Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää puumanainen?

puumanmetsästäjä87
18.05.2019 |

Vanhemmat naiset viehettää. Tinder ei toimi. Onko baarit ainoita paikkoja tavata puumanaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois yksi 68 v ,

Kiinnostaako?

Vierailija
2/27 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy täältä. Muutenkin kovin suoraviivainen toiminta lienee huono vaihtiehto. Itselläni ainakaan ei ole tiedossa missä noita pesisi lappu kaulassa valmiina noukittavaksi punkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin netistä mutta siinä osui todellakin arpa kohdalle nimittäin sen jälkeen ei netin kautta ole onnistanut... On muitakin sovelluksia kuin tinder... Esim badoossa on naisia jotka avoimesti kirjoittaa olevansa puumia... Alastonsuomi sivuilla myös löytyy jos haluaa onneaan koittaa.. Ja kyllä niitä baareissakin saattaa olla... Yksi hyvä paikka on ollut kesä tanssilavat... Ja ruotsin laiva

Vierailija
4/27 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin suomi24 treffeiltä, ollaan oltu kohta 2v ystäviä ja tapailtu satunnaisesti yhteisenajan puitteissa.

Vierailija
5/27 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin tyrkyttään . Tanssimaan ja sielä sain suoran ehdotuksen. Eka kimppa..kolme nuorta miestä sai luultavasti ihanan kokemuksen,koska yksi niistä käy vieläkin pitämässä hauskaa.

Vierailija
6/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nainen on "puuma"?

Vierailija
7/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaokebaarit on aika varma valinta. Kannattaa olla jo alkuillasta liikenteessä, silloin ne mammaporukat kerääntyy paikkoihin, ja pääsee jo nousuhumalassa tutustumaan ja jallittamaan, lisää saannin varmuutta noin 90%(epätieteellinen kokemuspohjainen arvio) Ollaan muuten ap samaa ikäluokkaa ja jaetaan sama jalo harrastus :D

Vierailija
8/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl ois yksi 68 v ,

Kiinnostaako?

Onko sähköpostia?

Vierailija
9/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Badoo ole jonkinlainen haittaohjelmien pesä, josta ei tahdo päästä koneessa eroon millään muuten kuin  ei-tavallisilla erityisillä puhdistustoimilla ? Muistan jostakin lukeneeni enkä ole koskaan kokeillut sitä sen takia.

Vierailija
10/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karaokebaarit on aika varma valinta. Kannattaa olla jo alkuillasta liikenteessä, silloin ne mammaporukat kerääntyy paikkoihin, ja pääsee jo nousuhumalassa tutustumaan ja jallittamaan, lisää saannin varmuutta noin 90%(epätieteellinen kokemuspohjainen arvio) Ollaan muuten ap samaa ikäluokkaa ja jaetaan sama jalo harrastus :D

Ette te 35 w miehet ole nykyisen mittapuun kovin nuoria ole. Tuohon karaokebaarista esitettyyn neuvoon pitää todeta: älkää miehet menkö sinne laulupaikkaan kovin alkuillasta. Siellä tintatessa tuppaa päihtymään..

Vierailija
11/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl ois yksi 68 v ,

Kiinnostaako?

68v on jo mummo. Puumat 35-45 vuotiaita. Yli viiskymppiset taas keski-ikäisiä. Sinun kohdalla juna jo mennyt.

Vierailija
12/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän puumalla minkä ikäisen naisen tahansa, kunhan on vähintään 15 vuotta panokaveriaan vanhempi.

Vierailija
13/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän puumalla minkä ikäisen naisen tahansa, kunhan on vähintään 15 vuotta panokaveriaan vanhempi.

Mieluummin 20 vuotta. Mies 35 v

Vierailija
14/27 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi ravintolasta. Kun avoimin mielin katselee ja tanssittaa naista eikä juo liikaa. Ainakin minä hain Kimppa Seura ja sain ihanan kokemuksen ja uskon että pojatkin olivat tyytyväisiä.

Vierailija
15/27 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssi ravintolasta. Kun avoimin mielin katselee ja tanssittaa naista eikä juo liikaa. Ainakin minä hain Kimppa Seura ja sain ihanan kokemuksen ja uskon että pojatkin olivat tyytyväisiä.

Milloin viimeksi 😂

Vierailija
16/27 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavarouvan mökillä kaadoin pari puuta ja pienin klapeiksi. En ottanut työstä maksua, mutta saunoin yhdessä emännän kanssa. Koko viikonloppu vietettiin yhdessä myös vuoteessa. Ihana eläkeikäinen daami opetti mua.

Vierailija
17/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl ois yksi 68 v ,

Kiinnostaako?

68v on jo mummo. Puumat 35-45 vuotiaita. Yli viiskymppiset taas keski-ikäisiä. Sinun kohdalla juna jo mennyt.

Jos mies on itse 35v ja etsii puumanaista, niin ei hänelle mikään 35-45v ole ”puuma”, vaan juurikin vähintään 50+.

35-45v naiset on puumia parikymppisille miehille.

Vierailija
18/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl ois yksi 68 v ,

Kiinnostaako?

Jos mies on itse 35v ja etsii puumanaista, niin ei hänelle mikään 35-45v ole ”puuma”, vaan juurikin vähintään 50+.

35-45v naiset on puumia parikymppisille miehille.

Mielentäni jos 35-vuotias etsii puumanaista, kyse on 60+ naisista

Vierailija
19/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa pitää olla kunnolla. Sellainen 20-30 vuotta mielellään. Eri ikäpolvien kokemukset ja silti yhteistä kivaa.

Vierailija
20/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäeroa pitää olla kunnolla. Sellainen 20-30 vuotta mielellään. Eri ikäpolvien kokemukset ja silti yhteistä kivaa.

Totta, juuri näin

M viestin 18 takana