Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arjesta ylellisempää edullisesti?

Vierailija
17.05.2019 |

Olen alkanut juomaan kahvini kuppi ja tassi astioinani mukin sijasta kun noita kuitenkin on, muka vieraita odottamassa jotka eivät käy kuin kerran vuodessa jos sitäkään... kaikki muut ideat otetaan vastaan!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika hyvä. Paremmat astiat vaan arkikäyttöön, ei ne siellä kaapissa ketään lämmitä.

Ylellisyyttä on puhtaus. Siivoaminen ei ole jotain mitä pitää tehdä väkisin, vaan meikkifirman sloganin mukaan olen puhtaan kodin arvoinen.

Vierailija
2/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita paksumpaan wc-paperiin. Ei maksa juurikaan enempää mutta on sen arvoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisenkin ruoan voi kattaa kauniisti esille.

Vierailija
4/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleistä parfyymiä ei tarvitse säästellä niihin kertoihin, kun poistuu kotoa.

Kun olen yksin kotona, niin valitsen juuri niitä tuoksuja mistä kaikkein eniten pidän.

Muualle valitsen usein sellaisia, jotka sopivat herkemmillekin eli "raikkaita" tai "puhtaita".

Vierailija
5/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt säilykkeet!

Avomaan suolakurkut, marjahillot, sienisäilykkeet

Vierailija
6/39 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus on kyllä hyvä, mukaanlukien petivaatteiden vaihtaminen jopa viikon välein. Ihanat uudet rapsakat lakanat aina.

Myös leikkokukat saa mulle aikaan jonkin sortin luksusfiiliksen. Eli siis pari kimppua neilikoita lähimarketista silloin tällöin.

Myös kasvonaamiot ja jalkakylvyt on aika ihanaa. Mulla on Sokokselta joku halpisluonnonkosmetiikkamerkin savinaamio ja jalkakylvyn teen esim. lämpimästä vedestä, suolasta ja sitruunankuorista. Siihen päälle vielä hyvät rasvaukset niin aijai.

Vierailija
7/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
8/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arjen edullista luksusta ovat isolla kirjaimella aloitetut lauseet.

Vierailija
9/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuaamun varalle jääkaappiin Danerolles-croissanttisäilyke ja jotain salaattia ja juustoa, marmeladia, mistä nyt tykkääkään. Silloin tällöin voi höystää myös kuoharilasillisella. Jotku pressopannukahvit. Kyllä lähtee.

Vierailija
10/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaus on kyllä hyvä, mukaanlukien petivaatteiden vaihtaminen jopa viikon välein. Ihanat uudet rapsakat lakanat aina.

Sama. Ensimmäinen yö juuri vaihdetuissa puhtaissa lakanoissa on aina vähän enemmän. Ja kun vielä vaihtaa juuri ennen vapaapäivää niin saa nukkuakin pitkään ja loikoilla sängyssä niin kauan kun haluaa.

Vierailija
11/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka edullista pitäis olla? Hyvät paksut kylpypyyhkeet ja käsipyyhkeet tekee paljon. Vaikka pistäis rahaa, niin tulee ne edullisemmaksi kuin uusi kylppäri. :D

Ihan vaan jo se myös, että pyyhkeet on samaa sarjaa ja väriä. Iso osa luksuksen tuntua on tyylikkyys, joten jos teillä roikkuu eri kuvioisia pyyhkeitä, niin kokeile laittaa esille pelkästään samaa sarjaa. Jos ei löydy valmiiksi kotoa niin osta. Nää voi olla halvatkin, kunhan on samaa. Mieti hotellia.

Vierailija
12/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kattaminen ja asettelu jo juhlistaa ruokailua. Joskus viikonloppuisin teen itselle "hotelliaamiaisen". Paistan valmiita croisantteja, pekonia, teen munakokkelia, leikkaan hedelmät paloiksi ja laitan marmeladia esille. Asettelen kaiken valmiiksi lautaselle. Haudutan pannullisen teetä ja nautiskelen rauhassa. Joskus ostan pullon pommacia, jos haluan kuplivaa nautiskella.

Mulle päivittäistä arjen luksusta tuo maustetut teet. Jos kaipaa kevyttä aloitusta päivään, nautiskelen vihreää tai valkoista teetä. Tukevamman aloituksen saa mustalla teellä. Illalla mausteista yrttiteetä tai keveää ja makeaa rooibosta.

Vierailija
13/39 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!!!

Vierailija
14/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalosta vähän kauemmas kaupungin vilinästä pientaloon

Vierailija
16/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilän valossa kaikki näyttää luksuksemmalta. Sit kun vielä tekee jonkun yksinkertaisen italialaisen pastan ja juo viinilasista niin aijai :)

Vierailija
17/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle päivittäistä arjen luksusta tuo maustetut teet. Jos kaipaa kevyttä aloitusta päivään, nautiskelen vihreää tai valkoista teetä. Tukevamman aloituksen saa mustalla teellä. Illalla mausteista yrttiteetä tai keveää ja makeaa rooibosta.

Miten sinä muuten arvioit ”keveyttä” tai ”tukevuutta”? Kun minusta maun tukevuuden tai rotevuudden rajat ei mitenkään mene vihreän/valkoisen keveyden mukaan, vaan. Varsinki nvihreä tee voi olla hyvinkin ärhäkän makuista, ja joku musta darjeeling sitten vaikka todi miedon ja kevyen janojuoman makuista.

Ja kofeiinia/teiiniähän vihreässä ja valkoisessa on säännönmukaisesti enemmän kuin mustassa.

Vierailija
19/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä parhaimpia vaatteita kotona. Älä säästele mitään sellaisia juhliin, vaan voi käyttää myös kotona.

Vierailija
20/39 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen itselleni luksusta kattamalla aamiaiseni (joka yleensä koostuu ihan vain mukista kahvia, parista leivästä ja lasillisesta mehua) terassille tai talvella parvekkeelle tai sateella olohuoneen sohvapöydälle. Sinne ei toki kannata viedä muuta kuin lautasella se ruoka ja kupissa se juoda, jota aikoo juoda - ei mitään buffetpöytiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme