Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisten pitkistä kynsistä seksissä?

Vierailija
18.05.2019 |

Onko mielestäsi naisten siisteistä ja hienoiksi laitetuista pitkistä kynsistä mitään hyötyä/iloa sänkypuuhissa? Vai ovatko vain lähinnä tiellä joka asiassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään iloa,

Pelkkää harmia kun raapii joka paiksn verille kiimoissaan

Vierailija
2/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet p*llussa ei tunnu yhtään kivalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin älytöntä pitää niin pitkiä kynsiä.

Vierailija
4/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välistä kauneuden kilpavarustelua. Sellaiset raaputtimet ovat hankalat tuhansi tavoin. Moisten pitäjä on nainen, jonka ei itse tarvitse tehdä mitään. Siis elätti.

Vierailija
5/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kun kädet ja jalat on sidottu sängyn jalkoihin.

Vierailija
6/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat kauniit ja naiselliset.

Vierailija
7/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ainakin pelkään satuttavani pitkillä kynsillä miestä joten pidän ne kohtuu lyhyenä. 

Vierailija
8/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on kauniin malliset ja vahvat kynnet luonnostaan. Olen hankkinut geelilakat, kuivurit sun muut. Parin viikon välein hän uusii lakat ja avustan leimojen ja tarrojen kanssa. Onhan ne helkkarin seksikkäät sekä naiselliset. Välillä hän pudottaa ne kesällä lyhemmäksi kun on pihatöitä ym.

Hameita hän ei juuri käytä, harmi.

Vierailija
9/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään naisen pitkistä ja hyvin hoidetuista kynsistä todella paljon. On niistä seksissäkin iloa, tuntuu hyvältä kun nainen upottaa kynnet selkääni ja raapii, varsinkin sillä hetkellä kun laukean:)

Vierailija
10/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetut pitkät kynnet kalun ympärillä näyttää älyttömän kiihottavalta. Sopivalla varovaisuudella, kun kiusoittelee eri paikoista niin tykkään!

Vierailija
11/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitkät lakatut kynnet. Ei haittaa, jos niillä raapaisee kullia ja palleja, päin vastoin.

Vierailija
12/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä niistä pitää, minä en. En sängyssä enkä muutenkaan. Voihan hienot ja koristellut kynnet olla ilman mitään älyttömän pitkiäkin rakenteita.

Vierailija
13/17 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää haittaa mielestäni. Mutta kaverini tykkää niistä, on hänen mielestään naisellista.

Vierailija
14/17 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ainakin minua ihan prkleesti. Yksi nainen raapi aina selän naarmuille, oli melkoinen villikissa.

Vierailija
15/17 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omista kynsistäni, pitkät mutta luonnolliset. Jos miehille ei kelpaa niin ei tarvi katsella sillä kynnet ovat itseäni varten, eivät miehiä.

Toki kyllä monet mun miespuoliset kaveritkin on myöntäneet että kirkkaan väriset pitkät kynnet on ihan kivat...

Vierailija
16/17 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään naisen pitkistä ja hyvin hoidetuista kynsistä todella paljon. On niistä seksissäkin iloa, tuntuu hyvältä kun nainen upottaa kynnet selkääni ja raapii, varsinkin sillä hetkellä kun laukean:)

Olen itse aika estoton makuuhuoneessa, mutta tuosta kynsillä raapimisesta tai niiden upottamisesta selkänahkaan en tykkää tippaakaan. 

Vierailija
17/17 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiseksi lakattuna todella hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan