Kokemuksia ssri-lääkkeistä?
Onko toiminut teille? Entä mihin oireiluun ensisijaisesti määrättiin ja paljonko?
Itsellä määrättiin paniikkihäiriöön, ahdistukseen ja masennukseen.
Paniikkihäiriöstä ja sosiaalisesta ahdistuksesta olen toipunut, vaikka edelleenkin VIHAAN puheiden pitämistä ym.. vaikka se saattaakin olla persoonalleni tyypillistä.
Masennus ja ahdistus vaivaa aina joskus, mutta se saattaa johtua kyynisestä asenteestani elämään.
Lääke on toiminut hyvin minulla, mutta lääkehoitoa suosittelen ainoastaan henkilöille, jotka käyvät säännöllisesti terapiassa. Lääke on työkalu ei ratkaisu. En olisi ikinä päässyt takaisin jaloilleni ilman niitä.
Kommentit (3)
Minulla paniikkihäiriöt tulee todella oudoissa tilanteissa. Esim jos tulen vaikka kaupasta kotiin, liian kuuman suihkun jälkeen, tai jos joudun seisomaan liian pitkään enkä voi istua. Ja kaikki nämä kerrat olen ollut yksin kotosalla.
No nyt loppu tulos että se on hengästyminen,huonoilma tai sinne päin.
En ole edes ylipainoinen, alipainoinen oikeastaan. Sairautena on kilpirauhasen erillaiset ongelmat.
Jahas. Pilleritrollit aktivoituneet. Tässä vastapainoksi artikkeli http://akukopakkala.fi/piilotettu-kansansairaus-ssri-riippuvuus/
... totta joka sana.
On kokeiltu masennukseen 15 eri lääkettä yksin ja yhdessä. Samaa paskaa eri paketeissa.