Mies painostaa seksiin.
Meillä mies on aktiivisempi seksiin. Sitä on noin 2-3krt/vko. Nykyisin mies suuttuu ja pitää mykkäkoulua pari päivää jos en suostu. Tai jos en jaksaisi, saattaa kuitenkin käyttää mua kuin jotain seksinukkea. Ja mitä enemmän näitä on, sen enemmän koko seksi mua ällöttää. En siis suoraan noina kertoina sano ei, kerron vaan että väsyttää ja haluan alkaa nukkumaan. Ja olen erittäin epäaktiivinen.
On meillä myös hyvää seksi elämää, silloin kun olen pirteämpi ja innokas. Meillä viisi lasta ja olemme molemmat töissä, joten arkisin olen väsynyt ja illalla haluan vaan alkaa nukkumaan.
Kommentit (11)
Mitä jos näyttäisit tämän viestin myös miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
Onko ongelma varsinaisesti seksi vai väsymys ja uuvuttava arki? Jos elämäntilanteenne olisi toisenlainen ja vapaa-aikaa äärettömästi niin suhtautuisitko toisella tavalla seksiin?
Varmaan osittain joo olisin innokkaampi. Ja on mulla nytkin kausia, jolloin olen innokas asiaan. Mutta nämä hiljasemmat (omien halujen suhteen) kaudet ketuttaa ja kovasti ja ällöttää.
No miksi et sano suoraan ei, jos et kerran halua? Mitä koet tuollaisella passivis-aggressiivisella vihjailulla saavuttavasi?
Hommaa seksinukke ukollesi.Minä hommasin, kyllä hän sitä jokapäivä nuksuttellee. Ite annan kerran viikossa.
Ja taas yx elli luopu itsemääräämisoikeudestaan...
Niin sitä pitää.
Hieno perhe teillä on. Siinä on mukava lapsen kasvaa tasapainoiseksi ihmiseksi. Isä on mulk*u ja äiti on hellan ja nyrkin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yx elli luopu itsemääräämisoikeudestaan...
Niin sitä pitää.
Jep, pillitä Elli pillitä.
Mies panostaa seksiin? Onko sellaista olemassa?
Jos kaksi aseksuaalia menee naimisiin, käy se tuokin.
Mutta seksi kuuluu normaaliin liittoon. Voithan antaa miehelle luvan käydä vieraissa.
Tuo on perustarve, joten mietihän vielä väsyttääkö niin paljon. Ymmärrän että on kiirettä tuossa tilanteessa, mutta ei se nyt niin kauan kestä. Taitaa olla jotain muuta ongelmaa liitossa.
Anna miehellesi lupa käydä vieraissa, niin kyllä helpottaa. Vai onko niin, että jos sinua ei huvita, niin muutkaan eivät saa harrastaa?
Onko ongelma varsinaisesti seksi vai väsymys ja uuvuttava arki? Jos elämäntilanteenne olisi toisenlainen ja vapaa-aikaa äärettömästi niin suhtautuisitko toisella tavalla seksiin?