Grumpy on kuollut :(
Nyyh. Toivottavasti Grumpy Cat meemit jatkaa eloaan
Kommentit (17)
Kovin nuorena😿 Meidän kissa eli 22-vuotiaaksi.
Huonosti pidetty kissa jos 7v kuolee virtsatoetulehdukseen. Kissaparka :(
Vierailija kirjoitti:
Kovin nuorena😿 Meidän kissa eli 22-vuotiaaksi.
Ihanaa :) Minulla on 17v kissarouva itselläni, toivottavasti elää vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti pidetty kissa jos 7v kuolee virtsatoetulehdukseen. Kissaparka :(
Ei ole tiedossa kissan terveystausta, joten mahdotonta vetää tällaisia johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinköhän siitä rukkaset?
Why is ok for you to be an idiot but not ok for me to mention about it? Vainajaa siteeratakseni
Grumpy cat rukkaset. Internetin jyrmyille.
Hyvä että vammainen kissa pääsi pois. Sehän oli siis muutenkin vammainen kuin naamastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Why is ok for you to be an idiot but not ok for me to mention about it? Vainajaa siteeratakseni
Onko ok kirjoittaa englanniksi suomenkieliselle foorumille, kukahan se idio_tti on
No tämä kissa oli sairas jo syntyessään. Niin mikäli jos oikeasta paikasta luette tästä kissasta.
Niin selvästi kerrotaan että kissa kärsi kehitysvammasta sun muusta. Siksi se outo ulkonäkö.
Varmaan tästä johtuen myös sairaudet jne, joiden takia sitten tie päättyi.
Sai olla hyvän omistajan huomassa ja nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ok kirjoittaa englanniksi suomenkieliselle foorumille, kukahan se idio_tti on
Jollei tuo taitu, niin sinä
Tienasivatko tosiaan jopa 100 miljoonan dollarin omaisuuden kissan avulla?
Kuinkahan paljon kerkesi tienaamaan lyhyen elämänsä aikana? Puhuvat 64£ miljoonasta mutta ei voi pitää paikkaansa!!
Pitää minun yrittää tienata minun 25v vuotiaalla neitsikalla. Kun vielä virkeänä xD
No ei nyt kuitenkaan.
Tiedä sitten kenellä on vanhin neitokakadu vielä elossa :D
Erityistarpeiset eläimet opettavat ja tuovat iloa, osanottoni! Grumpy ja Lil bunny Sue Roux ovat suosikkikisujani. Toivottavasti GC sai elää kivuttoman elämän.
Se katti on loppuun kulutettu, ei siitä saa mitään tuloja. Mitähän mamma aikoo nyt? Ehkä uusi sairas kissa hakuun.