Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää puumanainen?

puumanmetsästäjä87
18.05.2019 |

Vanhemmat naiset viehettää. Tinder ei toimi. Onko baarit ainoita paikkoja tavata puumanaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisamerikasta kait

Vierailija
22/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku puuma joka vois lämmittää mun kullia 'jollain'ku se jäätyy täällä pakkasessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisamerikasta kait

Sieltä taitaa löytyä myös ne puumauroksetkin..ei näiltä seuduilta.

Vierailija
24/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt useamman yleisistä saunoista, joissa ollaan lauteilla uimapuvuissa. Laitan pari numeroa pienet uikkarit, jotta melani pääsee oikeuksiinsa. Siitä se lähtee.

Vierailija
25/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi Suikkari kirjoitti:

Itse olen löytänyt useamman yleisistä saunoista, joissa ollaan lauteilla uimapuvuissa. Laitan pari numeroa pienet uikkarit, jotta melani pääsee oikeuksiinsa. Siitä se lähtee.

Hyvä niin. Yleiset saunat on meikäläisten lempparipaikkoja.

Vierailija
26/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen on "puuma"?

>41v

Vierailija
27/27 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei joku 35-40-vuotias ole vielä Puumaa nähnytkään, tuon ikäinen on korkeintaan Milf. Omasta näkökulmasta pitää olla vähintään lähemmäs 50-vuotias nainen ollakseen puuma kun itse olen jo 33-vuotias. Voi olla että jollekkin 18-20-vuotiaalle kollille joku 35-vuotias nainenkin on jo puuma.

Niin, itse asiaan. Itsekäkin harmittaa kun ei tunnu mistään löytyvän näitä 50-60-vuotiaita seksin nälkäisiä vanhempia daameja joiden kanssa voisi viettää vaikka kokonaisen viikonlopun kiihkeän seksin merkeissä. Ihmettelen kovasti missä jotkut nuoret miehet näitä aikuisia upeita naisia tapaa? Itse en ole löytänyt baarista enkä netistä vai onko mulla vain harvinaisen huono tuuri? Olen ihan hyvännököinen mies ja kalu on suunnilleen keskikokoa että siitä ei pitäisi olla kiinni. Toki olen ujo luonteeltani ja on vaikea mennä rohkeasti juttelemaan naisille jos se ei sitten johdakkaan toivottuun lopputulokseen. Ainakin Suomessa on myös todella huonosti jos ollenkaan sellaisia treffisivustoja jossa vanhemmat naiset ja nuoret miehet voisi etsiä seuraa toisistaan. Kaikki pääsääntöisesti jotain huijaus-sivuja.