Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäallergikot onko oireita?

Vierailija
17.05.2019 |

Te joilla heinäallergiaa onko jo siitepölyoireita ja käytättekö jo allergialääkettä? Riittääkö teillä suun kautta lääkitys vai nenäsuihke tms?

Itsellä ollut kurkun kutinaa ja kurkun kipeyttä, ihon kutinaa. Voisiko nämä olla jo allergian oireita? Viime kesänä eka kerran vaivasi ja silloin otin suun kautta lääkettä muutaman viikon . Hassua kun tämä tullut aikuisiällä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitepölytiedotteen mukaan heinä kuki vielä missään päin maata. Tuolla mainittaisiin tekstissä myös, jos saattaa ilmassa olla "kaukokantautumia"

http://norkko.fi/

Vierailija
2/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa, yleensähän heinä kukkii heinäkuussa vasta ja nyt on vielä toukokuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole todettuja siitepölyallergioita eikä tarvetta sellaisia lääkkeitä.

Silti huomaan joka kevät että minulle tulee se vaihe, että olen tolkuttoman väsynyt ja olen sen yhdistaänyt suureen siitepölymäärään. Nyt pari päivää sitä on pölissyt erityisen paljon, joten kyllä siellä joku rehu pölyttää juuri nyt. Mikä on vuorossa?

Vierailija
4/4 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivu kukkii nyt, näkyy tuosta norkko.fi -palvelusta. Tänä vuonna ilmeisesti suhteellisen vaikea "koivukevät".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä