Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut pisin seksitauko suhteessasi jonka jälkeen ei tullut eroa vaan asiat selvisi (ehkä ero tuli paljon myöhemmin)

Vierailija
18.05.2019 |

kerro minkä ikäisiä olitte silloin ja oliko lapsia

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta, suhteen alkuaikoina. Suhde jatkui 12 vuotta onnellisena. Seksittömyys ei johtunut halujen puutteesta vaan kohtaamattomuudesta, ja siitä että mies syytti minua frigidiksi ja epäseksuaaliseksi, mikä pahensi tilannetta. Tästä päästiin lopulta yli keskustelemalla ja sillä, että itse lakkasin pakottamasta itseäni seksiin silloin kun ei tehnyt mieli (+ toipumisaika siihenastisen toiminnan jättämistä haavoista).

Vierailija
22/24 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk oli pisin tauko, eikä tilanteeseen ollut muuta syytä kuin lopetin aloitteiden tekemisen, eikä mieskään niitä sitten saanut aikaiseksi. Olimme 30-vuotiaita, ei yhteisiä lapsia eikä koskaan tullut. Emme eronneet sen takia emmekä ihan siihen aikoihin, mutta sanotaan näin, että kun oli muitakin ongelmia, niin ei ollut myöskään sitä läheisyyttä/romantiikkaa/seksiä/kipinää ylläpitämässä parisuhdetta, niin oli kohtalaisen helppo lähteä. Pelkkä rakkauden tunne puolin ja toisin ei vaan riittänyt minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksei näissä tapauksissa, joissa seksiä ei voi 'lääketieteellisistä syistä" voida harrastaa, harrasteta sitten suuseksiä, käsintyydytystä tai leluja twms. Miksi se peruspenetraatio on se ainut vaihtoehto? Jos ei pysty, mutta ei myöskään halua tyydyttää puolisoa muuten tuntuu aika tuhoontuomitulta suhteelta...

Kuten sanoin, myös halut meni kipujen takia. Kun itsellä ei ole haluja, tuollainen toisen tyydyttäminen on vastenmielistä ja pilaa suhteen lopullisesti. Siinä tulee esineellistetty olo. Tämä tuhoon tuomittu suhde on jatkunut edelleen kymmenen vuotta tuon kauden jälkeen, eikä myöhemmin ole ollut pitkiä taukoja.

6

Miksi se on vastenmielistä? Ei se minun mielestäni ole vastenmielistä, tykkään tuottaa rakkalleni nautintoa, vaikka en itse halua sillä hetkellä. 

Vierailija
24/24 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus taukoa vuosi, joskus kaksi, toisinaan viikko. Paskat siitä, seksi ei ole niin tärkeää kuin aivopesulla kaikille toitotetaan. Ja aina jostain saa jos ei kotoa tarpeeseensa.