Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomauttaa lasteni äidin hienhajusta?

Vierailija
18.05.2019 |

Lasteni äiti on huolehtinut aina hygieniastaan vähän niin ja näin. Lasten vaatteista ja hygieniasta hän huolehtii nykyään, lukuisten lastensuojeluilmoitusten myötä. Päiväkodilta ja koululta oltiin huolissaan, koska lapset vaikuttivat likaisilta.

Mutta nyt hän löyhkää itse ihan käsittämättömästi hieltä. Huomauttaisin kyllä, mutta kun yleensä näistä huomautuksistani seuraa raivari, minulle haistatellaan yms.
Miten sanoa asiasta rakentavasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin provolta. Miksi sinä et ole ottanut lasten hygienia-asiaa puheeksi ja hoitanut lasten hygieniasta, miten olet päästänyt tilanteen etenemään lasuun asti?

Vierailija
2/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin provolta. Miksi sinä et ole ottanut lasten hygienia-asiaa puheeksi ja hoitanut lasten hygieniasta, miten olet päästänyt tilanteen etenemään lasuun asti?

Olen etäisä ja näen heitä viikonloppuisin. Lisäksi aina kun huomautan, tulos on tuo raivari

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vältyt suuremmilta ongelmilta jos jätät asiasta sanomatta. Pääasia kuitenkin että lapset puhtaita. Antaa exän haista!

Vierailija
4/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun hankkiutua lähivanhemmaksi?

Vierailija
5/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastensuojelu on häntä puhutellut huolehtimaan lasten hygieniasta paremmin, niin eikö se ole pääasia? Antaa hänen itsensä haista, jos niin haluaa.

Vierailija
6/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kylpylään. Sinä maksat. 

Vierailija
7/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että hän ei ole juuri silloin käynyt suihkussa, jos näet hänet vain lapsia tuodessa tai viedessä? Jätä haju hänen työkavereidensa, ystäviensä ja sukulaistensa huoleksi. Ehkäpä lapsetkin huomauttavat jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi