Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä keinoja on miehen laukeamisen pitkittämiseen?

Vierailija
23.05.2006 |

Mieheni laukeaa liian äkkiä, poikkeuksetta. Hän kyllä tyydyttää minut käsin ennen yhdyntää, että laukeaisin itse yhdynnän aikana (joka tosiaan on erittäin lyhyt), mutta kaipaisin enemmän.. Minuutin yhdyntä ei kuitenkaan ole mielestäni hyvä, vaikka laukeaisinkin.

Onko jotain vippaskonsteja, jolla laukeamista voisi pitkittää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaiva, pyssy laukeaa ihan liian herkästi, en tiedä mikä auttaa, kulli ei vaan tottele ja muijalle ei käy mitkään käsi/suuseksit tai että oltais useampi kerta putkeen , ei käy.

Vaikka ekakierros lakanoille, suuhun tai mihin vaan ja sitten uusi kierros panemisten kanssa ja sitten vaikka vielä 3kierros.

Tämän vaivan takia hävettää mennä huoriinkin tai etsiä uutta muijaa/panokaveria, onko huorilla minuutti taksoja?

T.M40v

Vierailija
22/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3:lle tiedoksi, että meillä tuolla naiskentelutiheydellä ei ole väliä, aina vaan liian pian laukeaa.. :( Kondomi oiskin ok idea, mutta mitenkä kummassa saisin miehen käyttämään kondomia vapaa-ehtoisesti, kun mulla on pillerit kuitenkin.. Enkä ole miehelle kylläkään kehdannut sanoa tästä ongelmasta, tai siis siitä että se on mulle jonkinmoinen ongelma, koska en tiedä miten tuosta alkaisi edes puhumaan.

ap

Miehesi tosiaan on törppö, jos hän ei tajua ihan itse, että orgasmi yhdynnässä tuntuu naisesta paljon paremmalta kuin käsipelillä tuotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama vaiva, pyssy laukeaa ihan liian herkästi, en tiedä mikä auttaa, kulli ei vaan tottele ja muijalle ei käy mitkään käsi/suuseksit tai että oltais useampi kerta putkeen , ei käy.

Vaikka ekakierros lakanoille, suuhun tai mihin vaan ja sitten uusi kierros panemisten kanssa ja sitten vaikka vielä 3kierros.

Tämän vaivan takia hävettää mennä huoriinkin tai etsiä uutta muijaa/panokaveria, onko huorilla minuutti taksoja?

T.M40v

Miksi et runkkaa vessassa 10 min. ennen seksiä?

Vierailija
24/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edging. Eli kiihotetaan mies ihan rajoille mutta sitten lopetetaan. Ja jälleen taas rajoille. Sitten antaa vaan laueta niin tuntuu äärimmäisen mukavalta!

Vierailija
25/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.M40v

Miksi et runkkaa vessassa 10 min. ennen seksiä?

Olisi varmaan kivempaa hoitaa se yhdessä ja seksi akan kanssa on niin paskaa että runkun jälkeen voikin sitten mennä nukkumaan.

Sekään ei auta että päivällä runkkaa, illalla on silti melkein reisillä.

Vierailija
26/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimoni on ratsastamassa päälläni, niin minulle ei tule siemesyöksyä.

Onko muita ?

Minä taas olen herkimmilläni laukeamaan juuri tuossa asennossa.

M45

Vierailija
27/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain beta-vässyköiden ongelmilta. Panen niin pitkään kuin haluan ja orgasmi tulee vasta sitten kun haluan. Ja en missään nimessä tule ennen kuin nainen on tyydytetty aivan totaalisesti.

Vierailija
28/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhottoman pitkää esileikkiä sit vaan. Mutta sun on pakko puhua tosta sille miehelle. Ei taida täällä ratketa toi. Miten ois elintapojen muutos terveellisemmiksi. Tai ei alkoa vähään aikaan.

Vierailija
29/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi tapailusuhde? Minusta parisuhteessa pitää voida puhua kaikesta. Myös vaikeista asioista. Onhan miehen tiedostettava ongelmansa itsekin. Nostat tänään rohkeasti kissan pöydälle.

Vierailija
30/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskeko siihen kulliin.

Vierailija
31/31 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskeko siihen kulliin.

Toi nyt ainakin toimii. Siirtykää täysin sooloiluun!