Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin äitsylle jauhot suuhun

Vierailija
18.05.2019 |

Kun taas kerran se irvi mua ja sanoin että ei tollanen ole yhtään kivaa ja jos vielä nälvii niin lyön luurin korvaan.

Serkku joskus tokaisikin että äitis se vittuilee sitten ihan kaikille... sinullekinko?

Kun siitä tulee wanha, palkatkoon jonkun vastamelukuulokkeiden kera vaippoja vaihtamaan.

On sillä rahaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö oli siis se jauhojen suuhun laittaminen? Mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa, kun jollekin laitetaan jauhot suuhun? Minusta se yleensä tarkoittaa sitä, että joku lopettaa ikävän tapansa, kun hänet saadaan käsittämään, että se on tympeää. 

Vierailija
2/5 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän asti sanonut asioista. Kerroin rehellisesti ja asiallisesti. Sitä en tiedä ottiko umpiluupää näkemyksestäni vaarin.

Hän on itse tehnyt omasta elämästään helvetin. Mulla jo ikää joten en nassetätien anna talloa varpaille.

Minusta se että pitää kertoa ihmiselle miten ei tule käyttäytyä on jo tarpeeksi jauhoisaa.

🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoit, että lyön luurin korvaan, jollet lopeta? Ja hän lopetti? No hyvä. 

Vierailija
4/5 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kysyin milläs eväillä hän arvostelee yhtään ketään?

Ja tästä lähtein sanon myöskin jokaiselle myrkynkylväjälle miten seurassani tulee käyttäytyä.

Et hei, en tykkää kun ihmisistä jotka ei ole paikalla puhutaan ikäviä. Mun puhelin ei oo rikki joten jos joku asia tai ihminen vaivaa, teen itse asialle jotain.

Vive la France.

Ap

Vierailija
5/5 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vive la France? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä