskustelussa mukana. Eikä voi kuin ällistyä siitä mihen logiikan puutteesta.
Mä olen saanut yhden illan seksiseuraa juuri sellaisesta joka sanoi esittelyssä ettei etsi seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän ne edes usein lue sitä tekstiä mitä sinne rustaa tai ajattelevat että siinä on joustovaraa.
No ei... ja sitten jankuttavat seksistä vaikka sanottu ettei harrasta irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikka on "sumeaa logiikkaa". Eli riippuu täysin asiayhteydestä ja siitä miten hyödyttää miestä itseään.
Miehet toimivat loogisesti ja korkealla moraalilla. Meillä naisilla sen sijaan on taipumusta antautua hormonitoimintamme ja kuukautiskiertomme vietäviksi.
Aijaa. Mun kokemuksen mukaan nimenomaan MIEHET toimii alapäänsä, elikkäs hormoniensa, ehdoilla. Ja jos moraalista puhutaan niin...
Tuo lainaamasi taisi olla sarkasmia..
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa copypastettaa saman viestin jokaiselle palstan naiselle eli heittää monta koukkua yhtäaikaisesti mereen, josko sieltä jokunen tärppäisi.
Aikoinaan kun olin deittipalstoilla niin se oli ainoa tapa saada yhteyksiä naisiin. Vaikka miten panostaisi vain muutamaan viestiin niin yleensä sieltä ei saa vastakaikua, koska
a) profiili on kylmennyt eli käyttäjä on jo lähtenyt palvelusta pois
b) profiili on jo saanut 100 vastausta ja oma helmi hukkui massaan, tuskin jaksoi edes lukea
c) profiili lukee viikon päästä mutta vastaa että nyt ei valitettavasti kemiat kohtaa, hyvää jatkoa
d) profiili vastaa ja juttu lähtee liikkeelle, mutta deitillä jompi kumpi toteaa että tämä oli nyt tässä
Käytännössä sitä ei enää jaksa edes lukea profiileita. Pettyy vain jos löytää todella mielenkiintoisen naisen eikä saa siltä vastausta. Eli parempi laittaa jotain geneeristä ja näin teinkin. Tosin sen verran näin vaivaa että vilkaisin profiilin läpi ja vähän personoin aloitusta.
Toinen sitten on että jos on ollut kuukauden deittipalstalla eikä ole saanut vastauksia niin sitä alkaa mieluusti laajentamaan etsintäpiiriä. Jos edes vaikka joku vastaisi, vaikka on jostain kaukaa. Ehkä hänellä on sellainen elämäntilanne että haluaa muuttaa, tai sitten itse rakastuu niin kovasti että muuttaa itse.
Myönnetään nyt kuitenkin etten koskaan deittipalstalta löytänyt kumppania. Se löytyi instasta.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa copypastettaa saman viestin jokaiselle palstan naiselle eli heittää monta koukkua yhtäaikaisesti mereen, josko sieltä jokunen tärppäisi.
Aikoinaan kun olin deittipalstoilla niin se oli ainoa tapa saada yhteyksiä naisiin. Vaikka miten panostaisi vain muutamaan viestiin niin yleensä sieltä ei saa vastakaikua, koska
a) profiili on kylmennyt eli käyttäjä on jo lähtenyt palvelusta pois
b) profiili on jo saanut 100 vastausta ja oma helmi hukkui massaan, tuskin jaksoi edes lukea
c) profiili lukee viikon päästä mutta vastaa että nyt ei valitettavasti kemiat kohtaa, hyvää jatkoa
d) profiili vastaa ja juttu lähtee liikkeelle, mutta deitillä jompi kumpi toteaa että tämä oli nyt tässä
Käytännössä sitä ei enää jaksa edes lukea profiileita. Pettyy vain jos löytää todella mielenkiintoisen naisen eikä saa siltä vastausta. Eli parempi laittaa jotain geneeristä ja näin teinkin. Tosin sen verran näin vaivaa että vilkaisin profiilin läpi ja vähän personoin aloitusta.
Toinen sitten on että jos on ollut kuukauden deittipalstalla eikä ole saanut vastauksia niin sitä alkaa mieluusti laajentamaan etsintäpiiriä. Jos edes vaikka joku vastaisi, vaikka on jostain kaukaa. Ehkä hänellä on sellainen elämäntilanne että haluaa muuttaa, tai sitten itse rakastuu niin kovasti että muuttaa itse.
Myönnetään nyt kuitenkin etten koskaan deittipalstalta löytänyt kumppania. Se löytyi instasta.
M33
Kiva että löytyi :)
Ap
Miehiä on suhteessa naisiin deittipalstoilla kolmin, jopa nelinkertaisesti, ja siksi he yrittävät kaikkia naisia, epätoivoisesti, hampaat irvessä Kaltaisiksi esimerkkejä on maailma täynnä.
Ystäväni, fiksu ja kaunis himourheilija meni eron jälkeen deittipalstoille X, ja toiveita miehelle oli, että olisi mm. sporttinen, koska kaverille liikunta on elämäntapa ja tosi tärkeää.Siitä huolimatta hänelle vastasi esim. sohvaperunat, jopa liikunnan vihaajatt tai sellaiset, joiden mielestä penkkiurheilu on urheilua.
Miehet on epätoivoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ohjaa testosteroni niminen hormoni ja se tekee miehen elämästä aggressiivista ja epäloogista ja mikään moraali ei ohjaa miehen toimintaa kun vietit vie.
Naisen elämää ohjaa myös hormonit mutta ennen kaikkea järki koska naisella on koko maailma vastuullaan.
Kuvaavaa on ettå mies etsii kaunista naista ja nainen taloudellista vakautta.