Mistä löytää puumanainen?
Vanhemmat naiset viehettää. Tinder ei toimi. Onko baarit ainoita paikkoja tavata puumanaisia?
Kommentit (27)
Olisko joku puuma joka vois lämmittää mun kullia 'jollain'ku se jäätyy täällä pakkasessa
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisamerikasta kait
Sieltä taitaa löytyä myös ne puumauroksetkin..ei näiltä seuduilta.
Itse olen löytänyt useamman yleisistä saunoista, joissa ollaan lauteilla uimapuvuissa. Laitan pari numeroa pienet uikkarit, jotta melani pääsee oikeuksiinsa. Siitä se lähtee.
Villi Suikkari kirjoitti:
Itse olen löytänyt useamman yleisistä saunoista, joissa ollaan lauteilla uimapuvuissa. Laitan pari numeroa pienet uikkarit, jotta melani pääsee oikeuksiinsa. Siitä se lähtee.
Hyvä niin. Yleiset saunat on meikäläisten lempparipaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen on "puuma"?
>41v
No ei joku 35-40-vuotias ole vielä Puumaa nähnytkään, tuon ikäinen on korkeintaan Milf. Omasta näkökulmasta pitää olla vähintään lähemmäs 50-vuotias nainen ollakseen puuma kun itse olen jo 33-vuotias. Voi olla että jollekkin 18-20-vuotiaalle kollille joku 35-vuotias nainenkin on jo puuma.
Niin, itse asiaan. Itsekäkin harmittaa kun ei tunnu mistään löytyvän näitä 50-60-vuotiaita seksin nälkäisiä vanhempia daameja joiden kanssa voisi viettää vaikka kokonaisen viikonlopun kiihkeän seksin merkeissä. Ihmettelen kovasti missä jotkut nuoret miehet näitä aikuisia upeita naisia tapaa? Itse en ole löytänyt baarista enkä netistä vai onko mulla vain harvinaisen huono tuuri? Olen ihan hyvännököinen mies ja kalu on suunnilleen keskikokoa että siitä ei pitäisi olla kiinni. Toki olen ujo luonteeltani ja on vaikea mennä rohkeasti juttelemaan naisille jos se ei sitten johdakkaan toivottuun lopputulokseen. Ainakin Suomessa on myös todella huonosti jos ollenkaan sellaisia treffisivustoja jossa vanhemmat naiset ja nuoret miehet voisi etsiä seuraa toisistaan. Kaikki pääsääntöisesti jotain huijaus-sivuja.
Pohjoisamerikasta kait