Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

tapasin yhden kivan miehen wappuna ja sain kuulla et se on neitsyt

Vierailija
18.05.2019 |

😟 haluaisin periaatteessa siitĂ€ poikaystĂ€vĂ€n mut en haluis alkaa opettaa sille kaikkii juttui sĂ€ngyssĂ€ 😅😅 muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo. Paljastui mikropenikseksi. HirveÀ vaiva muutn mukavalle ja asialliselle miehelle:( KyllÀ siihen yleensÀ on jokin painava syy jos aikuinen parikymppinen hauskannÀkönen kaveri on vielÀ neitsyt.

Vierailija
2/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ sille pitÀisi opettaa?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos se oli horoskooppimerkki.

Vierailija
4/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse en usko horoskooppeihin.

Vierailija
5/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teille naisille ei mikÀÀn kelpaa. Aina kaikissa on joku vika. Olkaa ilman jos ette osaa pÀÀtöksiÀ tehdÀ.

Vierailija
6/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ halusin nimenomaan neitsytmiehen, koska se sopii hĂ€rĂ€n kanssa hyvin yhteen. Molemmat olemme tĂ€smĂ€llisiĂ€, pikkutarkkoja, rauhallisia ja tasapainoisia. Olemme hyvĂ€ mĂ€tsi.

Vierailija
7/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paneminen lĂ€htee ihan luonnostaan. Ohjaat vaan krvan oikeaan koloon. 

Vierailija
8/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ sama oli yli laudalla

Vierailija
9/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos kyse on seksuaalisesta kokemattomuudesta, niin tuohan on ihan hyvĂ€ juttu. Voi opettaa miehen mieleisekseen. Tosin siinĂ€ on iso riski, ettĂ€ kun tĂ€mĂ€ pÀÀsee seksin makuun, niin yksi nainen ei enÀÀ riitĂ€kÀÀn, vaan haluaa kokeilla muitakin. SiinĂ€ mielessĂ€ opetus menee hukkaan, mutta onpahan ainakin itse saanut edes hetken aikaa nauttia oman työnsĂ€ hedelmistĂ€.

Fakta on, ettÀ sinun tarvitsee opettaa jokaikinen mies tavoillesi, koska edelliset naiset ovat saattaneet pitÀÀ ihan eri asioista kuin sinÀ. Toiset luupÀÀt eivÀt suostu sittenkÀÀn tajuamaan, ettei kaikkiin naisiin toimi sama tyyli kuin exÀn kanssa toimi.

Vierailija
10/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos asia hÀiritsee, jÀtÀ tyyppi ja anna jonkun muun opettaa.

Vierailija
11/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No pyydÀ vaikka, ettÀ Àitisi opettaa, jos et itse viitsi.

Vierailija
12/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀhÀn olisi ollut loistava tilaisuus opettaa mies mieleisekseen, ennen kuin oppii huonoja tapoja muualta.

Vierailija
13/16 |
18.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ ainakin opettaisin juuri itselleni sopivaksi parteniksi. Tarpeeksi pyllyseksiÀ ja ratsastusta niin minulle kelpaisi. Jos kerran ihan kokematon niin voi valehdella ettÀ anaaliseksiÀ kuuluu saada yhtÀ paljon kuin toiseenkin reikÀÀn.

uuh, alan jo kostumaan ajatuksesta, ettÀ saisin opettaa jollekin kunnon takaapÀin oton salat.

Vierailija
14/16 |
19.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ ainakin opettaisin juuri itselleni sopivaksi parteniksi. Tarpeeksi pyllyseksiÀ ja ratsastusta niin minulle kelpaisi. Jos kerran ihan kokematon niin voi valehdella ettÀ anaaliseksiÀ kuuluu saada yhtÀ paljon kuin toiseenkin reikÀÀn.

uuh, alan jo kostumaan ajatuksesta, ettÀ saisin opettaa jollekin kunnon takaapÀin oton salat.

Saako kysyÀ ettÀ minkÀ ikÀinen olet ja mistÀ pÀin?

Vierailija
15/16 |
19.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lienee eduksi kokemattomuus. Nuori ihminen oppii vaikka mitĂ€. ÄlĂ€ siis aliarvioi kenekÀÀn potentiaalia. Kovin pinnallinen suhtautumistapa sulla. Onko maannut jonkun kanssa tai ei, ei kerro ihmisestĂ€ mitÀÀn. KyllĂ€ se tutustuminen on kaiken a ja o, kun suhdetta aletaan rakentamaan. Aikuistuminen ja henkinen kypsyminen tapahtuu kaikilla ihan omaan tahtiin. Jos etsit tĂ€ydellistĂ€ aktikumppania heti joudut turvautumaan ammattilaisiin. Niidenkin kanssa totuttelu vienee aikansa. 🙂

Vierailija
16/16 |
19.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyydÀ vaikka, ettÀ Àitisi opettaa, jos et itse viitsi.

Sitten Àidin jÀlkeen voikin siirtyÀ tyttÀreen, sitten taas Àitiin ja sitten lopulta kolmistaan. Varmasti saa poikakaverin tuolla keinolla.