onko ketään enään saanut vanhaa äp pakkausta?
onko nyt jo vaihdettu uuden pakkauksen jakoon???
mielenkiinnosta kyselen ku itse haluaisin vanhan...
on tosi hienoa että saa ylipäätään pakkauksen mutta vanha vaan mielyttää
enemmän ja siinä on enemmän tarpeellista tavaraa minulle..
tuttipullo ja enemmän 70cm vaatteita...
Kommentit (13)
onko kaikki jo saaneet uuden pakkauksen????
ja olisin mielelläni vaihtanut uuteen mutta olen pakkauksen jo purkanut ja osan antanut pois.
Eilen tuli uusi pakkaus postitse. Tämä siis Helsingissä.
Itse olen kyllä aika pettynyt pakettiin, sillä vaateet olivat erittäin suuria ja suurin osa oli sinisiä...
Mitä järkeä on laittaa 70 cm vaatteita, ei ainuttakaan 50 cm ja 56 cm, joita voisi käyttää heti. Eikö pakkaus ole tarkoitettu lapselle ensi vaatteiksi. Ne 70 cm olivat taas niin vauva-vaatteita ettei niitä enää käytä sitten kun vauva on oikeasti 70 cm. Sukatkin oli kuin jollekin 2-3 vuotiaalle.
Mä kyllä tykkään ihan hirveesti!Tosin meille ilmeisesti poika tulossa,joten ei yhtään haittaa,vaikka onkin sinivoittoinen.Heh,ne ohuemmat sukat tosiaan on reilut,meidän heinäkuussa 2-v täyttävä jäpikkä sai ne käyttöönsä :)
Frugan:
Eilen tuli uusi pakkaus postitse. Tämä siis Helsingissä.Itse olen kyllä aika pettynyt pakettiin, sillä vaateet olivat erittäin suuria ja suurin osa oli sinisiä...
Mitä järkeä on laittaa 70 cm vaatteita, ei ainuttakaan 50 cm ja 56 cm, joita voisi käyttää heti. Eikö pakkaus ole tarkoitettu lapselle ensi vaatteiksi. Ne 70 cm olivat taas niin vauva-vaatteita ettei niitä enää käytä sitten kun vauva on oikeasti 70 cm. Sukatkin oli kuin jollekin 2-3 vuotiaalle.
Itse sain eilen uuden pakkauksen. Vaatteet oli 60 cm ja jotkut 70 cm. Varmastikaan noita 50-56 cm vaatteita ei pakkaukseen laiteta siksi, että 50 cm on osalle vauvoista jo syntyessä liian pieni ja 56 cmkin menee vain hetken. 60 cm taas on useimmille käyttökelpoinen pitkän aikaa. Liian isosta bodystä saa hihat kääräistyä tai potkareista sukilla säädettyä lahkeet sopivammiksi, mutta pienestä vaatteesta ei saa isompaa kyllä millään. Talviasut on reilumman kokoisia siksi, että alkukesästä/loppukeväästä syntynytkin vauva niitä voi käyttää.. Väreistä taas sinisen lisäksi pakkauksessahan oli paljon keltaisiakin vaatteita..
Itse olin tosi tyytyväinen pakkukseen, vain aluslakana oli aika huonolaatuisen tuntuista kangasta. Se on kuitenkin hyvin pieni moite koko sisältöön verrattuna :)
meillä tosiaan ensimmäiseltä jäänyt niin paljon 60cm vaatteita että siks ottaisin mielummin 70cm enemmän..
meillä tuosta uudesta jää kestovaippa vallan käyttämättä...
uudessa on hulluinta se että 70cm vaatteet on eri kuosia tarkoitan bodya ja potkuhousuja... tykkään itse asu kokonaisuuksista jotka on samaa kuosia tai muuten hyvin yhteen sopivia.
itse kyllä meinaan yrittää vielä saada vanhan jos vaikka niitä vielä olisi.
tuosta 70cm koosta vielä sen verran että mun mielestä lapsi on vauva vielä n.4kk ikäisenä jolloin nuo vaatteet menevät... itse olen sitä vastaan että lapsi puetaan aikaisin aikuisen tapaisesti.
tietenkin kaikki tekevät niinkuin haluavat tuo vain on minun mielipiteeni..
Minulla se vanha pakkaus. Olisin voinut vaihtaa koko pakkauksenkin, mutta olen myös purkanut sen jo ja pessyt osan vaatteista, käyttämättömiähän ne kyllä vielä ovat :). Jos haalarin vaihto kiinnostaa, laita postia: leen1ker@yahoo.com
Meidän neiti käytti 70cm vaatteita vielä reilusti 10kk:n jälkeenkin. On hoikka tyttö eikä mikään erikoisen pitkäkään. Nyt 1v4kk ja käyttää 80cm vaatteita.
Meillä ei ollut lainkaan käytössä koko 50-56, onneksi sitä ei paketista löydy tänäkään vuonna!
Pieni vauva kasvaa nopeasti kokoon 60cm, mutta isona syntynyt (4-5kg) vauva ei koskaan kutistu pitämään niitä pieniä vaatteita.
nyt vaan odottelen kumman pakkauksen saan luultavasti se sitten on se uusi..
up