Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kehyskuntaan Helsingin lähellä olisi helppo muuttaa autottomana?

Vierailija
17.05.2019 |

Siis ettei tulisi järkyttävää kulttuurishokkia ja että arjen saisi sujumaan kätevästi ilman autoa.
Asun tällä hetkellä Hgin keskustan tuntumassa, mutta muutto mielessä nyt kun lapset täysi-ikäistyneet eikä tarvitse elää heidän ehdoillaan.
Ehdotelkaa/suositelkaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalle. Kaupunki on tosi pieni ja kaikki on lähellä. Juna kulkee Helsinkiin. Keravan palvelutarjonta on pieneksi paikkakunnaksi erittäin hyvä ja ravintoloita on paljon.

Muutettiin itse tänne Helsingistä vähän jännityksen sekaisin tuntein, ja ollaan oltu kuin puulla päähän lyötyjä siitä miten kiva pieni kaupunki tämä on.

Vierailija
2/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntsälä tai Henna, z-junalla pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravalle. Kaupunki on tosi pieni ja kaikki on lähellä. Juna kulkee Helsinkiin. Keravan palvelutarjonta on pieneksi paikkakunnaksi erittäin hyvä ja ravintoloita on paljon.

Muutettiin itse tänne Helsingistä vähän jännityksen sekaisin tuntein, ja ollaan oltu kuin puulla päähän lyötyjä siitä miten kiva pieni kaupunki tämä on.

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Tätä olen itsekin miettinyt. Pitääpä haastatella myös Keravalla asuvaa kollegaa, joka tosin asunut siellä koko ikänsä. Ap

Vierailija
4/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Tätä olen itsekin miettinyt. Pitääpä haastatella myös Keravalla asuvaa kollegaa, joka tosin asunut siellä koko ikänsä. Ap

Suosittelen todella. Keravan maine on kyllä ihan perätön. Helsinkiin verrattavissa Kerava ei tietenkään ole, koska tämä on pikkukaupunki. Mutta jos pienempään tahdot, niin aivan loistava vaihtoehto autottomalle, jos ei halua vain kotiinsa höperöityä.