Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All by Myself

Vierailija
17.05.2019 |

Akateemisihmiset, miten suhtaudutte sinkkuuteen. Oon 44 mies, ihan muilla mantereilla töissä ja olen tosi komea- mua on pyydetty kaksi kertaa malliksi New Yorkissa sivumennen mainiten. Seurustelin nuorena kymmenisen vuotta ja oon aina ollut sillain vireä ja ystävällinen kaveriseksin merkeissä mutta oon sinkku.
Oon nyt lomalla ja ajoin kauhuvauhtia maasturin tänne ja nyt istun ja mietin etten jaksa laittaa telttaa vain itselleni. On mukava olla sinkku mutta joskus tulee sellainen All by Myself- olo ja ajatus että mitä iloa ja hyötyä tästäkin jos tätä ei voi jakaa-- sitten sitä huiskauttaa päätään ja se tunne menee ohi mutta sitten näkee jonkun naisihmisen ja miettii taas. Urasinkun mietteitä-- rakastan mun työtä mutta joskus joutuu aina miettimään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion +++

Vierailija
2/2 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on paljonkin samoja mietteitä.Kaveripiiri on pienentynyt ja teen paljon asioita yksin,esim matkoja.Sellaista porukkaan kuulumista en enää kaipaa ja perinteinen perhe-elämä ei ole kuulunut koskaan suunnitelmiin.Joskus kuitenkin mieleen hiipii ne ajatukset,että haluaisin olla tärkeä ja rakas ja ”se ykkönen” jollekin ihmiselle.Olen rakastava ja lämmin ihminen ja minulla olisi läheiselle paljon annettavaa.Mulla on akateeminen koulutus ja hyvä työtilanne.Työelämässä on tullut säntäiltyä paikasta toiseen kiinnostavuuden ja haasteiden perässä.Olen pohtinut nyt sitä,että onko kyllästyminen ja pettymykset töissä siksi niin sietämättömiä,että odotan työltä liikaa ja työn ei kuuluisikaan olla elämän pääsisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme